TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ultieme chill cd


Posted by magrec on Jul-23-2002 17:02:

Ultieme chill cd

Zow gooi de isos cd's maar weg ()

Northern exposure 0-degrees North mixed by sasha & digweed uit 1996,
Je moet er wel een beetje van houden maar als je van oude trance houdt en hier en daar wat acid en breakbeat dan is dit toch echt wel de ultieme cd. Heerlijke droom muziek. Warme trance. Cdtje in de cd speler, oogjes dicht en gaan.....

Dat ik deze cd niet eerder heb gedownload,
Deze cd is alleen nergens meer te koop

Er is ook een 0-degrees south versie die is wat meer duister,
track list:

0� / north | Keiichi Suzuki :: Satellite Serenade | FSoL :: Cascade | Young American Primitive :: These Waves | God Within :: Rainery | Rabbit in the Moon :: Out of Body Experience | Morgan King :: I'm Free | Kites :: Ultraviolet | Fuzzy Logic :: Obsession | William Orbit :: Water From a Vine Leaf | Apollo 440 :: Liquid Cool | Banco de Gaia :: Last Train to Lhasa,



Die future sound of london track is echt megavet,

Deze staat wel weer een tijdje op nr 1 als favo cd.


Posted by Eye-Riz on Jul-23-2002 18:51:

Ik heb hier de LP voor mijn neus liggen

0 degrees north:
Dark and Long (Underworld)
Last train to Lhasa (Banco de Gaia) > moooooooi!!!!
Obsession (fuzzy Logic)
Sound System (DrumClub)
Raincry (God Within)
Heliopolis (Banco de Gaia)

0 degrees south:
East (Humate/Rabbit in the moon)
Water from a Vine Leaf (William Orbit)
I'm free (Morgan King)
The Gloom (Castle Trancelott)
Wave Dub (Dope on Plastic)
Cascade (Future sound of London)
Liquid Cool (Apollo 440)
Ultraviolet (Kites)

Doe er je voordeel mee zou ik zeggen
Mocht je meer suggesties willen van uit die tijd, roep je maar


Posted by magrec on Jul-23-2002 18:57:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
Ik heb hier de LP voor mijn neus liggen

0 degrees north:
Dark and Long (Underworld)
Last train to Lhasa (Banco de Gaia) > moooooooi!!!!
Obsession (fuzzy Logic)
Sound System (DrumClub)
Raincry (God Within)
Heliopolis (Banco de Gaia)

0 degrees south:
East (Humate/Rabbit in the moon)
Water from a Vine Leaf (William Orbit)
I'm free (Morgan King)
The Gloom (Castle Trancelott)
Wave Dub (Dope on Plastic)
Cascade (Future sound of London)
Liquid Cool (Apollo 440)
Ultraviolet (Kites)

Doe er je voordeel mee zou ik zeggen
Mocht je meer suggesties willen van uit die tijd, roep je maar


euh voordeel mee doen?
Op wat voor manier?


Posted by Opti on Jul-23-2002 19:01:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
Ik heb hier de LP voor mijn neus liggen

0 degrees north:
Dark and Long (Underworld)
Last train to Lhasa (Banco de Gaia) > moooooooi!!!!
Obsession (fuzzy Logic)
Sound System (DrumClub)
Raincry (God Within)
Heliopolis (Banco de Gaia)

0 degrees south:
East (Humate/Rabbit in the moon)
Water from a Vine Leaf (William Orbit)
I'm free (Morgan King)
The Gloom (Castle Trancelott)
Wave Dub (Dope on Plastic)
Cascade (Future sound of London)
Liquid Cool (Apollo 440)
Ultraviolet (Kites)

Doe er je voordeel mee zou ik zeggen
Mocht je meer suggesties willen van uit die tijd, roep je maar


draai m maar helemaal op Addiction


Posted by magrec on Jul-23-2002 19:02:

Haha,

cass heeft trouwens ook een nieuwe mix cd uit,

die is vaaaaaaaaaaaaaaaaaaggggg maar wel lekkerrr

interpretations van spundae..maar die cd zal hier helemaal moeilijk liggen


Posted by basd on Jul-23-2002 19:10:

quote:
Originally posted by magrec
Haha,

cass heeft trouwens ook een nieuwe mix cd uit,

die is vaaaaaaaaaaaaaaaaaaggggg maar wel lekkerrr

interpretations van spundae..maar die cd zal hier helemaal moeilijk liggen

Mwah Valt wel mee hoor..

Wel goeie CD inderdaad, beetje vager dan bijvoorbeeld Prologue, maar zeker wel lekker !


Posted by DjSuez on Jul-24-2002 11:08:

Chilled Ibiza is echt zoooo relaxed...


Posted by Bellie on Jul-24-2002 12:19:

Misschien beetje afgezaagd,maar die Dubbelaar van Tiesto Evolution heeft 1 vette chill cd.Normaal vind ik die cds van hem niet zo boeiend maar die vind ik echt super!!

GREETZ!!


Posted by MaGiK54 on Jul-24-2002 12:27:

quote:
Originally posted by Bellie
Misschien beetje afgezaagd,maar die Dubbelaar van Tiesto Evolution heeft 1 vette chill cd.Normaal vind ik die cds van hem niet zo boeiend maar die vind ik echt super!!

GREETZ!!

Je bedoelt waarschijnlijk Revolution Cd 1 is super chill, alleen jammer dat tijdens de opname van deze cd's het in mono is opgenomen. Tieske was niet zo blij met deze actie.


Posted by Eye-Riz on Jul-24-2002 20:25:

jezus, da's echt wel heel erg dom, een prof cd mono opnemen... zeg maar achterlijk!

over 'doe er je voordeel mee': ik bedoel dat op de LP ook andere nrs staan dan op de cd (LP dus losse nrs!), dus sprokkel die ook ergens vandaan zou ik zeggen.
Zoek ook eens op Narcotic (volgens mij, ik zal de naam binnenkort navragen). Da's een cd ook uit 95 of 96, wel echt ambient, maar daar staan ook sublieme stukken op!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.