TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צריך ממכם עצה


Posted by Scorchio on Jul-22-2002 13:00:

צריך ממכם עצה

ככה אני הולך להקליט עוד סט והכנתי טראקליסט וחסר לי רק עוד טראק
אני ממש רוצה לסיים עם
Nu NRG - Dreamland
בשביל הסט הזה
וחסר לי הטראק שלפניו
אז תעזרו בבקשה


01. Riva - Time Is The Healer [Armin Van Buuren Remix]
02. 2 Players - Signet [G And M Project Remix]
03. Misja Helsloot - First Second [Ralphie B Remix]
04. Ralphie B - Massive [Mirco De Govia Remix]
05. Paul Van Dyk - For An Angel 2002 [Hell Side Mighty Dub]
06. Exposure - Magic Impuls [Original Mix]
07. F.S.O.L. - Papua New Guinea [Marco V Remix]
08. M.O.R.P.H. - Consequence [Original Mix]
09. BBE - Free [S.H.O.K.K. Remix]
10. Dumonde - God Music [Original Mix]
11.
12. Nu NRG - Dreamland


Posted by TranceGiant on Jul-22-2002 15:08:

"warrior - untitled" rules!!
orr...marco v - i feel you ?


Posted by oDrori on Jul-22-2002 17:47:

הרמיקס של סקוט פרוג'קט לקלאב ביזאר ילך טוב כי אתה בכל זאת צריך מעבר מתאים מגוד מיוזיק ואתה חייב סיום מלודי...
Outro - ונראה לי ה
...של הרמיקס של סקוט גם מתאים לאזור של הקטע שנכנס הבאס בדרימלאנד

לדעתי צריך להחליף מקומות בין שני הטראקים הראשונים


Posted by Hell_Copter on Jul-22-2002 19:49:

ת'אמת לפי דעתי אתה צריך במקום הרמיקס של ג'י אנד אם לסיגנט אתה צריך את הרמיקס של סטארגייז

ואני עדיין חושב שאפשר לשים שם קוסמיק לפני הניו אנרג'י


Posted by oDrori on Jul-22-2002 22:47:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
ת'אמת לפי דעתי אתה צריך במקום הרמיקס של ג'י אנד אם לסיגנט אתה צריך את הרמיקס של סטארגייז


גם רעיון... אני אומר או ששים את סטארגייז במקום או שתשים את ג'י אנ אם לפני ריווה.

quote:
Originally posted by Hell_Copter
ואני עדיין חושב שאפשר לשים שם קוסמיק לפני הניו אנרג'י


לא מסכים עם זה אבל איך שתחליט צח


Posted by Vortex_SA on Jul-22-2002 23:26:

Talking אתם מתוסבכים אתם..

האאוטרו של ההוא, אבל האינטרו של הזה, והמעבר שבשני...
יאללה סך הכל סט, שים לב, אני קולט פה סט רגוע, לא מכיר חלק מהשירים אבל דווקא את האחרונים אני מכיר, לדעתי מתאים לך שם או

traveler in motion - believe (minimalistix)
או
4 strings - diving (minimalistix)

פשוט מינימליסטיקס יושבים לי בול בראש עם הטראקים האלה שאתה מסיים איתם...

לא הבנתי איך פתאום הגעתם שם באיזו נקודה לסקוט או לקוסמיק, אבל לא נראה לי מתאים, אולי אם הייתי מכיר את כל הטראקים בסט ששמת הייתי מזדהה איתכם, אבל לא יודע איך זה ייקשר, וזה לא משנה כל כך האאוטרו של הטראק, יותר משנה העיקר בו, כי אאוטרו תמיד אפשר למצוא דרך למקסס אותו, ואגב, אני לא ממקסס באאוטרו, אני ממקסס בין העליות (דורש יותר מחשבה ויותר מאתגר), זה גם בגלל שאני מביא את הפיטש לנקודה הנכונה מאוד מהר (בקלאב לוקח לי איזה דקה להתמקם, בדיפ או בפרוגרסיב, או כל דבר אחר מונוטוני ועם כל הזמן קיקים בלי הרבה ברייקים לוקח לי איזה 10 שניות, תלוי איזה שיר...)


