TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Mix på bejbi.se
Mix på bejbi.se
Hallo vänner!
Tänkte ruska lite liv i det här forumet .. igen 
Är det nån av er gamla rävar som är sugna på att göra ett exklusivt set åt bejbi.se?
Tänk er SWETAs radio, fast 2010-2011!
Skriv här isåfall!
ingen?
Här är ganska dött nuförtiden. 
Kvittar stilen eller föredrar ni något särksilt?
| quote: |
| Originally posted by Johan (DJ Irish) Här är ganska dött nuförtiden. ![]() Kvittar stilen eller föredrar ni något särksilt? |

| quote: |
| Originally posted by jofawe I know, därför jag skriver här å inte på något annat forum ![]() Här tittar det ju då å då in riktigt grymma djs! Stil kvittar, bara det är inom EDM och inte för hårt (läs hardstyle och uppåt). Sugen eller? |
| quote: |
| Originally posted by Johan (DJ Irish) Det kanske jag är! Kan kanske klämma ur mig en progressive house mix eller nått liknande. Några andra krav, längd etc? |

Ah det låter schysst. Jag kan leverera en lagom till 2011 (såvida du inte behöver någon innan dess?)
Forumet visar lite livstecken trots allt :P
Skulle vara kul att köra en mix om det fortfarande finns utrymme 
Hooka med mig på msn eller fb om de e intressant.
Allt är intressant 
de e taget, ska få hem utrustningen bara så skriker jag till sen! 
Magiskt!
Ingen annan här som är sugen? 
Man är väl alltid sugen!! 

| quote: |
| Originally posted by FredAcler Man är väl alltid sugen!! ![]() |
ag
| quote: |
| Originally posted by jofawe Men Freeeed .. du har ju redan fått köra |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.