TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat hebben we dit weekend gedaan?? - Part II
Pages (2): [1] 2 »

Posted by TimeportE on Jul-22-2002 13:11:

Wat hebben we dit weekend gedaan?? - Part II

ja, om weer een oud onderwerp nieuw leven in de blazen, maar het wel overzichtelijk te houden heb ik deze thread maar eff gemaakt (er was zowizo een tekort aan nieuwe threads hiero )

wat hebben wij dit weekend gedaan?

nou ik ben vrijdag naar het einde van de zomerfeesten geweest.. en dat was echt heeeel vet!! eerst wat lopen zuipen hiero bij mij thuis met een vriend van me.. daarna naar de stad gegaan en daar met wat andere lui naar concert van kane geweest.. nou ik heb me daar lopen springen, die gast weet je echt wel goed op te focken zeg.. echt mooi was dat!! daarna nog uit gegaan, wat ook wel lachuuh was!
zaterdag nix gedaan, zondag nix gedaan.. en nu opruimen want mijn ouders komen thuis van een vakantie van 2 weken!

Posted by Cosmic on Jul-22-2002 13:21:

Re: Wat hebben we dit weekend gedaan?? - Part II

[QUOTE]Originally posted by TimeportE
ja, om weer een oud onderwerp nieuw leven in de blazen, maar het wel overzichtelijk te houden heb ik deze thread maar eff gemaakt (er was zowizo een tekort aan nieuwe threads hiero )

Das waar, waar blijven jullie draadjes?

Maar goed, ik ben dit weekend in de plaatselijke kroeg geweest, 2 maten gingen op vakantie en moesten om 4 uur op het vliegveld zijn dus die zijn maar direct doorgegaan.

Zaterdag naar de plaatselijke discotheek, waar een maat van mij (DJ Bel-C voor de kenners) mocht draaien in de 'local dj night'. Was wle gezellig iig.

En volgend weekend zit ik voornamelijk in de auto.....

Posted by eXos on Jul-22-2002 13:29:

Zaterdag overdag had ik Extrema en zaterdag nacht ben ik in Eindhoven blijven slapen in een hotel.

Thats it

Posted by Flippe on Jul-22-2002 13:29:

Vrijdag avond uuuhm, ff denken , hebben we met een paar vrienden DVD'tje zitten kijken.

Zaterdag middag nog even 40 km gemountainbiked.
Enne zaterdagavond naar de plaatselijke Discotheek, waar meestal wel redelijk muziek wordt gedraaid.

Posted by basvh on Jul-22-2002 13:38:

ik ben sinds 8 maanden in de lokale disco geweest, de lunenburg. marco v heeft daar vroeger gedraait en de mannen van collusion gaan daar elke week uit.

maar het was kut, de dj draaide alleeen maar boozy woozy stijl, veel oude hardcore classics die ze opnieuw hebben ge remixt. erg triest allemaal. verder draaide de dj niet eens met platen, ook nit met cds maar met mp3. ook jammer want zo kan je nooit nieuwe whitelabels en promos draaien.

de lunenburg geeft een mix cd uit de liedjes die erop moesten komen kon je smsen (hetsmsen was al weken daarvoor gedaan), zodat jij eigenlijk bepaalde hoe de cd eruit ging zien. van alle inzenders werd 1 iemand getrokken die een prijs won.
dus je hebt een of andere pipo die de mic pakt en alles beetje uitlegt hoe het met de prijsuiteiking gin enzo, hij vertelde dat het nummer die het meest gekozen het nummer is van tiesto met he liedje lethal weapon, weapon jaaa hij zei weapon dat ze die pipo nog niet eens hebben uitgelegt dat het nmmer lethal industry is, echt triest.

dus ik was best wel saggie. dus toen maar geprobeerd om een lekker wijf te versieren die heel de tijd vlakbij me stond. wat ook niet lukte omdat ze al een vriend had. de rest van de vrouwen die daar liepen waren of boerinnen of te klein.

aan het eind nog ff met vrouwelijke dj gepraat die daar in het hardstyl ruimte draait. het heet offiecieel hardstylkelder maar deze week draaide ze echt ruk. maar ja heb maar gezegd dat ze goed draaide. maar het was wel aardig vrouwke beetje over house muziek gepraat enzo. en toen was het 4 uur en naar huis.

samengevat het was een kut avond dit is echt de laatste keer dat ik naar zn disco ga zeg.

