TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- FFWD - Wie Gaan??
FFWD - Wie Gaan??
Fast Forward Danceparade
*keeejj wie zijn van plan om te gaan?...
*wie komen der zeker??
*zit der een meeting in!
(ik weet nog nie zeker of ik kan.. eff kijken!
)
uuh gielen en armin komen iig zeker meer weet ik nog nie want op die webpage van hun staat nog nie zo veel! ....
www.ffwdheinekendanceparade.nl/
tis wel de dag na Addiction...
ik heb een paar opties:
1. ik ga gelijk na Addiction naar Rotterdam (dsan moet er wel iemand van TA mee
), eet/drink/luier daar wat tot een uur of 12 en dan ga ik daar feesten tot ik niet meer kan
2. ik ga na Addiction zo snel mogelijk naar huis om een paar uur te slapen en dan ben ik rond 15 uur in Rdam (20 min met trein) om nog het feest mee te maken.
3. ik ga na Addiction gelijk naar huis, slaap wat en blijf lekker de hele dag tv kijken
Als het droog is, zal ik ook aanwezig zijn. Errug geile lin-up van het eindfeessie:
Michel de Heij, Laidback Luke vs Bennie Rodriques, Remy, Armin van Buuren, Stacey Pullen, Marnix, Erick E., Joachim, Dreazz and Falcon, Rank 1, Marcello, MC Dart, Miss Bunty, MC Marxman.
| quote: |
| Originally posted by Optimus tis wel de dag na Addiction... ![]() ik heb een paar opties: 1. ik ga gelijk na Addiction naar Rotterdam (dsan moet er wel iemand van TA mee ), eet/drink/luier daar wat tot een uur of 12 en dan ga ik daar feesten tot ik niet meer kan2. ik ga na Addiction zo snel mogelijk naar huis om een paar uur te slapen en dan ben ik rond 15 uur in Rdam (20 min met trein) om nog het feest mee te maken. 3. ik ga na Addiction gelijk naar huis, slaap wat en blijf lekker de hele dag tv kijken |
Die line-up van het eindfeestje ziet er goed uit.
Ik moet maar es een paar vrienden mee vragen.
Is toch een heel eindje rijden 
wou eerst gaamn maar heb vandaag n last minute geboekt, benner op FFWD dusnie
De Matrixx heeft wel iets goeds geregeld, maar ik weet niet of ik dan kan.
Voor � 35 wordt je om 10:00 met de bus richting rotterdam gebracht waar je de hele dag rond ken gaan lopen en dan wordt je na het eindfeest om 0:00 teruggebracht met de bus naar de matrixx waar je met vip kaarten toegang krijgt tot een 5-uurs set van Gielen die ie dan daar draait.
Maar zoals ik al zei ik weet nog nie of ik wel kan 
GreetZ, DC
| 2. ik ga na Addiction zo snel mogelijk naar huis om een paar uur te slapen en dan ben ik rond 15 uur in Rdam (20 min met trein) om nog het feest mee te maken. |
Ik ben er zeker weten!!
aangezien ik in Rotterdam woon, dussuh.. 
Hopelijk komt er een meeting! (wordt mn eerste dan heh
)
Mazz0ls!
-ReGrOoVeD
| Originally posted by TimeportE btw hoe lang duurt de danceparade en kost het eigenlijk wat (af gezien van drank etc dan) |
Ik ben zeker weer van de partij! Vorig jaar was errug relaxed met supermooi weer! Hopen dat het dit jaar weer zo is!
| Originally posted by Optimus tis wel de dag na Addiction... ![]() ik heb een paar opties: 1. ik ga gelijk na Addiction naar Rotterdam (dsan moet er wel iemand van TA mee ), eet/drink/luier daar wat tot een uur of 12 en dan ga ik daar feesten tot ik niet meer kan |

Ik denk dat ik gewoon door ga vanaf addiction
anders moet ik net als snuggle terug naar enschede en dat word niets!
Ik moet nog ff kijken of ik maten van mij mee krijg naar addiction en of die dan ook door willen naar ffwd maar dat moet denk ik wel lukken 
nog meer taers in om samen door te gaan dan? gewoon met zijn alle na addiction de trein pakken en lekker chillen ergens in rotterdam en dan weer stampen

Hehe ik ga zkr is echt half uurtje met de metro, dus dat is een kans die ik moet pakken en aangezien ik nietw eet of ik naar Addiction ga is dat nog geen probleem :P
ik ben er wel voor om samen te gaan want mensen regelen lukt me denk ik nie meer (lukt me trouwens zowizo nooit!
).. maar ik ga dan wel eerst naar huis..
maar dat ik ga staat nog nie vast! 
Wat ik me nou afvraag is of het echt de moeite waard is, kan iemand me overtuigen?!?
FFWD is vet man!!
ben je daar nog nooit geweest? dan moet je echt een keer gaan anders weet je niet wat het is! het word voor mij de 3de keer en ik denk dat ik mij weer onwijs ga vermaken 
zo genoeg overtuigd?
voor mij wordt t ook de derde keer..alleen eerste keer zonder Tiesto..
maar ja, armin is ook lekkerrrr
Ik ga niet naar de Addiction party..en ook niet naar het eindfeest denk ik, alhoewel, dat weet ik nog niet, maar ik wil r sowieso overdag van begin tot eind bij zijn, dus dat betekent 11 uur opwarmen, alleen hebben ze de startplaats verandert, weet iemand waar dat nu is?? van wat er op de site staat snap ik niet echt waar ik heen moet...Dj Lex maybe?
Ik heb de 14e ook een belangrijk hertentamen (1e van 4
) en ook nog introweek van de uni, ff t nieuwe vleesch bekijken
Voor een meeting zou k zeggen..11 uur bij de wagen van Blackhole recordings..maar dan ben k de enige waarschijnlijk, dus dat wordt dan een meeting op t eindfeest...ach, ik ga dr gewoon heen denk ik, haha
En Onno, we gaan vlammen he, van smorgens vroeg tot savonds laat!!

| Originally posted by Kamaya Wat ik me nou afvraag is of het echt de moeite waard is, kan iemand me overtuigen?!? |
ik ben van de partij 
ik ben der ook 
jongens, vergeten jullie Addiction niet...