
TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- LLoret Dance Festival Live @ ID&T Radio 25-07-02 (Tiesto, MarcoV...)
Pages (2): [1] 2 »
Posted by Menno on Jul-23-2002 09:56:
LLoret Dance Festival Live @ ID&T Radio 25-07-02 (Tiesto, MarcoV...)
Dat wordt weer flink knallen donderdag op de radio.
Vanaf 18.00 zal Armin de uitzending hosten en er zullen sets te horen zijn van Tiesto, Marco V, Kid Vicious, Johan Gielen en Armin zelf.
Meer info :HIER
Posted by Kamaya on Jul-23-2002 10:06:
echt balen dat ik nu net weer een week terug ben!!!
ik wil naar Lloret!!!
Posted by tijs08 on Jul-23-2002 15:42:
Re: LLoret Dance Festival Live @ ID&T Radio 25-07-02 (Tiesto, MarcoV...)
| quote: |
Originally posted by Menno
Dat wordt weer flink knallen donderdag op de radio.
|
Zeker weten!! jammer genoeg moet ik om 22 00 werken.. duz mis laatste 2 uurtjes..
Posted by TranceFool on Jul-23-2002 16:33:
Ik wil ook terug naar Lloret, ben dr nou 2x geweest.....wil echt ff terug, niet speciaal voor dat festival maar gewoon omdat het daar zo geweldig is

Posted by moogwai on Jul-23-2002 17:45:
Vet.. dit festival ga ik zeker opnemen 
Maar waarom was dat festival nou niet twee weken eerder

Posted by Little Theseus on Jul-24-2002 12:03:
TRALALALAAAAA
Het is inderdaad erg vet in Lloret de Mar! Kheb alleen een kater waar je u tegen zegt dus ben ik ff naar een internetcafe.
Ben me nog steeds aan het afvragen hoe ik in godsnaam op het strand terecht ben gekomen; Ik werd ineens wakker naast een bloedmooie, alleen herinner ik me niet al te best meer wat ik allemaal heb gedaan gisteravond, ik weet alleen nog dat we naar Erick E gingen. Wat is het leven toch mooi!!!
P.S. Die spaanse Toetsenborden zijn echt vaag!
P.S.2: Tijd voor een koud biertje in de zon!
Posted by HiGH_NrG on Jul-25-2002 15:32:
| quote: |
Originally posted by Little Theseus
P.S. Die spaanse Toetsenborden zijn echt vaag!
|
Vooral die c met haakje naast de enter..erg irritant! 
Lekker duur om daar in een dicotheek lam te worden man...3 euro ofzo voor een biertje...5-6 euro voor mixjes...
Posted by TimeportE on Jul-25-2002 15:51:
| quote: |
Originally posted by HiGH_NrG
Vooral die c met haakje naast de enter..erg irritant! 
Lekker duur om daar in een dicotheek lam te worden man...3 euro ofzo voor een biertje...5-6 euro voor mixjes... |
jaaa.. ik kon eerst de @ nie op het scherm krijgen.. en biertje (0,33 l) 3 eur.. dus zoveel mogelijk indrinken van te voren! 
Posted by basvh on Jul-25-2002 16:45:
Kid Vicious is nou 40 min bezig, maar heb al enkele foutjes gehoord jammer
Posted by Ding Chavez on Jul-25-2002 17:06:
| quote: |
Originally posted by basvh
Kid Vicious is nou 40 min bezig, maar heb al enkele foutjes gehoord jammer |
Hij draait lekkere plaatjes, die paar kleine foutjes zie ik wel door de vingers
Posted by TimeportE on Jul-25-2002 17:30:
01. ID
02. DJ Hooligan - Hear You Now (Remix)
03. Sonouros - Second Sun
04. Ayumi Hamasaki - M (Above and Beyond Typhoon Dub)
05. ID
06. ID
07. OceanLab Feat Justine Suissa - Sky Falls Down
08. Plastic Boy - Silverbath
09. DB Boulevard - Point Of View (Lange Remix)
10. Matanka - Lost In A Dream (Push Transcendental Mix)
11. Fu Man Choo - Outlaw (Praha Mix)
12. Gouryella - Ligaya
13. Eon - Pocket Damage
14. Orion - See me here
damn hij had gouryella!! 
