TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- גם אני יורד לאילת
גם אני יורד לאילת
כן חברים זה קורה... גם אני יורד לאילת
שבת ב 00:30 אני עולה על האוטובוס מתל אביב לאילת ל5 ימים של נון סטופ פארטיס!!!!!
אנחנו ישנים במלון פטרה או משהו כזה... קרוב לתחנה המרכזית לפי מה שהבנתי... אמרו לי מלון סבבה אבל נסתדר בכל מקרה
וואלה אחי?
גם אני עולה היום על האוטובוס של 00:30
בדיוק באתי לפתוח על זה ט'רד אבל כנראה שלא צריך
אני בדירה לא מלון...
עד יום שישי...
ייואוא איזה כייף לכם
בא לי איילת שוב...
אם זה מעניין פה מישהו אני מכיר איזה 40 ילדים שנוסעים ביום ראשון לאילת...
וכולם מרמת גן...
יש גם הרבה כוסיות (מתוך ה-40) יוואו הלוואי אילת שוב איזה כככייף שם

תעשו חיים
רועי אחי - תעשה חיים !!!
שמח שבסוף הסתדר הקטע עם המלון !
ואתמול זוכר שדיברתי איתך ואמרתי שלורן וסיוון אולי יבואו
איתנו לאננס ?
(דרך אגב אריאל הלך הבנתי)
אז הם באו איתנו ל"זברה" בסוף והיה מה זה לא נעים
לא הכניסו אותם !!!
כי לא היה להם תעודות !
הכניסו את כולנו דרך הויאיפי ואז שהם הבאו להיכנס עשו להם בעיות
איזה לא נעים זה היה
סידרתי לאחת מהם כרטיס חבר והזמנה מיוחדת ועדיין לא נתנו
להם להיכנס ...
בסוף סידרתי להם טרמפ לבני ציון ...

Re: גם אני יורד לאילת
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter כן חברים זה קורה... גם אני יורד לאילת שבת ב 00:30 אני עולה על האוטובוס מתל אביב לאילת ל5 ימים של נון סטופ פארטיס!!!!! אנחנו ישנים במלון פטרה או משהו כזה... קרוב לתחנה המרכזית לפי מה שהבנתי... אמרו לי מלון סבבה אבל נסתדר בכל מקרה |
ברוכים הבאים לעיר שלי 
איך שאתם באים אני עוזב (צבא...) תהנו כמה שאתם יכולים
אם אתם אוהבים מוזיקה ישראלית (שוטי הנבואה, כנסייה וכאלה) תלכו לברדו (מרכז התיירות למעלה)
אם יותר לכיוון של אמ.טי.וי ור.נ.ב אז בייס בר או אנפלאגד אני מאמין שתמצאו לעצמכם את המקום. חופים - לכו לגרין פאפאיה וכל אלו, אם בא לכם חוף יפה תלכו לחוף דן.
אגב, פטרה קרוב יחסית לתחנה מרכזית..יש איזה 400 מטר הליכה לדעת
תבלו אנשים
אני את השבוע הולך להעביר במסיבות בסיירים
תהנו שניכם (שיט זה נשמע רע) שיהיה לכם שם בכיף
Party & Shag 
נמרוד... חייבים להפגש שם!!!!!
אורן... דיר בלאק אם הן לא יהיו כוסיות 
מורן... יכול להיות שזה הפעם הראשונה שעושים לבנות כאלה בעיות בדיסקוטק... אני מקווה מאוד שמסרת להם דש ממני
ואריאל אמר שאולי הוא הולך לאננס... גם הליכה לטי אל וי הייתה אפשרות אבל הוא ביטל
תומר... סגרנו דיל ל 4 לילות חמישה ימים 130 שקל ללילה במלון פטרה שאמרו לי שהוא די טוב... שתי בריכות, טלויזיות, מזגן... מה צריך יותר
אהה וגם ארוחת בוקר נראה לי
סיימון... תודה רבה על הטיפים אחי אבל אני נראה לי יחפש מועדונים של טראנס יותר
תודה רבה לכולם!!!
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter נמרוד... חייבים להפגש שם!!!!! |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter סיימון... תודה רבה על הטיפים אחי אבל אני נראה לי יחפש מועדונים של טראנס יותר |

| quote: |
| Originally posted by luckystrike ואתמול זוכר שדיברתי איתך ואמרתי שלורן וסיוון אולי יבואו |
תהנה גבר..
וכן יהיו יהיו הרבההההה כוסיות...
תהנה אחי
אל תשכח לקחת כובע הרבה מיים וקרם הגנה
ודיר בלקום אם אתה לא מזיין שם!!!!!
| quote: |
| Originally posted by SimonP אז תגיד ![]() ככה עקרונית אין הרבה מועדונים טובים באילת. יש את הסקופ שהוא באמת סבבה אבל לפעמים יש שם מסיבות טובות לפעמים לא (תחפשו בפליירים) אתמול למשל ניגנו שם קוסמה ואינפקטד. חוץ מהסקופ יש את הסי-בר שהוא גם נחמד. יש את האקסייט (חדש) ששם "אטרקציות" מופע חופשיות על הבר ועוד כל מיני שטויות נחמדות. יש את המטרו ששם האמת לא משהו בדר"כ אבל לפעמים יש שם מוזיקה טובה. בעקרון תסתובבו בתיירות שם מחלקים פליירים כל הזמן יכול להיות תפלו על איזה מסיבה טובה גם בחוף הדקל או על איזה להקה ביאכט, שווה להסתכל. |
זהו חברים אני זזתי
נפגש ביום חמישי בלילה
ואל תדאגו אני יענה על כל מה שצריך 
זה היה מיועד למוש
ביי
קצת באיחור כי שניכם כבר בתחנה אבל תעשו חיים בכל מקרה 
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter תומר... כן מהשכבה שלנו |
רועייייייייי אחיי תעשה חיייםםםםם ותהנה כמה שאפשר למרות שיש שם המון פרחות זה כמו שהיה פעםם אבל לא נורא יהיה בבסדר תהנה ועם יצא לך להיות בסקופ בן זונה של מקוםםם

חזרתי מאילת... היה בנזונה של דבר!!!
יש לי מלא סיפורים וכאלה דברים אבל אין לי זין לספר עכשיו
רק נספר שהייתי במועדון האופרה (חרא של מקום) וגם הייתי בסקופ ובג'ט לאג
הסקופ בנוי ממש יפה.... מקום סוף הדרך אבל המוזיקה שהייתה שם טיפה אכזבה... לא היה מספיק אלקטרוני... חוץ מבסוף פסיכודאלי
בקשר לג'ט לאג... המקום היה קצת יותר רגוע מבחינת יופי והכל אבל עדיין ממש פצצה היה שם... מסיבה ממש טובה הייתה והמוזיקה שם הייתה אדירה... הוא אפילו שם באיזה נקודה את סקונד טריפ ברמיקס של סקוט פרוג'קט
אה וואלה... והייתה שם חשפנית 
ובסוף נמרוד ואני היינו באותו אוטובוס
ברוך שובך אחי
או איך שאומרים את זה לא יודע
Welcomen
מקווה שתחזור למציאות
אילת זה עולם שונהה...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.