TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מה אתם חושבים על זה?


Posted by oDrori on Jul-23-2002 13:54:

מה אתם חושבים על זה?

ליין הקיץ של בי יו... אנא ערף...

http://www.voice99.co.il/summerline/index.html


Posted by eXeTik on Jul-23-2002 13:57:

נשמע דווקא טוב אבל אני זוכר פםעם אחרונה שהם עשו ממש התפקשש להם והיה מעפן


Posted by divx-master on Jul-23-2002 14:04:

חברים שלי היו שם ...

חברים שלי מהרצליה היו שם פעם אחת ואמרו לי שיש שם קצת ערסים ( כמו בכל מקום ) וערסיות קטנות איתם

אבל חוץ מזה נחמד שם .. אני מציע למי שאין לו מממשש מה לעשות שילך להרצליה פיתוח

ואם גם שם אין לו מה לעשות אז שיקפוץ לקניון

והרי מי לא יודע שהמסיבות של רדיו ביו מעפנות

הרי הם מפרסמים את המסיבות שלהם ברדיו בטלויזיה באינטרנט ובכל מקום
אז באיםם פוללל אנשים

הייתי במסיבה שלהם בהאנגר בחנוכה

והיה מססרריחח

( הלכתי רק בגלל החינם שהיה לי)


Posted by Hell_Copter on Jul-23-2002 14:17:

הייתי כבר באחת המסיבות של זה

סתכלו פה

המסיבות עצמן בסדר
נראה לי אני יסע היום עוד פעם... אין ממש משהו אחר לעשות
אנחנו כל יום יושבים עד 6 בבוקר בלי לעשות כלום... סתם יושבים ולפעמים נוסעים לכל מינימקומות אבל לא רציני


Posted by warpedd_ on Jul-23-2002 14:23:

כבר כתבתי על זה
כל יום שלישי בקמיון שבעת הכוכבים יש 4 שעות מ10 בלילה
כניסה חינם

הבעיה שיש הרבה ילדים קטנים ובעיות בציוד או לפכות ככה הבנתי


Posted by Dj Moriano on Jul-23-2002 17:58:

אני יהיה היום בקניון אמרו לי ששבוע שעבר היה נחמד, אז אינ ילך לבדוק זה גם קרוב וגם חינם


Posted by Dj Black-Dragon on Jul-24-2002 06:22:

הייתי במסיבה הזו שבוע שעבר
רוברט גיטלמן היה שם
מלא ערסים, מלא ילדים קטנים,,,יש גם מלא כוסיות (בטח חברות של הערסים) והמוזיקה ממש לא משהו

זה נחמד ללכת לזה אם באמת משעמם בחיים


Posted by Scorchio on Jul-24-2002 07:56:

הייתי שם אתמול
מה אני יכול להגיד
חוץ מהרקדניות לא היה שווה
ארתור גורדון הזה לא יודע למקסס בגרוש אבל הוא שם טראקים טובים
חממי מיקסס טוב אבל שם לי טראקים סגנון האפי הארדקור מגעיל כזה חוץ מטראק אחד
Astrix - Noises
שאני חייב אותו אם למישהו יש
בקיצור היה סביר
אבל בכניסה חינם מה מצפים....


Posted by warpedd_ on Jul-24-2002 08:23:

קפצתי לשם אתמול עם חבר
סתם רצינו לראות מה זה המסיבה הזאת

אקיצר באמת די מלא שם
יש פה ושם כוסיות אבל זה יחס של כוסית ל50 בנות

וגם מלא ילדים קטנים שמסתובבים לי בין הרגלים

אה וחוףץ מזה צח נראה לי ראיתי אותך שפוט לא הייתי בטוח אם זה אתה או לא


Posted by Hell_Copter on Jul-24-2002 13:48:

quote:
Originally posted by warpedd_
אה וחוףץ מזה צח נראה לי ראיתי אותך שפוט לא הייתי בטוח אם זה אתה או לא


לא נראה לי ראית אותו למה אז היית רואה גם את אריק ואיפשהו גם אותי שם למה הם היו לידי וליד חברים שלי

הכי מצחיק היה שכמעט הבאנו לכמה ילדים שם מכות ובסוף יצאנו מהרחבת ריקודים לדבר איתם ו 98% מהילדים שהיו ברחבה באו אחרינו כי חשבו שיש מכות
בני זונות ... בגלל כל הילדים האלה באה משטרה ואיזה רולה אחד דחף אותי... אם הוא לא היה 2.10 לרוחב ולאורך הייתי מתנגד אליו למה זה לא היה שוטר... סתם שומר רוסי שלא יודע עברית
איך הילדים האלה שהיו אמורים לקבל מכות פחדו... משהו סוף!!!


Posted by eXeTik on Jul-24-2002 13:53:

גם אני וגיא היינו אתמול
ראסמי חוץ מהרקדניות שם לא היה כלום... ילדים שם מגיעים לי לביצה


Posted by Dj Moriano on Jul-24-2002 17:39:

גם אני הייתי אתמול אבל הגעתי רק באיזה אחת בדיוק שהסט של חממי התחיל...


בטוח שראיתם את הענק הזה שהיה 2.04

אני הייתי בהתחלה לידו ואז הלכתי לאיפה שהיה צפוף.....

וגם היה את הדביל הזה שהוא בן 30 או משהו שרקד כמו דביל זה היה מצחיק...


Posted by Narcotic Mind on Jul-24-2002 19:19:

נשמע כאילו היה................ חרא

השאלה אם תלכו גם שבוע הבא


Posted by Dj Moriano on Jul-24-2002 19:50:

אני ילך כי עוד פעם זה ממש קרו לבית וזה בחינם...

מקסימום הולכים למקום אחר לא בעיה


Posted by Hell_Copter on Jul-24-2002 20:02:

שמע אין סיבה שאני לא ילך גם שבוע הבא למה זה לא שאני משלם מונית או משהו על זה
אני נוסע עם חברים אז מה אכפת לי...
וזה חינם המסיבה ויש פול כוסיות... אז מה רע!?


Posted by Scorchio on Jul-24-2002 20:11:

גנוב רק בשביל הרקדניות הייתי הולך שוב ועוד ברגל


Posted by Narcotic Mind on Jul-24-2002 20:41:

אם הרשיון היה משתחרר לי כבר הייתי בא לפגוש אותכם


Posted by Ariels on Jul-26-2002 01:53:

יכול להיות אני בא



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.