Posted by Siesta on Jul-25-2002 17:32:
Armin is begonnen
l33te mc, hahahahah
Posted by Muppet on Jul-25-2002 19:14:
Marco v is begonnen
Armin had een goede set alleen de mixen(zoals hij zelf al zei) waren nie echt goed...lag aan de tafels
Greetz Muppet
Posted by DJ Bazz on Jul-25-2002 19:39:
woei!!!!!!!!
Marco V is lekker op gang!!!
wie komen er nu nog?
gielen hierna hoorde ik, maar wie daarna??
Posted by Siesta on Jul-26-2002 11:39:
| quote: |
Originally posted by DJ Bazz
woei!!!!!!!!
Marco V is lekker op gang!!!
wie komen er nu nog?
gielen hierna hoorde ik, maar wie daarna?? |
om 24.00 ist afgelopen. iedereen maakte fouten maja, wtf, zal wel aan de tafels gelegen hebbe
greetz
Posted by TimeportE on Jul-26-2002 12:32:
armin zette mbv de draaitafels zijn slechtste set ooit neer!! shitt dat was klote mixen!!
marco maakte in begin 1 of 2 foutjes daarna ging hij er goed tegen aan!! gielen heb ik niet meer gehoord, maar er werd van te voren gezegd dat hij iets speciaals zou doen.. wat was er speciaal??..
Posted by basvh on Jul-26-2002 15:49:
einde van gielen was wel vet zeg, lekkere tunes
Posted by moogwai on Jul-26-2002 18:24:
| quote: |
Originally posted by TimeportE
armin zette mbv de draaitafels zijn slechtste set ooit neer!! shitt dat was klote mixen!!
marco maakte in begin 1 of 2 foutjes daarna ging hij er goed tegen aan!! gielen heb ik niet meer gehoord, maar er werd van te voren gezegd dat hij iets speciaals zou doen.. wat was er speciaal??.. |
echt klote met dat gezeik met de draaitafels e.d... echt kut voor vooral Armin. Kid Vicious had ook duidelijk problemen. Jammer.. zo zijn het maar matige sets 
Alleen Marco V (behalve dat gepruts met Simulated) en vooral Johan Gielen hadden daar weinig last van.. zou het komen doordat zij meer ervaring hebben? Maar ik vond eigenlijk weinig speciaals aan Gielen's set... gewoon veel goede tunez 
tracklistjes...
Kid Vicious Live @ Lloret de Mar Dance festival 25-07-2002
---------------------------------------------------------------
01. ID
02. DJ Hooligan - Hear You Now (Club Mix)
03. Sonouros - Second Sun
04. Ayumi Hamasaki - M (Above & Beyond Typoon Dub)
05. ID
06. ID
07. Ocean Lab - Sky Falls Down
08. Plastic Boy - Silverbath
09. DB Boulevard - Point Of View (Lange Rmx)
10. Matanka - Lost In A Dream (Push Transcendental Mix)
11. Fu Man Choo - Outlaw (Praha Mix)
12. Gouryella - Ligaya
13. Eon - Pocket Damge
14. Orion - See Me Here
Armin van Buuren Live @ Lloret de Mar Dance festival 25-07-2002
---------------------------------------------------------------
01. Pulser - Cloudwalking (? Remix)
02. ID
03. ID
04. Paul van Dyk - Tell Me Why (The Riddle) (Vandit Mix)
05. Warrior - Drama
06. 4 Strings - Diving (Original Mix)
07. Human Evolution - Human Evolution (Club Mix)
08. Plastic Boy - Silver Bath
09. Solar Factor - Deep Sonar
10. ID
11. Speedy J - Electric Deluxe
12. Eyal Barkan - Revolution (Eyal Barkan Extended Mix)
13. Push - Strange World (2000 Remake)
