TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- השיר שיכניס אותכם לאטרף
Pages (2): [1] 2 »


Posted by divx-master on Jul-19-2002 21:01:

Dunno השיר שיכניס אותכם לאטרף

אני יודע שזה אולי דומה לתרד - הטראק שיעשה לכם תמסיבה

אבל כאן אני רוצה לראות תשירים שהכי מקפיצים ומכניסים אותכם לטראאננססס




למשל הטראק שהכי "משגע" אותי זה

infernal - muzaik

בערך יש עוד רשימה ארוככהה


Posted by on Jul-19-2002 22:08:

Rocco - Everybody (Riphouse Mix)


המלודיה שלו פשוט מקפיצה ואין אפס!


Posted by oDrori on Jul-19-2002 22:56:

:"במונחים של "הקפצה

Scooter - Posse (Club mix) / (Tee Bee mix)
Beam vs. Cyrus - Thunder In Paradise (Scot Project) >>> קצת ערסי לדעתי אבל בכל זאת מקפיץ ומרביץ
Brooklyn Bounce - Club Bizarre (Scot Project)
Dumonde - Never Look Back (Dumonde full on vocal)
Silverblue - Step Back (Blue Sky)


Posted by divx-master on Jul-19-2002 23:47:

Re: השיר שיכניס אותכם לאטרף

quote:
Originally posted by divx-master

למשל הטראק שהכי "משגע" אותי זה

infernal - muzaik

בערך יש עוד רשימה ארוככהה


אז יש את מוזיק וכמובן את השירים היותר ישנים שתמיד "יעשו לי את זה"

YAHEL - FOR THE PEOPLE
airheadz - stanley (wippenberg remix)
CRAZY DUCK - שיר שייא הישן למי שמכיר
LIFESTYLE
THUNDER IN PAREDISE
ועוד ....


Posted by warpedd_ on Jul-20-2002 09:04:

יש איזה טראק
כל פעם שאני שומע אותו במסיבה אני נכנס לאקסטזה
britney spears - baby one more time
אין על הטראק הזה
פשוט מבריק


Posted by on Jul-20-2002 09:10:

quote:
Originally posted by warpedd_
יש איזה טראק
כל פעם שאני שומע אותו במסיבה אני נכנס לאקסטזה
britney spears - baby one more time
אין על הטראק הזה
פשוט מבריק




חחחחח
יפה יפה
אחי אני מתחיל לתפוס ממך עם היציאות ש'ך
תמשיך כך


Posted by DjChook on Jul-20-2002 11:20:

לא נכון
אם כבר אז במסיבות הטראק שאתה מדבר עליו זה גרסת ה
CRAZY

יש שם קטעים עם סקראצ'ים שלא היו מביישים את גדולי כושוני הראפ


Posted by Hell_Copter on Jul-20-2002 12:58:

אני שלשום הייתי אצל חבר שלי עם כמה דיסקים שלי...
ונתקלנו בשיר
Kosmonova vs Fiocco - Celebrate
והוא התלהב כל כך שיש לי את זה

קיצר... אתמול היינו בתל יצחק והיה את השיר הזה
איך התפרענו שם... קפצנו כמו מטורפים... איזה טראק מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!

ועכשיו בקשה... אם למישהו יש גירסה מלאה לשיר הזה הוא חייב לשלוח לי
יש לי רק גירסה של 3 וחצי דקות... כזה שיר מדהים


Posted by GLoBaL-MUZiK on Jul-20-2002 13:52:

Satan (eek!)

