TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trance Energy 21/9
Trance Energy 21/9
yehepp...d� b�rjar det komma upp lite smyginfo om detta ox�..
vet inte mkt om lineup �n men ska nog inte missa detta...
TE i feb s�g ju r�tt l�ckert ut om man s�ger s�..och dom som var nere i v�ras ska ner igen s� beh�ver bara ledigt fr�n lumpen s� drar jag...
var en mkt bra lineup p� f�rra � tror inte den blir s�mre nu...
h�rt n�tt om att iaf Gielen, Blank&jones � n�n stor mer �r klara...Gielen har v�l varit p� samtliga om jag inte minns fel..
B&J var v�l det liveset som var s�mst jag h�rt d�rifr�n men vafan..deras f�rsta stora party ju..dom ryxcker nog upp sig..detta blir nog en ny h�jdar..bara v�nta � se d�...
weeeeeeee

blank & jones g�r j8u skitgrym musik men dom har en del � l�ra p� mixfronten....dock s� har dom spelt en hel del efter TE s� vem vet hur dom e nu 
men de e ju s� tycker jag iaf att m�nga av producenterna som e bra inte mixar lika bra....kolla p� Jean t.ex. 
Jag �r defintivt d�r. Flyttar till Holland om 2 veckor
| quote: |
| Originally posted by Vizay men de e ju s� tycker jag iaf att m�nga av producenterna som e bra inte mixar lika bra....kolla p� Jean t.ex. |
Producerar grymt bra grejer ox�...
| Originally posted by mindshooter Tiesto,corsten,armin,above and beyond,gielen �r inte dom grymma p� att mixa Producerar grymt bra grejer ox�... |

| Originally posted by Jre Tror iof inte han spelat p� Trance Energy men |

| Originally posted by mindshooter F�rstod det inte som att det var folk som spelat p� TE..men gielen var juh d�r sist iaf ![]() Fan man vill juh �ka allts�.... M�ste...h�lla...mig till...18 �r.... |

mind: du � jag teamar upp n�sta �r 
gaby: ja s�rskillt om man hamnar med p� deras officiella dvd

men mind nu satte du mig lite i knipa h�r f�r nu r�knade du upp dom allra mesta top dj'sarna
...
de e ju klart att de finns producenter som mixar bra ocks� (bra ex. gielen, han e v�l hollands st�rste dj?)
men men..orkar inte tjata vidare om detta...ni f�rstod s�kert vad jag menade 
ja d� r�kade jag juh springa p� en fin liten Lineup med dom som e klara so far (antar det iaf f�r det l�r ju inte va alla)
aja here goes
Johan Gielen (nemen ohhh va ov�ntat) 
Bas & Ram (�ber)
Dumonde
Astrid
Joop
Jag drar hellre ner till Copenhagen och kollar p� Paul Van Dyk! 
visst e nog PvD ett par timmar p� Gorgeues en upplevelse i sig. men det sl�r nog inte 15 000 pers i Heerenveen.
har bara runt 2.5 timma dit med t�g. �R defintivt d�r