TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- בוקר בוקר בא


Posted by nesher on Jul-26-2002 02:17:

בוקר בוקר בא

אחחחחחחח
אין כמו
cs
עד אור הבוקר
איך התגעגעתי


Posted by oDrori on Jul-26-2002 04:37:

טווווב...


Posted by DJ_Lord on Jul-26-2002 04:39:

come again?
ani lo medaber ibrit!


Posted by oDrori on Jul-26-2002 05:42:

טרד הזוי...

Stoned thread...


Posted by Hell_Copter on Jul-26-2002 10:19:

יש פואנטה לט'רד הזה או שאני סוגר אותו?


Posted by Segev on Jul-26-2002 12:34:

יפה יפה לא ידעתי שאתה משחק
cs
מה הניק שלך
אתה יודע שיש פה עוד 4 שחקינים לפי מה שאני יודע והם גם טובים


Posted by HyPeRSoNiC on Jul-26-2002 23:45:

אחים שלי, קאונטר סטרייק זה משחק פצצה אמנם, אבל אנריל טורנאמנט שולטטטטטטטטטטט!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

למה? יותר אדרנלין, יותר אקשן, יותר מפות, יותר סוגי משחקים, יותר שינויים למשחק שיהיה טעם וריח........... פשוט יותר.....


מישהו מסכים איתי??


Posted by oDrori on Jul-27-2002 02:02:

(ואני המסכן המכור בליזארד )


Posted by Hell_Copter on Jul-27-2002 13:17:

עכשיו שהבנתי על מה הט'רד הזה אני קצת לא מבין מה הקטע...
יש לא אחד ולא שניים ט'רדים על משחקי מחשב... למה חייבים לפתוח כל פעם חדש??????!?!?


Posted by eXeTik on Jul-27-2002 15:42:

CSucks
אני עדיין לא מבין איך אנשים נהנים מהמשחק המעפן הזה...


Posted by divx-master on Jul-27-2002 16:20:

קאונטר זה אווטט

כל חובבי הקונטר סרייק

רק שתדעו שזה כבר לא כזההה כמו שהיה פעם


יש עכשיו את ה

AMERICAN ARMY

שזה חדש
וזה משחק רשת והכל

אבל מה שמבאס בזה זה שצריך קודם לעבור את ההכשרה

וזה קשה ומעצבן

אז מחקתי תמשחק !!!

שיהיה


Posted by HyPeRSoNiC on Jul-27-2002 20:41:

מה ההבדלים?????
אנא ספר לנו!!!


Posted by NyKoN on Jul-27-2002 21:40:

CS שולט
אני שחקן די ותיק
למרות שכבר שנה שלא שיחקתי

אחרי שתפסו אותי עם אוג'יסי הייתי די מושפל והמשכתי לשחק רק עם END
כמה חודשים

ופרשתי
:P



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.