Altitude - Altitude (SHOKK Remix) \ מדהים אותי כל פעם מחדש
Bassraiders - Prepare to Qualify (Elephant Mix) \ באסים קטלניים

אני לא יכול לחשוב על עוד משהו כרגע

BTW
למה אני לא מצליח לשים את החתימה שלי? גררררר


Posted by DjChook on Jul-20-2002 14:48:

אהה היה לי

אבל כבר אין לי



בכל מקרה

clubbers guide to ibiza summer 99 - disk 2

השירים מ 1-5 ו 7 הם נראה לי השירים הכי טובים שיוצרו אי פעם

אני לא מוצא את העטיפה ולא את הדיסק כבר אז אני לא יכול להביא את השמות

ותוריד את ה
KOSMONOVA - MEGAMIX

זה אחלה


Posted by Dj Moriano on Jul-20-2002 15:46:

quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
למה אני לא מצליח לשים את החתימה שלי? גררררר


הסלאש שסוגר את
[img]
צריך להיות הפוך ממה שהוא עכשיו


Posted by Hell_Copter on Jul-20-2002 17:07:

quote:
Originally posted by DjChook
אהה היה לי

אבל כבר אין לי


עשה לי טובה וחפש לי אולי באיזה דיסק ישן שלך או משהו
אני חייב גירסה ארוכה לזה... כזה טראק מדהים...


Posted by DjChook on Jul-20-2002 17:09:

אתה מדבר על
KOSMONOVA - CELEBRATE

?


Posted by DJ-Kreing^^ on Jul-20-2002 18:05:

quote:
Originally posted by DjChook
אהה היה לי

אבל כבר אין לי



בכל מקרה

clubbers guide to ibiza summer 99 - disk 2

השירים מ 1-5 ו 7 הם נראה לי השירים הכי טובים שיוצרו אי פעם

אני לא מוצא את העטיפה ולא את הדיסק כבר אז אני לא יכול להביא את השמות


אני מכיר מישהו שיש לו מלא דיסקים אוספים בסגנון הזה
בטוח יש לו את הטראק ליסט לזה
צריך רק שהוא יתחבר לאיי סי קיו...


Posted by Hell_Copter on Jul-20-2002 18:09:

quote:
Originally posted by DjChook
אתה מדבר על
KOSMONOVA - CELEBRATE

?


כן
Kosmonova vs Fiocco - Celebrate
טראק בסט שב-בסט


Posted by nargila-man on Jul-20-2002 18:38:

quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
Altitude - Altitude (SHOKK Remix) \ מדהים אותי כל פעם מחדש
Bassraiders - Prepare to Qualify (Elephant Mix) \ באסים קטלניים

אני לא יכול לחשוב על עוד משהו כרגע

BTW
למה אני לא מצליח לשים את החתימה שלי? גררררר


בואנה אחי כבוד!!!!

Bassraiders - Prepare to Qualify (Elephant Mix)

אין אין על הטראק הזה משהו קטלני!


Posted by dj-tooli on Jul-20-2002 19:47:

אני גם הייתי אתמול בתל יצחק ב "לימבו" ולא שמעתי את CELEBRATE

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני שלשום הייתי אצל חבר שלי עם כמה דיסקים שלי...
ונתקלנו בשיר
Kosmonova vs Fiocco - Celebrate
והוא התלהב כל כך שיש לי את זה

קיצר... אתמול היינו בתל יצחק והיה את השיר הזה
איך התפרענו שם... קפצנו כמו מטורפים... איזה טראק מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!

ועכשיו בקשה... אם למישהו יש גירסה מלאה לשיר הזה הוא חייב לשלוח לי
יש לי רק גירסה של 3 וחצי דקות... כזה שיר מדהים


אני גם הייתי אתמול בתל יצחק ב "לימבו" ולא שמעתי את CELEBRATE
אתה בטוח שהיית בתל-יצחק ?
כי לפעמים אפשר בכיף להתבלבל


Posted by divx-master on Jul-20-2002 21:42:

חראא

תאמינו לי השירים הולכים והופכים להיות מעפים מרגע לדודלי ... (לרגע) ראסמי פעם השירים היו יותר יפים , יותר מקיפיצים, יותר מהנים יותר הכלל

למשל השיר של

shiva שידפו - SPIRITUAL HIELING

הוא אחד השירים הכי חזקים ששמעתי


לא רשמתי את זה טוב אני מודע לזה אבל אין לי כוח להתחיל לחפש את השירים בכל הערימות של הצרובים כדי למצוא

הקיצר .. פשוט באסה ...



