TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- גם אני יורד לאילת


Posted by Hell_Copter on Aug-03-2002 02:15:

גם אני יורד לאילת

כן חברים זה קורה... גם אני יורד לאילת
שבת ב 00:30 אני עולה על האוטובוס מתל אביב לאילת ל5 ימים של נון סטופ פארטיס!!!!!
אנחנו ישנים במלון פטרה או משהו כזה... קרוב לתחנה המרכזית לפי מה שהבנתי... אמרו לי מלון סבבה אבל נסתדר בכל מקרה


Posted by nimrod levi on Aug-03-2002 06:12:

וואלה אחי?
גם אני עולה היום על האוטובוס של 00:30
בדיוק באתי לפתוח על זה ט'רד אבל כנראה שלא צריך
אני בדירה לא מלון...

עד יום שישי...


Posted by NaOren on Aug-03-2002 08:31:

ייואוא איזה כייף לכם
בא לי איילת שוב...

אם זה מעניין פה מישהו אני מכיר איזה 40 ילדים שנוסעים ביום ראשון לאילת...

וכולם מרמת גן...

יש גם הרבה כוסיות (מתוך ה-40) יוואו הלוואי אילת שוב איזה כככייף שם


Posted by DjChook on Aug-03-2002 09:37:

תעשו חיים


Posted by luckystrike on Aug-03-2002 11:38:

רועי אחי - תעשה חיים !!!
שמח שבסוף הסתדר הקטע עם המלון !

ואתמול זוכר שדיברתי איתך ואמרתי שלורן וסיוון אולי יבואו
איתנו לאננס ?
(דרך אגב אריאל הלך הבנתי)
אז הם באו איתנו ל"זברה" בסוף והיה מה זה לא נעים
לא הכניסו אותם !!!
כי לא היה להם תעודות !

הכניסו את כולנו דרך הויאיפי ואז שהם הבאו להיכנס עשו להם בעיות
איזה לא נעים זה היה
סידרתי לאחת מהם כרטיס חבר והזמנה מיוחדת ועדיין לא נתנו
להם להיכנס ...
בסוף סידרתי להם טרמפ לבני ציון ...


Posted by warpedd_ on Aug-03-2002 11:59:

Re: גם אני יורד לאילת

quote:
Originally posted by Hell_Copter
כן חברים זה קורה... גם אני יורד לאילת
שבת ב 00:30 אני עולה על האוטובוס מתל אביב לאילת ל5 ימים של נון סטופ פארטיס!!!!!
אנחנו ישנים במלון פטרה או משהו כזה... קרוב לתחנה המרכזית לפי מה שהבנתי... אמרו לי מלון סבבה אבל נסתדר בכל מקרה


ססעמק איך אני מקנא בך
כנראה לא יסתדר לי לרדת השנה
איזה בעסה

בכל מקרה איזה דיל סגרת?


Posted by SimonP on Aug-03-2002 12:05:

ברוכים הבאים לעיר שלי

איך שאתם באים אני עוזב (צבא...) תהנו כמה שאתם יכולים
אם אתם אוהבים מוזיקה ישראלית (שוטי הנבואה, כנסייה וכאלה) תלכו לברדו (מרכז התיירות למעלה)
אם יותר לכיוון של אמ.טי.וי ור.נ.ב אז בייס בר או אנפלאגד אני מאמין שתמצאו לעצמכם את המקום. חופים - לכו לגרין פאפאיה וכל אלו, אם בא לכם חוף יפה תלכו לחוף דן.
אגב, פטרה קרוב יחסית לתחנה מרכזית..יש איזה 400 מטר הליכה לדעת

תבלו אנשים אני את השבוע הולך להעביר במסיבות בסיירים


Posted by oDrori on Aug-03-2002 12:22:

תהנו שניכם (שיט זה נשמע רע) שיהיה לכם שם בכיף

Party & Shag


Posted by Hell_Copter on Aug-03-2002 12:48:

נמרוד... חייבים להפגש שם!!!!!

אורן... דיר בלאק אם הן לא יהיו כוסיות

מורן... יכול להיות שזה הפעם הראשונה שעושים לבנות כאלה בעיות בדיסקוטק... אני מקווה מאוד שמסרת להם דש ממני
ואריאל אמר שאולי הוא הולך לאננס... גם הליכה לטי אל וי הייתה אפשרות אבל הוא ביטל

תומר... סגרנו דיל ל 4 לילות חמישה ימים 130 שקל ללילה במלון פטרה שאמרו לי שהוא די טוב... שתי בריכות, טלויזיות, מזגן... מה צריך יותר
אהה וגם ארוחת בוקר נראה לי

סיימון... תודה רבה על הטיפים אחי אבל אני נראה לי יחפש מועדונים של טראנס יותר

תודה רבה לכולם!!!


Posted by nimrod levi on Aug-03-2002 12:57:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
נמרוד... חייבים להפגש שם!!!!!



תן מקום וזמן אני שם...

אנחנו בדירה יצא לנו 70 שקל ללילה לאחד...
שיא הזול
אבל זה יוצא די רחוק מהקניון קלאב הוטל כל השטויות האלה
10 דקות הליכה אמרו לנו אבל חפיף...

