TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Waar gaan jullie uit? Let me know!!
Pages (2): [1] 2 »
Waar gaan jullie uit? Let me know!!
eey mensen kwilde gewoon es weten waar jullie allemaal uitgaan enzo!!! Vertel me ff waar je woont en waar je uitgaat en hoeveel enzo!! dan weetk iig waark naar toe moet om ff de feesten te beleven he
!!
Laat het me weten!!!
Ik gaat bijna elke zaterdag naar De Leeren Lampe toe het is daar iig wel altijd gezellig alleen je mot dr nie heen gaan voor de muziek en voor de late sluitingstijden

GrtZ
BEn gister nog naar Discothek Zak, Uelsen (Duitsland) geweest. Was weer superrr. Komen regelmatig gast dj's als dana, pavo etc. Gister was het de beurt aan Woody van Eyden.
Laterrr
| quote: |
| naar De Leeren Lampe |
Uuhmm, Matrixx, Eau Arnhem of in Nijmegen-stad. En dan uiteraard eens in de zoveel tijd een leuk groter feestje opzoeken een eindje verder weg.
GreetZ, DC
In Tilburg meestal eerst naar het cafe en dan eindigen we meestal in The Talk of in de Zino. En af en toe naar de Atmoz in Turnhout.
Ik ga uit in den Bosch, (heel) soms ben ik te vinden in The Kings maar meestal ben ik te vinden in De Gompie, een kroeg in den Bosch. op www.kaaskiekjes.tk zijn foto's te vinden van die kroeg, ik sta er ook op. ga op zoek naar de 2 zoenende wijven, daarachter staat iemand in een rood shirt 
(linken van plaatjes lukt niet)
ik ben dus die gast in het rode shirt en ik had die wijven daarvoor dus echt NIET gezien 
vanaf komende dinsdag ben ik te vinden in Blanes
Meestal gewoon hier in Enschede, in de Kapsalon.. Meestal wel aardig wat bekenden dus dat is altijd wel gezellig. Verder valt er in Enschede echt helemaal niks te beleven, dus als het even kan zoek ik wel een feest elders in den lande op..
Maar goed dat zit er ook niet elk weekend in helaas..
| Originally posted by Blik Ik ga uit in den Bosch, (heel) soms ben ik te vinden in The Kings maar meestal ben ik te vinden in De Gompie, een kroeg in den Bosch. op www.kaaskiekjes.tk zijn foto's te vinden van die kroeg, ik sta er ook op. ga op zoek naar de 2 zoenende wijven, daarachter staat iemand in een rood shirt ![]() (linken van plaatjes lukt niet) ik ben dus die gast in het rode shirt en ik had die wijven daarvoor dus echt NIET gezien ![]() vanaf komende dinsdag ben ik te vinden in Blanes |
Ik ga in Leiden uit in de Nexus, een soort 'studentenkroeg'(er komen kakkers uit de 5e & 6e klas), maar hier ben ik weinig meer te vinden en naar discotheek Incasa, daar heb je op donderdag 70s 80s night waar allemaal geile wijven op af komen.
Het uitgaansleven is hier een beetje afgestompt, soms ga ik naar Hollywood in R'dam verder zitten we de laatste tij gewoon gezellig bij iemand thuis, biertje drinken, jointje roken. Prima toch!
Ik wacht op volgend jr (vanaf 15 aug.) dan studeren in Groningen, ff de studentenkroegen onveilig maken :d
De groeten!
ik heb eigenlijk niet een 'vaste' uitgaansgelegenheid.. kom overal waar een leuk feessie is, maar tenten die vaker dan gemiddeld voorkomen(kwamen):
dieka (boerenneuktent) kwam ik in het verleden vaker, tegenwoordig alleen nog maar als maat + vriendin uitwillen (dieka = 16+, meiske = 16, vandaar)... muziek wisselt.. je moet echt in een jolige bui zijn met VEEL ander volk om daar echt dikke fun te hebben.. laatste keer zuigde echt vacuum, en ik heb me dan ook voorgenomen voorlopig nie meer te gaan
lucky in rijssen (boerenneuktent part 2) kom ik eigenlijk alleen bij de dancensations, laatste vrijdag in iedere vakantie, dan nodigen ze nl. 2 djs uit die wel de moeite waard zijn
(denk dan aan cosmic gate, misja helsloot, marco V, gielen, rank 1, warmduscher).. normale zaterdagavonden hangt er een ongekende ons-kent-ons sfeer... ben ik nooit zo kapot van.
