TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צריך ממכם עצה
צריך ממכם עצה
ככה אני הולך להקליט עוד סט והכנתי טראקליסט וחסר לי רק עוד טראק
אני ממש רוצה לסיים עם
Nu NRG - Dreamland
בשביל הסט הזה
וחסר לי הטראק שלפניו
אז תעזרו בבקשה
01. Riva - Time Is The Healer [Armin Van Buuren Remix]
02. 2 Players - Signet [G And M Project Remix]
03. Misja Helsloot - First Second [Ralphie B Remix]
04. Ralphie B - Massive [Mirco De Govia Remix]
05. Paul Van Dyk - For An Angel 2002 [Hell Side Mighty Dub]
06. Exposure - Magic Impuls [Original Mix]
07. F.S.O.L. - Papua New Guinea [Marco V Remix]
08. M.O.R.P.H. - Consequence [Original Mix]
09. BBE - Free [S.H.O.K.K. Remix]
10. Dumonde - God Music [Original Mix]
11.
12. Nu NRG - Dreamland
"warrior - untitled" rules!!
orr...marco v - i feel you ?
הרמיקס של סקוט פרוג'קט לקלאב ביזאר ילך טוב כי אתה בכל זאת צריך מעבר מתאים מגוד מיוזיק ואתה חייב סיום מלודי...
Outro - ונראה לי ה
...של הרמיקס של סקוט גם מתאים לאזור של הקטע שנכנס הבאס בדרימלאנד
לדעתי צריך להחליף מקומות בין שני הטראקים הראשונים
ת'אמת לפי דעתי אתה צריך במקום הרמיקס של ג'י אנד אם לסיגנט אתה צריך את הרמיקס של סטארגייז
ואני עדיין חושב שאפשר לשים שם קוסמיק לפני הניו אנרג'י
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter ת'אמת לפי דעתי אתה צריך במקום הרמיקס של ג'י אנד אם לסיגנט אתה צריך את הרמיקס של סטארגייז |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter ואני עדיין חושב שאפשר לשים שם קוסמיק לפני הניו אנרג'י |
אתם מתוסבכים אתם..
האאוטרו של ההוא, אבל האינטרו של הזה, והמעבר שבשני...
יאללה סך הכל סט, שים לב, אני קולט פה סט רגוע, לא מכיר חלק מהשירים אבל דווקא את האחרונים אני מכיר, לדעתי מתאים לך שם או
traveler in motion - believe (minimalistix)
או
4 strings - diving (minimalistix)
פשוט מינימליסטיקס יושבים לי בול בראש עם הטראקים האלה שאתה מסיים איתם...
לא הבנתי איך פתאום הגעתם שם באיזו נקודה לסקוט או לקוסמיק, אבל לא נראה לי מתאים, אולי אם הייתי מכיר את כל הטראקים בסט ששמת הייתי מזדהה איתכם, אבל לא יודע איך זה ייקשר, וזה לא משנה כל כך האאוטרו של הטראק, יותר משנה העיקר בו, כי אאוטרו תמיד אפשר למצוא דרך למקסס אותו, ואגב, אני לא ממקסס באאוטרו, אני ממקסס בין העליות (דורש יותר מחשבה ויותר מאתגר), זה גם בגלל שאני מביא את הפיטש לנקודה הנכונה מאוד מהר (בקלאב לוקח לי איזה דקה להתמקם, בדיפ או בפרוגרסיב, או כל דבר אחר מונוטוני ועם כל הזמן קיקים בלי הרבה ברייקים לוקח לי איזה 10 שניות, תלוי איזה שיר...)
Re: אתם מתוסבכים אתם..
| quote: |
| Originally posted by Vortex_SA הפוסט של אסף |
Re: צריך ממכם עצה
| quote: |
| Originally posted by Scorchio ככה אני הולך להקליט עוד סט והכנתי טראקליסט וחסר לי רק עוד טראק אני ממש רוצה לסיים עם |
מחבר את המיקסר לכרטיס קול
ואגב
Vortex
הסט מתחיל רגוע וממשיך להארד
ואני מעדיף להתחיל עם הריבה בגלל שיש לו כניסה יפה לתוך הטראק
אם אני יתחיל עם סיגנט אז זה ישר באסים
אתה מחבר אותו ללין אין ומקליט !?!??
| quote: |
| Originally posted by TranceGiant "warrior - untitled" rules!! |
צח
אתמול ישבתי עם חברים שלי באמפי ורדיו בי יו היה פתוח ברקע
אתה שומע מה ארתור גורדון שם?
NU NRG - Dreamland
Arome - Hands Up (S P Remix)
Ferry - Punk (Cosmic)
בדיוק מה שאמרתי לך שהשירים משתלבים טוב
שמעתי את זה גם
כשאמרתי לך לשים את
Arome - Hands Up
לפני זה לא הסכמת וראית שזה כן הולך
אבל ארתור גורדון הזה רק יודע להרוס
לא שמעתי מיקס אחד חלק שלו
בקיצור לא משנה אולי אני באמת יילך על ווריור
כי שמתי את ארום בדיסק הקודם שלי כבר
מישהו יכול לענות לי בבקשה ?!?!
כן אני מוציא כבל מה
Record Out
של המיקסר ומחבר לליין אין של המחשב ומשתמש בתוכנה בשביל להקליט
ד"א, אם כבר שנושא אז מה עדיף להקלטה פנימה
Soundforge
או
Cooledit
Cool Edit
לפי דעתי
| quote: |
| Originally posted by Scorchio כן אני מוציא כבל מה Record Out של המיקסר ומחבר לליין אין של המחשב ומשתמש בתוכנה בשביל להקליט |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.