Posted by oDrori on Jul-22-2002 23:56:

Re: אתם מתוסבכים אתם..

quote:
Originally posted by Vortex_SA
הפוסט של אסף


למה להכנס לדברים כמו האינטרו? כי זה סט מוקלט ומתוכנן מראש אז אם כבר, למה לא לעשות אותו הכי מקצועני ועם
Micro - Management
הכי טוב שאפשר?

עכשיו... לדעתי לא צריך מינימליסטיקס כי הטראקים שבאים לפני החסר הם טראקים שנעים בין הארד להארד אפליפטינג.

הוא צריך טראק שישמש מעבר ביניהם ו \ או שיישמע חלק כשהוא יוצא ודרימלאנד נכנס


Posted by Djsamorai on Jul-23-2002 10:24:

Re: צריך ממכם עצה

quote:
Originally posted by Scorchio
ככה אני הולך להקליט עוד סט והכנתי טראקליסט וחסר לי רק עוד טראק
אני ממש רוצה לסיים עם


שאלה: איך אתה מקליט ?!?!?


Posted by Scorchio on Jul-23-2002 10:41:

מחבר את המיקסר לכרטיס קול
ואגב
Vortex
הסט מתחיל רגוע וממשיך להארד
ואני מעדיף להתחיל עם הריבה בגלל שיש לו כניסה יפה לתוך הטראק
אם אני יתחיל עם סיגנט אז זה ישר באסים


Posted by Djsamorai on Jul-23-2002 10:42:

אתה מחבר אותו ללין אין ומקליט !?!??


Posted by DJ-Kreing^^ on Jul-23-2002 11:14:

quote:
Originally posted by TranceGiant
"warrior - untitled" rules!!


וואלה
באמת
Warrior - Untitled (Original Mix)
ממש מתאים להיות בין דרים לאנד לגוד מוזיק
הוא מתאים לשתיהם
תנסה את זה


Posted by Hell_Copter on Jul-23-2002 12:24:

צח
אתמול ישבתי עם חברים שלי באמפי ורדיו בי יו היה פתוח ברקע
אתה שומע מה ארתור גורדון שם?
NU NRG - Dreamland
Arome - Hands Up (S P Remix)
Ferry - Punk (Cosmic)

בדיוק מה שאמרתי לך שהשירים משתלבים טוב


Posted by Scorchio on Jul-23-2002 13:18:

שמעתי את זה גם
כשאמרתי לך לשים את
Arome - Hands Up
לפני זה לא הסכמת וראית שזה כן הולך
אבל ארתור גורדון הזה רק יודע להרוס
לא שמעתי מיקס אחד חלק שלו
בקיצור לא משנה אולי אני באמת יילך על ווריור
כי שמתי את ארום בדיסק הקודם שלי כבר


Posted by Djsamorai on Jul-24-2002 12:35:

מישהו יכול לענות לי בבקשה ?!?!


Posted by Scorchio on Jul-24-2002 12:39:

כן אני מוציא כבל מה
Record Out
של המיקסר ומחבר לליין אין של המחשב ומשתמש בתוכנה בשביל להקליט


Posted by oDrori on Jul-24-2002 17:31:

ד"א, אם כבר שנושא אז מה עדיף להקלטה פנימה
Soundforge
או
Cooledit


Posted by Scorchio on Jul-24-2002 19:25:

Cool Edit
לפי דעתי


Posted by Djsamorai on Jul-25-2002 00:38:

quote:
Originally posted by Scorchio
כן אני מוציא כבל מה
Record Out
של המיקסר ומחבר לליין אין של המחשב ומשתמש בתוכנה בשביל להקליט


אפשר בבקשה אם אתה יכול להביא לינק לתוכנה כזו ?
תודה



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.