Posted by MaGiK54 on Jul-22-2002 14:10:

Vrijdag een strandfeessie van mijn werk gehad. Volleybal, barbeknoei en dronken geworden . Rond een uur of elf nog ff naar Scheveningen geweest en met vrienden doorgedronken in een bar.

Zaterdag naar de Eau geweest waar Promiss en Cor Fijneman draaide. Promiss draaide alleen maar simpele hitjes, die ze nog geeneens goed in elkaar wist te mixen. Daarna Cor die er lekker de beuk in gooide. Cor is en blijft een Fijneman .

Enige min punt van de avond was dat er een schietpartij buiten de Eau heeft plaats gevonden. E�n zwaar gewonden en een uitsmijter die een schampwond had. Schijnen kampers geweest te zijn die mot met elkaar hadden.

Posted by Opti on Jul-22-2002 14:25:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Enige min punt van de avond was dat er een schietpartij buiten de Eau heeft plaats gevonden. E�n zwaar gewonden en een uitsmijter die een schampwond had. Schijnen kampers geweest te zijn die mot met elkaar hadden.

brrrrrr

Posted by T.Snake on Jul-22-2002 18:47:

ben naar Hollywood in Rotterdam geweest, afgelopen zaterdag

Posted by MaGiK54 on Jul-22-2002 18:52:

quote:
Originally posted by Optimus

brrrrrr

Zeg dat wel, hoe gaat een tent naar de klote.

Posted by Dj Lex on Jul-23-2002 10:20:

Ben zaterdagnacht teruggekomen van Kreta en daarna de nacht en dag verder met me vriendinnetj doorgebracht. Weinig boeiends dus.

Posted by DjSuez on Jul-23-2002 13:50:

quote:
de rest van de vrouwen die daar liepen waren of boerinnen of te klein.

das bij jou al gauw of niet??

Ik heb vakantie, dus tis eik een lang weekend, maar keb vrijdag ehh, niks gedaan denk ik, en zaterdag is de kapster geweest en had ik savonds straatbbq, dus btje zatte overbuurmannen uitlachen in de regen...en zondag heb ik uitgeslapen...lekker boeiend weekend, haha

Posted by basvh on Jul-23-2002 14:31:

quote:
Originally posted by DjSuez

das bij jou al gauw of niet??

ja idd, onder 1 meter 70 valt af, heb geen zin in een hernia

Posted by DjSuez on Jul-24-2002 11:03:

quote:
ja idd, onder 1 meter 70 valt af, heb geen zin in een hernia

ah joh, k ben zelf 1.98 en ik heb eens met een meiske van 1.54 gehad..duurde wel heeel eventjes, maar toch..

Posted by SnuggLe on Jul-24-2002 11:47:

Zaterdag wezen winkelen in Arnhem (even een leuke trui gekocht), en s'avonds 'levend tafelvoetbal' geprobeerd te doen. Alleen de regen hielp niet mee
Zondag was mijn ma jarig...dus thuisgezeten.

Greetz,
SnuggLe

Posted by TimeportE on Jul-24-2002 12:43:

quote:
Originally posted by SnuggLe
en s'avonds 'levend tafelvoetbal' geprobeerd te doen.

leg uit

Posted by SnuggLe on Jul-24-2002 13:20:

quote:
Originally posted by TimeportE

leg uit

Nah je neemt een groot springkussen met een doeltje aan beide kanten. Dan ga je met teams van 6 man in dat ding staan, met aan je handen van die stalen buizen. Je kan alleen links-rechts bewegen, verder niet omdat je vastzit aan die paal. Dan een bal erbij, en knallen maar

Posted by MaGiK54 on Jul-28-2002 15:43:

Nou daar gaan we dan weer, wat heb ik van 't weekend gedaan.
Vrijdagavond helemaal niks, aangezien ik moest overwerken zaterochtend. Zaterdag om 11 uur pleite gegaan van het werk en lekker tot een uur 4 op het strand gelegen.