Posted by DjChook on Jul-20-2002 21:46:

הגזמת אחי

נכון בזמן האחרון הסצינה מתה

אבל אתה מדבר יעני מאז שיבה (5 שנים אחורה) לא יצאו שירים טובים

פחחח


Posted by divx-master on Jul-21-2002 01:08:

לא אחיי

quote:
Originally posted by DjChook
הגזמת אחי

נכון בזמן האחרון הסצינה מתה

אבל אתה מדבר יעני מאז שיבה (5 שנים אחורה) לא יצאו שירים טובים

פחחח


לא אחי אני לא אומר שמאז שיבה אין דברים יפים ברור שיש

אני אומר פשוט שהשירים של פעם היו יותר חזקים מהשירים של היום


Posted by Scorchio on Jul-21-2002 06:30:

Re: אני גם הייתי אתמול בתל יצחק ב "לימבו" ולא שמעתי את CELEBRATE

quote:
Originally posted by dj-tooli


אני גם הייתי אתמול בתל יצחק ב "לימבו" ולא שמעתי את CELEBRATE
אתה בטוח שהיית בתל-יצחק ?
כי לפעמים אפשר בכיף להתבלבל


ואללה אני גם הייתי שם אבל מה הייתי מה זה שיכור אז לא שמתי לב לחצי מהטראקים...


Posted by Hell_Copter on Jul-21-2002 08:14:

Re: אני גם הייתי אתמול בתל יצחק ב "לימבו" ולא שמעתי את CELEBRATE

quote:
Originally posted by dj-tooli


אני גם הייתי אתמול בתל יצחק ב "לימבו" ולא שמעתי את CELEBRATE
אתה בטוח שהיית בתל-יצחק ?
כי לפעמים אפשר בכיף להתבלבל


אחי אין הרבה מקומות שאני יודע עליהם שעושים מסיבות בתל יצחק...
וכן הייתי בתל יצחק ואני בטוח בזה שהיה סלברייט ותשאל את צח כי הוא ראה אותי שם (הבנאדם חולה נפש מתיישב לי על הרצפה ותופס את הראש שלו)... אם זה עוזר לך אז זה היה טראק אחד לפני אינטלג'נט לייף

אני הייתי על המאוורר הענק שם עם חבר שלי ואז שמענו שזה זה וקפצנו פנימה כמו מטורפים... ואז אחרי סלברייט חזרנו למאוורר והיה אינטלג'נט לייף ועוד פעם קפצנו פנימה

ואני חייב לציין שפעם ראשונה שאני שותה הרבה הרבה ולא משתכר... מה שכן תפסתי ראש משהו בסט!! שתיתי פול וודקה תפוזים ובירות... שתייה חינם זה דבר גאוני


Posted by Pinto on Jul-21-2002 09:27:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני שלשום הייתי אצל חבר שלי עם כמה דיסקים שלי...
ונתקלנו בשיר
Kosmonova vs Fiocco - Celebrate
והוא התלהב כל כך שיש לי את זה

קיצר... אתמול היינו בתל יצחק והיה את השיר הזה
איך התפרענו שם... קפצנו כמו מטורפים... איזה טראק מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!

ועכשיו בקשה... אם למישהו יש גירסה מלאה לשיר הזה הוא חייב לשלוח לי
יש לי רק גירסה של 3 וחצי דקות... כזה שיר מדהים


יש לי גרסה של 7:09 דקות
כנס לאיסיקיו אני ישלח לך אותה


Posted by DjChook on Jul-21-2002 09:29:

הוא כל היום באייסיקיו


ובקשר לטרד עצמו יש שני שירים

airscape - l'esperanza

וגם
verachocha - carte blanche


Posted by Hell_Copter on Jul-21-2002 09:55:

quote:
Originally posted by Pinto


יש לי גרסה של 7:09 דקות
כנס לאיסיקיו אני ישלח לך אותה


וואלה אחי מזה שיחקת אותה!!!!!!!!!!!
אני כל כך מודה לך!!!


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.