zak in uelsen
dichtbij en IMO zeker de moeite waard... chillen sfeertje wel, relaxte tent, goeie djs (op z'n duits, harder dus)... laatste tijd goed bezig en daardoor torenhoog favoriet bij mijn maten (wat dan weer als gevolg heeft dat ze bijna nergens ander voor in zijn)
Index in Schuttorf MODDERPHATTE tent! superrelaxte sfeer, ONWIJS mooie vrouwen, goeie muziek (stampen!)...alleen wat verder weg, dus kom ik niet zo heel vaak.. af en toe bekende dj.. wisselt af, pas geleden in 8 dagen 2x kai tracid, maar nou al tijjjjjjjjjjjden geen bekende dj meer gezien. top
verder vinnik (grote) feesten de laatste tijden best wel roeleren
, maar dat blijven toch hele ondernemingen (zeker als je standaard 100+ km er voor moet toeren) en kost best wel een shitload of money... af en toe pak ik ook nog een rock/metal/punk/hardcorefeest mee.. zwaaaaar beuken (afgelopen weekend bijv.
)
o ja, ik zal ook nog ff een NOT 3 opstellen:
1 [blech]zaal dijk [/blech]
VERSCHRIKKELIJK, altijd gemat daro, altijd VEEL dronken lui die pils over je kieperen, drama qua muziek, vroeg dicht.. kortom alles wat ik NIET wil. overigens beschreef een maat van me gisteren het nog zo: geil sfeertje hangt er
2 city lido 1x geweest, was wel geinig feessie, maar domweg te ver voor wat het biedt.
3 tonton in enschede. (geen website).. 1x geweest, gielen draaide er toen... best wel apart sfeertje, VEEL buitenlanders (twordt gerund door buitenlanders), maar echt FOKKING DUUR!!!! kolere, je betaalt je er echt scheel aan entree/drank daro. klein ook, maar basicly zul je me er niet gauw weervinden.
(4) matrixx in nijmegen... redenen zijn elders te vinden (theeft voornamelijk met die (*&^&*%&*$&$^*$#$@gozer bij de deur te maken...)
verder vonnik de eau in den haag wel roelen, maar daar ben ik nog maar 1x geweest, zal voorlopig wel zo blijven daar het 190 km planken is....
verder vinnik cafees best wel relaxed altijd, maar op 1 of andere manier denkt mijn omgeving voor het grootste deel daar anders over en als gevolg daarvan zit ik nie zo vaak in dat soort gelegenheden...
...basicly is dit mijn uitgaansleven.... grote feesten heb ik verder niet toegelicht... moei maar zoekoptie doen ofzo en ff reportje lezen
[EDIT]
als ik jou was zou ik VAAK in de eau zitten
[/EDIT]
| Originally posted by mastah jc jaaajaaa jij was vast die gast die voor dat de wijven gingen zoenen eerst met hun had gezoend en daarna lekker hun een triootje had aangepraat |
als ik niet naar feesten of de eau ga dan ga ik naar:
dieka (af en toe, kut tent)
Achterhoek Arena (regelmatig, ook een kut tent)
De Radstake (af en toe, zie bovenstaande twee tenten.
Index --> goede tent, goede muziek.
World Center, Kleve (Duitsland) --> na 3 uur ook een toffe tent met goed geluid.
Ik blijf meestal gewoon in mn eigen dorpje, er zijn daar 4 tenten waar je uit kunt gaan, waarvan ik er meestal in 2 zit. De een (de Praam) is een kroeg met een dansvloertje, de ander is een klein discotheekje (Bon ami). Daar kom ik de laatste tijd niet zo vaak meer (vroeger elk weekend), maar er komen nu te veel minderjarigen en dat is toch minder.
Verder is er in Amstelveen 1x in de maand een dancefeest in een soort concertgebouw. 23 augustus ga ik daar naar Rank 1 en Spider.
