TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tcx - Regrets (work in progress)

Posted by Xilver on Nov-09-2010 12:35:

Tcx - Regrets (work in progress)

Ik ben eindelijk nog eens verder dan een halve minuut gevorderd in een plaatje, en ik denk dat als ik een thread aanmaak, ik sneller geneigd zal zijn om deze af te maken inplaats van weeral aan iets nieuws te beginnen. Zo heb ik tientallen begonnen nummers, maar geen een raakt af.

De plaat eindigt abrupt, omdat er uiteraard nog een heel stuk moet aangebreid worden. Verder zou ik de break een stuk langer maken, want de climax komt te snel volgens mij.

Als er iemand deftige studiomonitors heeft (staan op het verlanglijstje), zou die dan ook eens kunnen horen of de sub bass die erin komt op 00:30 genoeg punch heeft?

Alle commentaar is welkom: http://soundcloud.com/tcx/tcx-regrets-test-04

Posted by Jasperovitsj on Nov-09-2010 17:22:

Re: Tcx - Regrets (work in progress)

quote:
Originally posted by Xilver
Verder zou ik de break een stuk langer maken, want de climax komt te snel volgens mij.

Voortijdige beatlozing

Nee serieus, dat had ik u ook al gezegd.

Posted by Xilver on Nov-09-2010 18:14:

Re: Re: Tcx - Regrets (work in progress)

quote:
Originally posted by Jasperovitsj Nee serieus, dat had ik u ook al gezegd.

Joa da is, kheb m al iets langer gemaakt, maar tmag idd nog een stuk langer.

Posted by TOR on Nov-09-2010 20:39:

Ik vind de lengte van de breakdown nog meevallen eigenlijk, het is eerder de intro die wat te kort aanvoelt. Die lage bass haalt de punch er inderdaad een beetje uit maar het is vooral de compressie die de boosdoener is, de loudness war heeft je precies ook al naar het front gelokt

Posted by Xilver on Nov-09-2010 21:12:

Goh ja, zonder compressie op de master klinkt hij echt te stil, maar sowieso ken ik te weinig van mastering om de levels echt goed te krijgen.

Posted by Hydra on Nov-28-2010 13:46:

nice! vooral dat stuk na de break.