TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ik ben EINDELIJK unbanned!!!!
Ik ben EINDELIJK unbanned!!!!
Tering wat een gedoe zeg.Paar weekies geleden wilde ik effe replien op een topic en kwam er ineens achter dat ik niet meer mocht.Ik de hele tijd proberen en proberen.Begon zelfs te denken dat ik nou achtelijk was of niet.Wist echt 100% zeker dat ik mn password goed had.Ik mailtje sturen naar Swamper,kreeg ik mailtje terug van hem dat ik gebanned ben omdat ene alienfactory mij gehacked heeft. De tering dacht ik toen.Heb ik dat weer
.Na vele mailtjes en hulp van glanis kan ik eindelijk weer posten. Vuile teringlijer.Ik weet nog niet hoe maar ik ga hem zeker vet rellen binnenkort.......
Ik zou dit dus hebben gepost..Nou ECHT NIET dat ik het was.
www.tranceaddict.com/test/bellie.jpg
GREETZ!!
YEEEEEEEEEEEEEEEY 
Maar ik hou mijn twijfels of het werkelijk Alienfactory w�s!!
Toch blij dat je weer terug bent dushi XXXXXXXXXXXXXXXX
Wat jij zegt had ik ook een tijd geleden (november). Ik had me gerigistreerd en een maand later kon ik nie tmeer inloggen, terwijl ik zeker weet dat mn password goed was. Toen tijdje niets gedaan en toen in januari opnieuwe geregistreerd en dat gaat nog goed.
Welkom terug iig!
hehehe, zullen we ff een relthread op de chill out openen?

Re: Ik ben EINDELIJK unbanned!!!!
| quote: |
| Originally posted by Bellie De tering dacht ik toen.Heb ik dat weer .Na vele mailtjes en hulp van glanis kan ik eindelijk weer posten. Vuile teringlijer.Ik weet nog niet hoe maar ik ga hem zeker vet rellen binnenkort....... |

Ja echt wazige shit man...
Ennuh hij wilde eerst glanis spreken ofzo voordat ie me geloofde.Vraag ik net aan glanis wat ie vroeg,schijnt ie gewoon andere dingen te hebben gevraagd.ging geeneens over mn ban.rare gast 
GREETZ!!
Haha, ik dacht al, waar is die BeLLiE de laatste tijd
Lamme streek om iemand een beetje te hacken voor een TA accountje...
Trouwens, liep jij nou ook op Extrema rond ofnie? Volgens mij liep jij samen met een meisje richting VIP toen het zo onwijs aan het regenen was, ik stond toen te schuilen bij de hamburgertent en twas daar wel gezellig, dus ik had weinig zin door de regen naar je toe te lopen 
Uh....
.....uhhh Oeloe alles goed?
hehe
LoL....tering piz.
sinds wanneer kom jij weer hier.hahahaha
GREETZ!!
WElcome terug Bellie 
Yes! nice to see you back Bellie!!
Hoe staat het er eigenlijk voor met je gigs?? want jij bent hier natuurlijk HET grote dj talent (techno natuurlijk)

Ik snapte er ook al geen hol van en Swamper eigenlijk ook nie echt. Maar goed dat je er weer op kan.
BTW, zit je op die DC hub en had je je comp aanstaan tijdens je vakantie in tenerife? Zal wel niet h�?
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Ik snapte er ook al geen hol van en Swamper eigenlijk ook nie echt. Maar goed dat je er weer op kan. BTW, zit je op die DC hub en had je je comp aanstaan tijdens je vakantie in tenerife? Zal wel niet h�? |

Wierde stuff..idd. Er was wat gedoe gaande rond wat lui die een anti-TA site hadden opgezet. Swamper en een paar modz dachten dat jij daar ook bijhoorde..zodoende. Petrus en ik probeerde ze al op andere gedachten te brengen..
Iig..welcome back!
welkom terug dan maar he 
dat plaatje klopt voor geen meter...
als jij op July 04-2002 nog een supreme TA ben en nu 1800+ posts heb heb je aardig doorgepost bellie
welcome back iig
Ja vet leip jongen.Was een hele gedoe om Swamper te overtuigen dat ik het ook ECHT was.Maar eindelijk gelukt dus.. 
GREETZ!!
welcome back!!!!!!!!!!
greetz Muppet