TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מה אתם חושבים על זה?
מה אתם חושבים על זה?
ליין הקיץ של בי יו... אנא ערף...
http://www.voice99.co.il/summerline/index.html
נשמע דווקא טוב אבל אני זוכר פםעם אחרונה שהם עשו ממש התפקשש להם והיה מעפן
חברים שלי היו שם ...
חברים שלי מהרצליה היו שם פעם אחת ואמרו לי שיש שם קצת ערסים ( כמו בכל מקום ) וערסיות קטנות איתם
אבל חוץ מזה נחמד שם .. אני מציע למי שאין לו מממשש מה לעשות שילך להרצליה פיתוח
ואם גם שם אין לו מה לעשות אז שיקפוץ לקניון
והרי מי לא יודע שהמסיבות של רדיו ביו מעפנות
הרי הם מפרסמים את המסיבות שלהם ברדיו בטלויזיה באינטרנט ובכל מקום
אז באיםם פוללל אנשים
הייתי במסיבה שלהם בהאנגר בחנוכה
והיה מססרריחח
( הלכתי רק בגלל החינם שהיה לי)

הייתי כבר באחת המסיבות של זה
סתכלו פה
המסיבות עצמן בסדר
נראה לי אני יסע היום עוד פעם... אין ממש משהו אחר לעשות
אנחנו כל יום יושבים עד 6 בבוקר בלי לעשות כלום... סתם יושבים ולפעמים נוסעים לכל מינימקומות אבל לא רציני
כבר כתבתי על זה
כל יום שלישי בקמיון שבעת הכוכבים יש 4 שעות מ10 בלילה
כניסה חינם
הבעיה שיש הרבה ילדים קטנים ובעיות בציוד או לפכות ככה הבנתי
אני יהיה היום בקניון אמרו לי ששבוע שעבר היה נחמד, אז אינ ילך לבדוק זה גם קרוב וגם חינם
הייתי במסיבה הזו שבוע שעבר
רוברט גיטלמן היה שם
מלא ערסים, מלא ילדים קטנים,,,יש גם מלא כוסיות (בטח חברות של הערסים) והמוזיקה ממש לא משהו
זה נחמד ללכת לזה אם באמת משעמם בחיים 
הייתי שם אתמול
מה אני יכול להגיד
חוץ מהרקדניות לא היה שווה
ארתור גורדון הזה לא יודע למקסס בגרוש אבל הוא שם טראקים טובים
חממי מיקסס טוב אבל שם לי טראקים סגנון האפי הארדקור מגעיל כזה חוץ מטראק אחד
Astrix - Noises
שאני חייב אותו אם למישהו יש
בקיצור היה סביר
אבל בכניסה חינם מה מצפים....
קפצתי לשם אתמול עם חבר
סתם רצינו לראות מה זה המסיבה הזאת
אקיצר באמת די מלא שם
יש פה ושם כוסיות אבל זה יחס של כוסית ל50 בנות
וגם מלא ילדים קטנים שמסתובבים לי בין הרגלים
אה וחוףץ מזה צח נראה לי ראיתי אותך שפוט לא הייתי בטוח אם זה אתה או לא
| quote: |
| Originally posted by warpedd_ אה וחוףץ מזה צח נראה לי ראיתי אותך שפוט לא הייתי בטוח אם זה אתה או לא |
גם אני וגיא היינו אתמול
ראסמי חוץ מהרקדניות שם לא היה כלום... ילדים שם מגיעים לי לביצה
גם אני הייתי אתמול אבל הגעתי רק באיזה אחת בדיוק שהסט של חממי התחיל...
בטוח שראיתם את הענק הזה שהיה 2.04
אני הייתי בהתחלה לידו ואז הלכתי לאיפה שהיה צפוף.....
וגם היה את הדביל הזה שהוא בן 30 או משהו שרקד כמו דביל זה היה מצחיק...
נשמע כאילו היה................ חרא
השאלה אם תלכו גם שבוע הבא
אני ילך כי עוד פעם זה ממש קרו לבית וזה בחינם...
מקסימום הולכים למקום אחר לא בעיה
שמע אין סיבה שאני לא ילך גם שבוע הבא למה זה לא שאני משלם מונית או משהו על זה
אני נוסע עם חברים אז מה אכפת לי...
וזה חינם המסיבה ויש פול כוסיות... אז מה רע!?
גנוב רק בשביל הרקדניות הייתי הולך שוב ועוד ברגל
אם הרשיון היה משתחרר לי כבר הייתי בא לפגוש אותכם 
יכול להיות אני בא
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.