העיקר שנעשה כיף!


Posted by SimonP on Aug-03-2002 13:46:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
סיימון... תודה רבה על הטיפים אחי אבל אני נראה לי יחפש מועדונים של טראנס יותר


אז תגיד
ככה עקרונית אין הרבה מועדונים טובים באילת. יש את הסקופ שהוא באמת סבבה אבל לפעמים יש שם מסיבות טובות לפעמים לא (תחפשו בפליירים) אתמול למשל ניגנו שם קוסמה ואינפקטד.
חוץ מהסקופ יש את הסי-בר שהוא גם נחמד.
יש את האקסייט (חדש) ששם "אטרקציות" מופע חופשיות על הבר ועוד כל מיני שטויות נחמדות. יש את המטרו ששם האמת לא משהו בדר"כ אבל לפעמים יש שם מוזיקה טובה.
בעקרון תסתובבו בתיירות שם מחלקים פליירים כל הזמן יכול להיות תפלו על איזה מסיבה טובה גם בחוף הדקל או על איזה להקה ביאכט, שווה להסתכל.


Posted by warpedd_ on Aug-03-2002 13:59:

quote:
Originally posted by luckystrike

ואתמול זוכר שדיברתי איתך ואמרתי שלורן וסיוון אולי יבואו




מהשכבה שלנו לא?


Posted by NaOren on Aug-03-2002 14:41:

תהנה גבר..
וכן יהיו יהיו הרבההההה כוסיות...


Posted by arik on Aug-03-2002 18:51:

תהנה אחי
אל תשכח לקחת כובע הרבה מיים וקרם הגנה
ודיר בלקום אם אתה לא מזיין שם!!!!!


Posted by Hell_Copter on Aug-03-2002 19:46:

quote:
Originally posted by SimonP


אז תגיד
ככה עקרונית אין הרבה מועדונים טובים באילת. יש את הסקופ שהוא באמת סבבה אבל לפעמים יש שם מסיבות טובות לפעמים לא (תחפשו בפליירים) אתמול למשל ניגנו שם קוסמה ואינפקטד.
חוץ מהסקופ יש את הסי-בר שהוא גם נחמד.
יש את האקסייט (חדש) ששם "אטרקציות" מופע חופשיות על הבר ועוד כל מיני שטויות נחמדות. יש את המטרו ששם האמת לא משהו בדר"כ אבל לפעמים יש שם מוזיקה טובה.
בעקרון תסתובבו בתיירות שם מחלקים פליירים כל הזמן יכול להיות תפלו על איזה מסיבה טובה גם בחוף הדקל או על איזה להקה ביאכט, שווה להסתכל.


מכיר את אלה
תודה בכל מקרה...

ותומר... כן מהשכבה שלנו


Posted by Hell_Copter on Aug-03-2002 20:05:

זהו חברים אני זזתי
נפגש ביום חמישי בלילה
ואל תדאגו אני יענה על כל מה שצריך
זה היה מיועד למוש

ביי


Posted by Narcotic Mind on Aug-03-2002 21:05:

קצת באיחור כי שניכם כבר בתחנה אבל תעשו חיים בכל מקרה


Posted by warpedd_ on Aug-03-2002 23:55:

quote:
Originally posted by Hell_Copter


תומר... כן מהשכבה שלנו


מורן..
שאלה קצת מטומטמת אבל מאיפה אתה מכיר אותן


Posted by itamarsan on Aug-04-2002 01:55:

רועייייייייי אחיי תעשה חיייםםםםם ותהנה כמה שאפשר למרות שיש שם המון פרחות זה כמו שהיה פעםם אבל לא נורא יהיה בבסדר תהנה ועם יצא לך להיות בסקופ בן זונה של מקוםםם


Posted by Hell_Copter on Aug-08-2002 18:51:

חזרתי מאילת... היה בנזונה של דבר!!!
יש לי מלא סיפורים וכאלה דברים אבל אין לי זין לספר עכשיו

רק נספר שהייתי במועדון האופרה (חרא של מקום) וגם הייתי בסקופ ובג'ט לאג
הסקופ בנוי ממש יפה.... מקום סוף הדרך אבל המוזיקה שהייתה שם טיפה אכזבה... לא היה מספיק אלקטרוני... חוץ מבסוף פסיכודאלי
בקשר לג'ט לאג... המקום היה קצת יותר רגוע מבחינת יופי והכל אבל עדיין ממש פצצה היה שם... מסיבה ממש טובה הייתה והמוזיקה שם הייתה אדירה... הוא אפילו שם באיזה נקודה את סקונד טריפ ברמיקס של סקוט פרוג'קט
אה וואלה... והייתה שם חשפנית

ובסוף נמרוד ואני היינו באותו אוטובוס


Posted by nesher on Aug-08-2002 19:01:

ברוך שובך אחי
או איך שאומרים את זה לא יודע


Posted by DjChook on Aug-08-2002 19:02:

Welcomen


Posted by NaOren on Aug-08-2002 21:44:

מקווה שתחזור למציאות
אילת זה עולם שונהה...



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.