En af en toe een groot feest (TE, Qontact, Sensation, IC).
Dit was het wel zo'n beetje.
the Q in zwolle (www.the-q.nl of www.q-radio.com beide links zijn interessant)
In een ver verleden ook wel hier dichterbij naar foute tenten geweest
maar ben al 2 jaar niet meer in een omtrek van 25km in debuurt uitgeweest..
kremlin..maar dat ken ook niet meer
(zal me benieuwen hoe het verder gaat na dancevalley...)

En anders naar the-Q of de joffer in zwolle.
Ook gaan we wel eens naar index of zak.
tja.... dat was het !
Op vrijdag beginnen we erg rustig. Over het algemeen alleen ergens een beetje chillen met een drankje erbij. Meestal op Kijkduin of Scheveningen. Tios op Kijkduin, relaxte tent waar je kan chillen, nooit super druk, mooie dames en met mooi weer op het terras. Scheveningen: The Kings Arms, bar waar het nooit superboeiend is, maar we kennen het personeel goed uit het uitgaansleven, dus vaak wel ff gezellig. Op vrijdag soms naar kleine feestjes in in bv Nighttown, oud collega geeft daar weleens technofeessies, dus gratis kaartjes
.
Zaterdags wordt het soms een herhaling van het bovenstaande. Maar we gaan dan regelmatig ook naar de Eau, eigenlijk alleen als er een beetje boeiende dj draait.
Aanrader op dinsdagavond, DoubleM (oude Mellow Moods), leuke dj's, 2 euros entree en zeer chille sfeer. DoubleM is in de Catacomben, naast de Buddabar, bij het oude stadshuis.
| Originally posted by MaGiK54 Aanrader op dinsdagavond, DoubleM (oude Mellow Moods), leuke dj's, 2 euros entree en zeer chille sfeer. DoubleM is in de Catacomben, naast de Buddabar, bij het oude stadshuis. |
dus je moet er niet heen gaan om te dansen ofzo maar wel relaxxxe banken johh!!
| Originally posted by mastah jc hmm is me nog noooit opgevallen! waar naast de buddhabar? |
.
Zal zekers present zijn.
Uitgaan ^^
Uitgaan in Arnhem op de korenmarkt ( The
Uitgaan i dinxperlo "Achterhoek Arena" !!! standaard grolsch in amsterdammerds !! kan het wereldser LOL
Grz Trunks 
Ik heb / had (had = ben herstellende van mien ongelukske, dus zoveel stappen zit er nog niet in) bijna een vaste route..
Ik begin met m'n vrienden in de Groene Sael. Das altijd wel lache daar....Daar is goed te zuipen (als je ut barpersoneel kent!!)
daarna gaan we meestal naar de De graanbeurs om dan te switchen met De Spock en dan eindigt de avond meestal wel in een snackbar of zo... (broodje d�nner gaat er ook wel in
)
Sandman
Grand Madeira..
echt zo 'n tent waar iedereen binnenkomt en je voor de muziek niet heen moet gaan
maarjah wat wil ik ook met mn 15 jaar

| Originally posted by Kamaya Ik wacht op volgend jr (vanaf 15 aug.) dan studeren in Groningen, ff de studentenkroegen onveilig maken :d |
).als je trouwens nog een rondleiding langs de betere kroegen wil, valt alvast te regelen natuurlijk
ik ging eerst vaak uit in de ster in nieuwkuijk www.de-ster.com. wel chille tent veel hardhouse-hardstyle. de djs zijn erg goed.
ben wel eens in de lunenburg geweest, maar kijk maar in de wat was je weekend thread part 2 wat ik daar van vind.
eigenlijk spaar ik alleen maar voor grote feesten vind ik veel vetter.
ik woon vlakbij den bosch maar daar zijn eigenlijk alleen maar leuke kroegen, maar ben niet zn kroeg persoon. dus daar ga ik ook niet vaak heen
volgend jaar in nijmegen studeren dus zal daar het uitgaansleven checken.
| Originally posted by Blik www.kaaskiekjes.tk zijn foto's te vinden van die kroeg, ik sta er ook op. ga op zoek naar de 2 zoenende wijven, daarachter staat iemand in een rood shirt ![]() |