TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ultieme chill cd
Ultieme chill cd
Zow gooi de isos cd's maar weg (
)
Northern exposure 0-degrees North mixed by sasha & digweed uit 1996,
Je moet er wel een beetje van houden maar als je van oude trance houdt en hier en daar wat acid en breakbeat dan is dit toch echt wel de ultieme cd. Heerlijke droom muziek. Warme trance. Cdtje in de cd speler, oogjes dicht en gaan.....
Dat ik deze cd niet eerder heb gedownload,
Deze cd is alleen nergens meer te koop 
Er is ook een 0-degrees south versie die is wat meer duister,
track list:
0� / north | Keiichi Suzuki :: Satellite Serenade | FSoL :: Cascade | Young American Primitive :: These Waves | God Within :: Rainery | Rabbit in the Moon :: Out of Body Experience | Morgan King :: I'm Free | Kites :: Ultraviolet | Fuzzy Logic :: Obsession | William Orbit :: Water From a Vine Leaf | Apollo 440 :: Liquid Cool | Banco de Gaia :: Last Train to Lhasa,
Die future sound of london track is echt megavet,
Deze staat wel weer een tijdje op nr 1 als favo cd.
Ik heb hier de LP voor mijn neus liggen 
0 degrees north:
Dark and Long (Underworld)
Last train to Lhasa (Banco de Gaia) > moooooooi!!!!
Obsession (fuzzy Logic)
Sound System (DrumClub)
Raincry (God Within)
Heliopolis (Banco de Gaia)
0 degrees south:
East (Humate/Rabbit in the moon)
Water from a Vine Leaf (William Orbit)
I'm free (Morgan King)
The Gloom (Castle Trancelott)
Wave Dub (Dope on Plastic)
Cascade (Future sound of London)
Liquid Cool (Apollo 440)
Ultraviolet (Kites)
Doe er je voordeel mee zou ik zeggen 
Mocht je meer suggesties willen van uit die tijd, roep je maar 
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz Ik heb hier de LP voor mijn neus liggen ![]() 0 degrees north: Dark and Long (Underworld) Last train to Lhasa (Banco de Gaia) > moooooooi!!!! Obsession (fuzzy Logic) Sound System (DrumClub) Raincry (God Within) Heliopolis (Banco de Gaia) 0 degrees south: East (Humate/Rabbit in the moon) Water from a Vine Leaf (William Orbit) I'm free (Morgan King) The Gloom (Castle Trancelott) Wave Dub (Dope on Plastic) Cascade (Future sound of London) Liquid Cool (Apollo 440) Ultraviolet (Kites) Doe er je voordeel mee zou ik zeggen ![]() Mocht je meer suggesties willen van uit die tijd, roep je maar |
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz Ik heb hier de LP voor mijn neus liggen ![]() 0 degrees north: Dark and Long (Underworld) Last train to Lhasa (Banco de Gaia) > moooooooi!!!! Obsession (fuzzy Logic) Sound System (DrumClub) Raincry (God Within) Heliopolis (Banco de Gaia) 0 degrees south: East (Humate/Rabbit in the moon) Water from a Vine Leaf (William Orbit) I'm free (Morgan King) The Gloom (Castle Trancelott) Wave Dub (Dope on Plastic) Cascade (Future sound of London) Liquid Cool (Apollo 440) Ultraviolet (Kites) Doe er je voordeel mee zou ik zeggen ![]() Mocht je meer suggesties willen van uit die tijd, roep je maar |
Haha,
cass heeft trouwens ook een nieuwe mix cd uit,
die is vaaaaaaaaaaaaaaaaaaggggg maar wel lekkerrr
interpretations van spundae..maar die cd zal hier helemaal moeilijk liggen 
| quote: |
| Originally posted by magrec Haha, cass heeft trouwens ook een nieuwe mix cd uit, die is vaaaaaaaaaaaaaaaaaaggggg maar wel lekkerrr interpretations van spundae..maar die cd zal hier helemaal moeilijk liggen |
Valt wel mee hoor..
Chilled Ibiza is echt zoooo relaxed...
Misschien beetje afgezaagd,maar die Dubbelaar van Tiesto Evolution heeft 1 vette chill cd.Normaal vind ik die cds van hem niet zo boeiend maar die vind ik echt super!!
GREETZ!!
| quote: |
| Originally posted by Bellie Misschien beetje afgezaagd,maar die Dubbelaar van Tiesto Evolution heeft 1 vette chill cd.Normaal vind ik die cds van hem niet zo boeiend maar die vind ik echt super!! GREETZ!! |
Cd 1 is super chill, alleen jammer dat tijdens de opname van deze cd's het in mono is opgenomen. Tieske was niet zo blij met deze actie.
jezus, da's echt wel heel erg dom, een prof cd mono opnemen... zeg maar achterlijk!
over 'doe er je voordeel mee': ik bedoel dat op de LP ook andere nrs staan dan op de cd (LP dus losse nrs!), dus sprokkel die ook ergens vandaan zou ik zeggen.
Zoek ook eens op Narcotic (volgens mij, ik zal de naam binnenkort navragen). Da's een cd ook uit 95 of 96, wel echt ambient, maar daar staan ook sublieme stukken op!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.