TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Mix på bejbi.se


Posted by jofawe on Oct-22-2010 17:31:

Mix på bejbi.se

Hallo vänner!

Tänkte ruska lite liv i det här forumet .. igen

Är det nån av er gamla rävar som är sugna på att göra ett exklusivt set åt bejbi.se?
Tänk er SWETAs radio, fast 2010-2011!

Skriv här isåfall!


Posted by jofawe on Oct-29-2010 18:55:

ingen?


Posted by Johan (DJ Irish) on Nov-05-2010 13:10:

Här är ganska dött nuförtiden.

Kvittar stilen eller föredrar ni något särksilt?


Posted by jofawe on Nov-05-2010 18:17:

quote:
Originally posted by Johan (DJ Irish)
Här är ganska dött nuförtiden.

Kvittar stilen eller föredrar ni något särksilt?



I know, därför jag skriver här å inte på något annat forum
Här tittar det ju då å då in riktigt grymma djs!

Stil kvittar, bara det är inom EDM och inte för hårt (läs hardstyle och uppåt).
Sugen eller?


Posted by Johan (DJ Irish) on Nov-05-2010 20:30:

quote:
Originally posted by jofawe
I know, därför jag skriver här å inte på något annat forum
Här tittar det ju då å då in riktigt grymma djs!

Stil kvittar, bara det är inom EDM och inte för hårt (läs hardstyle och uppåt).
Sugen eller?


Det kanske jag är! Kan kanske klämma ur mig en progressive house mix eller nått liknande. Några andra krav, längd etc?


Posted by jofawe on Nov-06-2010 09:30:

quote:
Originally posted by Johan (DJ Irish)
Det kanske jag är! Kan kanske klämma ur mig en progressive house mix eller nått liknande. Några andra krav, längd etc?



Så trevligt!
Längd är 60-70 minuter, och att den ska vara exklusivt inspelad bara för detta ändamål.
Jag håller på att fylla upp veckoplaneringen för 2011 nu, så det är ingen brådis.


Posted by Johan (DJ Irish) on Nov-06-2010 15:53:

Ah det låter schysst. Jag kan leverera en lagom till 2011 (såvida du inte behöver någon innan dess?)


Posted by Vizay on Jan-06-2011 13:11:

Forumet visar lite livstecken trots allt :P

Skulle vara kul att köra en mix om det fortfarande finns utrymme
Hooka med mig på msn eller fb om de e intressant.


Posted by jofawe on Jan-06-2011 13:24:

Allt är intressant


Posted by Vizay on Jan-07-2011 04:56:

de e taget, ska få hem utrustningen bara så skriker jag till sen!


Posted by jofawe on Jan-07-2011 10:30:

Magiskt!

Ingen annan här som är sugen?


Posted by FredAcler on Feb-02-2011 12:36:

Man är väl alltid sugen!!


Posted by jofawe on Feb-02-2011 14:59:

quote:
Originally posted by FredAcler
Man är väl alltid sugen!!


Men Freeeed .. du har ju redan fått köra


Posted by FredAcler on Feb-03-2011 11:46:

ag

quote:
Originally posted by jofawe
Men Freeeed .. du har ju redan fått köra


Jo jag vet. Det är jag så tacksam för



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.