TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Raad de film aan de hand van de screenshot v2.0
Pages (4): [1] 2 3 4 »
Raad de film aan de hand van de screenshot v2.0
Om het forum nog een beetje levendig te houden, start ik opnieuw met dit spelletje.
Benny's regels:
* Diegene die het juist raadt, mag de volgende screenshot posten of iemand aanduiden die dat mag doen.
* Als het lang duurt vooraleer er een goed antwoord komt, dan mag er een bijkomende screenshot of tip gepost worden.
* 1 punt per goed antwoord.
* Screenshots kunnen het makkelijkst vanaf een DivX/XviD/DVD gemaakt worden met een speler als BSPlayer, of ergens gevonden op een site. De file kan dan geupload worden naar sites als www.************** , www.imagevenue.net , www.photobucket.com , ... (of naar eigen webspace natuurlijk).
* Let erop dat de filmnaam niet in de bestandsnaam zit
* Als screenshots je niet zo aanstaan, dan mag je ook quotes of geluidsfragmenten posten.
We beginnen dus terug van nul.
De eerste:

Memento?
Klopt!
1. Config - 1 punt

Gezellige foto 
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Gezellige foto |
Hannibal Rising?
correct!
1. BZRK - 1 punt
Config - 1 punt

The Book of Eli ?
juust :-)
1. BZRK - 1 punt
Config - 1 punt
FCB_Fanatic - 1 punt
te moeilijk ? moet ik een nieuwe pic posten (van dezelfde film natuurlijk) of een tip geven?
't Zegt mij alvast niks.
De screenshot komt me bekend voor. Volgens mij heb ik de film gezien, maar ik kan er niet opkomen.
nieuwe pic, uit dezelfde film natuurlijk. Afbeelding is afkomstig uit dezelfde scene in de film, maar deze gaat toch iets meer vrijgeven 

Drag Me to Hell?
correct! 
1. BZRK - 1 punt
Config - 1 punt
FCB_Fanatic - 1 punt
CygnusX - 1 punt
Titanic?
[/humor]
Misschien helpt deze?

gokje ... Turistas
denk niet dat het juist is, maar kan maar proberen eh 
| Originally posted by FCB_Fanatic gokje ... Turistas denk niet dat het juist is, maar kan maar proberen eh |
Kan er ni opkomen, tis iets me Crazy People ofzoiet 
| Originally posted by lievez Kan er ni opkomen, tis iets me Crazy People ofzoiet |