TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מחירי ההודעות בסלולארי מפריע ??? כנסו


Posted by divx-master on Jul-22-2002 23:35:

מחירי ההודעות בסלולארי מפריע ??? כנסו

עצומה נגד מחירי הסלולארי

כנסו והשתתפו בעצומה !!!



http://smsprotest.ods.org/



Posted by HyPeRSoNiC on Jul-22-2002 23:58:

בני זונות!!!!!!!
אני שלחתי!!!

יאללה להצתרף!

עושים מאיתנו צחוק פה!


Posted by oDrori on Jul-23-2002 00:08:

הצטרפתי...


Posted by warpedd_ on Jul-23-2002 06:20:

סעמק עולה ליחצי שקל לשלוח הודעה לסלקום\אורנג


Posted by eXeTik on Jul-23-2002 09:12:

כאילו שזה יעזור במשהו... ואם זה ממש מפריע תשתמשו ב
IcQ...


Posted by Dj Moriano on Jul-23-2002 18:49:

נרשמתי


Posted by HyPeRSoNiC on Jul-24-2002 20:48:

quote:
Originally posted by eXeTik
כאילו שזה יעזור במשהו... ואם זה ממש מפריע תשתמשו ב
IcQ...


כן אבל אפשר לשלוח שם רק לסלקום
וחוצמזה, מה אם אתה לא בבית????


Posted by luckystrike on Jul-25-2002 17:22:

רעיון טוב הצטררפתי



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.