TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Cool Edit 2000 vraag!!


Posted by TimeportE on Aug-03-2002 11:16:

Cool Edit 2000 vraag!!

ik wil dancevalley opnemen (das dus een videostream (ja met geluid! ).. maar hoe krijg ik mijn cool edit op media player??
pleaze ppl help me out!!!


Posted by basd on Aug-03-2002 11:32:

Re: Cool Edit 2000 vraag!!

quote:
Originally posted by TimeportE
ik wil dancevalley opnemen (das dus een videostream (ja met geluid! ).. maar hoe krijg ik mijn cool edit op media player??
pleaze ppl help me out!!!

Gebruik gewoon Total Recorder, is een klein programmaatje, vast wel van Internet te halen. Dan kan je met 1 druk op de knop al het geluid dat je PC produceert opnemen.. Werkt heel makkelijk.

De standaard Windows bliepjes kan je ook nog optioneel onderdrukken (als dat niet zelfs al standaard gebeurt).

Je kan em van www.download.com afhalen. Dan kan je echter alleen maar 40 sec. opnemen, daarna kapt ie ermee. Oplossing: kijk effe bij je PM


Posted by TimeportE on Aug-03-2002 12:40:

Re: Re: Cool Edit 2000 vraag!!

quote:
Originally posted by basd

Gebruik gewoon Total Recorder, is een klein programmaatje, vast wel van Internet te halen. Dan kan je met 1 druk op de knop al het geluid dat je PC produceert opnemen.. Werkt heel makkelijk.

De standaard Windows bliepjes kan je ook nog optioneel onderdrukken (als dat niet zelfs al standaard gebeurt).

Je kan em van www.download.com afhalen. Dan kan je echter alleen maar 40 sec. opnemen, daarna kapt ie ermee. Oplossing: kijk effe bij je PM

super!! thanx man!!

*edit die keygenerater doet het wel maar het progje pakt em nie..



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.