14. Sharpside - Wave Cruising
15. Oliver Lieb - Subtonik (Filterheadz Rmx)
16. Jurgen Vries - The Theme
Marco V Live @ Lloret de Mar Dance festival 25-07-2002
---------------------------------------------------------------
01. DJ JamX - Sexomatic (Sexolectric Remix)
02. Marco V - Simulated (Original Mix)
03. ID
04. ID
05. Castello - Music Inside (Extended Version)
06. Space Frog feat. The Grim Reaper - Follow Me (Derb Remix)
07. Das Licht - Take Off
08. Analog System - Stupid
09. Marco V - Godd (Original Mix)
10. Energy 52 - Cafe Del Mar (Marco V Remix)
11. Paul van Dyk - For An Angel 2002
12. Solar Factor - Deep Sonar
13. DJ Snowman - And They Started To Dance (Dumonde Remix)
14. Fabio MC - Klaude
15. ID
16. Kai Tracid - Trance & Acid (Derb Remix)
17. Megara - Full Intention (Club Mix)
18. Marco V - Tolerance
Johan Gielen Live @ Lloret de Mar Dance festival 25-07-2002
--------------------------------------------------------------
01. Intro: Elman Matris feat Tanya Segooda - Musica Electra
02. Fergie - Bassgenerator
03. System F - Needlejuice
04. Sensation - The Anthem (Johan Gielen Remix)
05. Lab 4 - I'm Alive
06. ID
07. Joy Kitikonti - Joy Don't Stop
08. Svenson & Gielen - Twisted (Energy Mix)
09. The Clergy - The Oboe Song (The Green Martian Remix)
10. Warrior - Drama
11. Jurgen Vries - The Theme
12. Joy Kitikonti - Joy Energizer (? Remix)
13. Svenson & Gielen - No More Faith
14. Yves de Ruyter - Calling Earth 2002
15. Yoji Biomehanika - Ding A Ling (DJ Scot Project Remix)
16. Dumonde - Can You Dig It?
17. Jones & Stephenson - The First Rebirth (Airwave Remix)
Posted by Little Theseus on Jul-27-2002 07:38:
grmbl
Net thuis.
Kwil trug! 
Posted by Shadow on Jul-27-2002 14:57:
weet iemand of deze sets ergens online staan? Heb ze dus gemist, maar wil ze zeker hebben. dus als iemand iets weet dan hoor ik het graag
Posted by Cyrax on Jul-29-2002 16:50:
nu hoop ik ZOOO hard dat die DJ's een weekje ofzo in Lloret blijven
ik vertrek maandag naar daar ...
suggesties voor te stappen ???
Posted by TranceFool on Jul-29-2002 16:54:
5 en 7 augustus draait Gielen in Bumpers zie ik op anna agency
14 augustus Klubbheads ook in Bumpers 
edit: ik vind Tropics de beste discotheek in Lloret die zouk sowieso ff checken 
Posted by HiGH_NrG on Jul-29-2002 16:54:
| quote: |
Originally posted by Cyrax
suggesties voor te stappen ??? |
Colossos!
Posted by Cyrax on Jul-29-2002 16:58:
| quote: |
Originally posted by HiGH_NrG
Colossos! |
die kende ik al 
| quote: |
5 en 7 augustus draait Gielen in Bumpers zie ik op anna agency
14 augustus Klubbheads ook in Bumpers
|
mooi zo, ga ik zeker eens een bezoekje brengen op 7 augustus ...
de 5e gaat nog niet, dan vertrek ik pas, en de 14e is men laatste avond daar, dus dat wordt nog ff flink doorfeesten ...
Posted by Little Theseus on Jul-29-2002 22:28:
Tropic idd maar ook zeker de St. Trop'!!!
Pages (2): [1] 2 »
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.