TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- snel vraagje
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Vinyl Boy on Jul-30-2002 08:22:

snel vraagje

ik ben op zoek naar een nummer, maar weet dus neit hoe die heet. weet alleen dat in de clip op tv een paar meiden aan het volleyballen zijn in een soort van arena. een gozer ligt er dan bij onder een parasolletje en kijkt toe.

thx

Posted by TranceFool on Jul-30-2002 08:39:

ik weet welke je bedoelt, kewl nummertje idd, ben de titel alleen ff kwijt...

Posted by MaGiK54 on Jul-30-2002 09:10:

Das Tim deLuxe - It just won't do.

Tim deLuxe is alias van Johny de Mol van TMF, die als ook graag een dj wilt worden. Nummertje van hem is niet slecht. Benny Rodriquez draait hem ook weleens.

Posted by Ruben_Dubbink on Jul-30-2002 09:11:

kan helaas ook even niet op de titel komen, sorry,

maar als we dan toch bezig zijn, (als ik zo vrij mag zijn dit in deze thread te gooien Vinyl Boy)hoe heet het liedje met de tekst:

u got me lovin' and crying....lalala, beetje dance-achtig liedje

GreetZ RubDub

Posted by TranceFool on Jul-30-2002 09:15:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Das Tim deLuxe - It just won't do.

Tim deLuxe is alias van Johny de Mol van TMF, die als ook graag een dj wilt worden. Nummertje van hem is niet slecht. Benny Rodriquez draait hem ook weleens.

WTF , de wonderen zijn de wereld nog niet uit dus , zeker nie verkeerd idd heb alleen zo'n schijthekel aan dat ventje

Posted by New Wave on Jul-30-2002 10:05:

quote:
Originally posted by TranceFool

WTF , de wonderen zijn de wereld nog niet uit dus , zeker nie verkeerd idd heb alleen zo'n schijthekel aan dat ventje

Een kennis heeft hem eens horen draaien.....zijn skills zijn echt mega bagger......(niet dat de mijne goed zijn )

Posted by MaGiK54 on Jul-30-2002 10:12:

quote:
Originally posted by New Wave

Een kennis heeft hem eens horen draaien.....zijn skills zijn echt mega bagger......(niet dat de mijne goed zijn )

Met zo'n papa als Johny slaag je overal, dan hoef je nergens goed in te zijn. Maar het nummertje van hemmes is best chill.

Posted by TranceFool on Jul-30-2002 10:23:

quote:

whehe ja dattie niet kon draaien dat wist ik al ja , maar ik stond een beetje versteld over dat nummer want das nie eens zo verkeerd, best goed eigenlijk

Posted by flexter on Jul-30-2002 11:00:

Ik heb het net gezien op TMF,
wat een enorm eentonig niet orgineel nummer zeg...

Maar de clip was geweldig!

Posted by Ruben_Dubbink on Jul-30-2002 15:27:

hebben jullie toevallig mijn vraagje nog tussendoor gezien??

GreetZ RubDub

Posted by Vinyl Boy on Jul-30-2002 16:24:

quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
hebben jullie toevallig mijn vraagje nog tussendoor gezien??

zeker wel, maar ik zou het niet weten.
sta trouwens strak verbaasd dat johnny de mol een plaatje van dergelijke klasse kan produceren. ben benieuwd of zijn draai skills idd zo slecht zijn, kan het zelf gaan uitchecken, hij komt namelijk draaien bij Minerva, tijdens de EL CID week in Leiden.

Posted by Vinyl Boy on Jul-30-2002 16:27:

ok, ik zoek net die plaat dus op, vind ik een set van darren emerson feat tim deluxe op homelands...

johnny de mol op homelands?

en ene tim deluxe zou ook een remix gemaakt hebben op een plaatje van kylie minoque, cant get you...

weet je het zeker magik54?

Posted by MaGiK54 on Jul-30-2002 16:36:

quote:
Originally posted by Vinyl Boy
ok, ik zoek net die plaat dus op, vind ik een set van darren emerson feat tim deluxe op homelands...

johnny de mol op homelands?

en ene tim deluxe zou ook een remix gemaakt hebben op een plaatje van kylie minoque, cant get you...

weet je het zeker magik54?

Nou begin ik ook te twijfelen. Maar ik weet zeker dat Johnny wel draait tegenwoordig (wanabee dj) en ook onder een andere naam. Ik dacht dat die dude in de clip, Johnny was. Maaaaaar ik kan me vergissen. Ik ga het proberen te achterhalen.

Posted by MaGiK54 on Jul-30-2002 16:40:

Click: here voor oa de clip en wat achtergrond info over Tim. En het lijkt me niet echt onze Johnny de Mol. Maar de dude in de clip lijkt verdomt veel op hemmes.

Posted by TranceFool on Jul-30-2002 16:53:

Whehehehe Magik had het mis , GELUKKIG!!!!

edit: alstie van Johny was hattie natuurlijk nooit een alias gebruikt maar hattie gewoon Johny de Mol - Dans op Deze Beat geheten

Posted by magrec on Jul-30-2002 17:07:

Whahaaha sorry johny de mol Tim de luxe,
Tim deluxe is zwaar relexte deep house en die tmf clip heeft wel een behoorlijke edit gekregen.

Posted by TranceFool on Jul-30-2002 17:32:

quote:
Originally posted by magrec
Tim deluxe is zwaar relexte deep house en die tmf clip heeft wel een behoorlijke edit gekregen.

ahhh is er ook nog een ongecensureerde versie dan?

Posted by Ruben_Dubbink on Jul-30-2002 17:40:

weet er dan niemand antwoord op mijn vraag??? PLEAZZZ

Posted by MaGiK54 on Jul-30-2002 17:44:

quote:
Originally posted by magrec

Shot me pleaze Kon Timmie niet, maar zijn nummertje is wel coool.

Posted by New Wave on Jul-30-2002 17:46:

quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
kan helaas ook even niet op de titel komen, sorry,

maar als we dan toch bezig zijn, (als ik zo vrij mag zijn dit in deze thread te gooien Vinyl Boy)hoe heet het liedje met de tekst:

u got me lovin' and crying....lalala, beetje dance-achtig liedje

GreetZ RubDub

Speedy J. - Love makes you cry (fire & Ice rimix)

Posted by magrec on Jul-30-2002 17:49:

quote:

ahhh is er ook nog een ongecensureerde versie dan?

Nee het origineel is anders als ik het goed heb.

Posted by moogwai on Jul-30-2002 17:52:

quote:

Johnny draaide twee terug in Calella... Hij was natuurlijk als een echte DJ bezig met het "opbouwen" van z'n set. Groovy shit in het begin.. beetje club en trance en daarna wat hardtrance.
Heb eigenlijk niet op het mixen gelet.. waren volgens mij alleen korte simpele overgangen, anders had ik het wel gemerkt.
Alleen hij mag wel wat nieuw platen aanschaffen. Ferry Corsten - Punk was de recentse plaat die hij draaide

Posted by TranceFool on Jul-30-2002 17:54:

jammer dat zo'n persoontje dan gelijk overal kan draaien, erg frustrerend

Posted by moogwai on Jul-30-2002 17:56:

quote:

precies... een bekende naam is blijkbaar belangrijker dan kwaliteit

Posted by New Wave on Jul-30-2002 18:28:

quote:

totdat ie hard op zijn bek gaat...en dan zie je hem nergens meer.....

Pages (2): [1] 2 »