TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מחירי ההודעות בסלולארי מפריע ??? כנסו
מחירי ההודעות בסלולארי מפריע ??? כנסו
עצומה נגד מחירי הסלולארי
כנסו והשתתפו בעצומה !!!
http://smsprotest.ods.org/

בני זונות!!!!!!!
אני שלחתי!!!
יאללה להצתרף!
עושים מאיתנו צחוק פה!
הצטרפתי...
סעמק עולה ליחצי שקל לשלוח הודעה לסלקום\אורנג
כאילו שזה יעזור במשהו... ואם זה ממש מפריע תשתמשו ב
IcQ...
נרשמתי
| quote: |
| Originally posted by eXeTik כאילו שזה יעזור במשהו... ואם זה ממש מפריע תשתמשו ב IcQ... |
רעיון טוב הצטררפתי 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.