TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het 3 woorden spel [DELUXE!!]

Posted by aphex on Jul-24-2002 12:31:

Het 3 woorden spel [DELUXE!!]

Aangezien dat 3 woorden spel hardstikke grappig is maar toch vrij onoverzichtelijk ben ik in mijn nachtelijke uurtjes aan het programeren geslagen.

Het volgende product kwam van de toonbank rollen:

http://213.51.82.103/public/wordgame/

Kijk of het wat is :P

Posted by TimeportE on Jul-24-2002 12:46:

quote:
Warning: Lost connection to MySQL server during query in c:\phpdev\www\public\wordgame\index.php on line 15

Warning: MySQL Connection Failed: Lost connection to MySQL server during query in c:\phpdev\www\public\wordgame\index.php on line 15

Warning: Supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in c:\phpdev\www\public\wordgame\index.php on line 16

Warning: Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061) in c:\phpdev\www\public\wordgame\index.php on line 22

Warning: MySQL Connection Failed: Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061) in c:\phpdev\www\public\wordgame\index.php on line 22

Warning: MySQL: A link to the server could not be established in c:\phpdev\www\public\wordgame\index.php on line 22
Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061)

lol

Posted by Cosmic on Jul-24-2002 13:30:

quote:
Originally posted by TimeportE

lol

Ik krijg gewoon de goede site hoor....

Dit is natuurlijk een internationale site, dus als je het verhaal bij wilt houden moet je volgens mij dag en nacht lezen...
Plus het is in het engels en het gaat niet over trance...,

gegroet, Cosmic Guy

Posted by Ding Chavez on Jul-24-2002 13:34:

signed up en de eerste 3 woordjes al geplaatst. Het gaat wel gelijk weer over vunzige dingetjes zeg

Posted by DjSuez on Jul-24-2002 14:30:

quote:
Plus het is in het engels en het gaat niet over trance...,

de enige manier waarop het hier over trance gaat is dat er af en toe een dj wordt genoemd

Posted by aphex on Jul-24-2002 16:56:

Ja die foutmelding kwam omdat ik er nog steeds mee bezig bem, qua stats enzo

Maar je kunt er zelf een trance wending aan geven toch?

Posted by Cosmic on Jul-24-2002 21:09:

Ohh, jij hebt dit opgestart bedoel je? Dit is niet een internationale site waar iedereen zomaar op kan reageren? Kijk, dan is het wat anders.....