Ik wilde vandaag vroeg naar het strand, dus ik wilde zaterdagavond weinig doen en vroeg thuis zijn. Ff naar Scheveningen gegaan boulevardje gepakt en op een terras gezetten. Uit eindelijk toch nog drie uur geworden toen ik thuis kwam. Maar ik was toch om negen uur present op het strand en heb tot 4 uur liggen bakken Er gaat niks boven een heerlijk dagje strand.

Posted by tijs08 on Jul-28-2002 15:52:

ik heb deze hele week nachtdiensten gedraait.. zo ook vrijdag op zaterdag nacht.. Dus van 22 00 tot 6 30 gewerkt! Zaterdag om 2 uur opgestaan en ff met t autootje platen wezen halen in Den Haag.. Daarna ff filmpje gehuurt.. 'HEARTBREAKERS' geen goeie film, maar als je van JENNIFER LOVE HEWITT houd ... WEL

Na het filmpje te hebben gekeken proberen te gaan slapen.. maar kzat nog helemaal in het verkeerde ritme.. duz tot half 4 wakker gebleven.. beetje hard lopen draaien enzo.. (handig zoon leeg huis ) Toen toch maar in slaap gevallen en vandaag er weer om 2 uur uit. Maatje kwam langs die net zijn rijbewijs had.. duz ff wezen touren

Kben nu aan het pakken (althans..) want kga morgen ochtend vroeg op vakantie.. met zijn tweeen met de auto richting Zuid-Frankrijk! Vanavond duz vroeg naar bedje toe.. hoop dat ik weer in het normale ritme kan vallen

Posted by Menno on Jul-28-2002 16:27:

quote:
Originally posted by tijs08
'HEARTBREAKERS' geen goeie film, maar als je van JENNIFER LOVE HEWITT houd ... WEL

Aiai, in het begin als ze in dat jurkje aanheeft en die kerel aan het verleiden is in die garage

Mijn weekend:

Was vrijdag ff naar Snollywood geweest. Tis uit met m'n vriendin dus ik ben ff (tevergeefs) achter te sletjes aangegaan
Gister niets gedaan want ik was te gaar van de alcohol.
Vrijdag: lekker acht dagen naar Turkije achter de hoofddoekjes aan

Posted by TranceFool on Jul-28-2002 17:10:

vandaag naar het strand gegaan, heb het echt nog noooooit zo druk gezien, echt niet normaal gewoon, zijn ook eerder weggegaan anders sta je wel in de file tot een uurtje of 12, was iig wel erg chill weer . Ben echt supererg verbrand in mn gezicht, een tomaat is er nix bij

Posted by DjSuez on Jul-28-2002 17:40:

Ik ben vrijdagochtend teruggekomen uit Vorstenbosch, een of ander gat bij uden waar een goeie vriendin van me woont die ik uit wageningen ken.
vrijdagavond uit eten en naar 40 days, 40 nights geweest, wat een erg leuke film is!!
gister gewerkt, van 9 tot 6, weer eens een keertje,
en vandaag in de zon begonnen met leren, wat je met die temperatuur ook niet lang volhoudt, en het eind evan de Tour de France gekeken..

Posted by TimeportE on Jul-28-2002 22:12:

nix!

alleen een beetje naar kamers lopen kijken op internet (voor eindhoven), heb wat email verstuurd maar nog nix terug gehad (hoop dat ze wel wat terug sturen want de openavond was dinsdag :s)

Posted by basd on Jul-28-2002 22:46:

quote:
Originally posted by DjSuez ...en naar 40 days, 40 nights geweest, wat een erg leuke film is!!...

ook niet veel gedaan... beetje Tour kijken, paar films... 40 days, 40 nights is zeker een leuke film.. Joyride is ook zeker de moeite van het kijken waard... en heb eindelijk Kevin & Perry Go Large gezien... ook wel lachen (vooral de soundtrack is erg gaaf...)

Verder niet veel gedaan... veel slapen en beetje rondgehangen hier...
Hopelijk komen er weer wat spannender weekends...

Posted by SnuggLe on Jul-29-2002 12:00:

Weekendje Brussel gedaan met mijn vriendin. Was ERG warm, maar wel relax..

Posted by Smirnoff on Jul-29-2002 13:18:

m,n benen verbrand !!!

Pages (2): [1] 2 »