TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Iemand ervaring met ADSL???
Pages (2): [1] 2 »

Posted by WTB on Apr-07-2001 12:28:

Question

Hoi,

Heeft er iemand ervaring met ADSL, zo ja vertel mij dan welke aanbieder, welk abonnement, welke download snelheid en welke eventuele problemen je hebt. Ik denk er zelf namelijk over om over te stappen op ADSL, maar als jullie allemaal zeggen dat het kut is, ja dan maar niet. Ik heb nu nog een ISDN modem en die traagheid en telefoontikken maken me helemaal gek.

WTB.

Posted by M5 on Apr-07-2001 14:22:

kan je geen kabel nemen ? of is dat niet beschikbaar?

Posted by Henkie_henk on Apr-07-2001 16:33:

Alles is beter dan een isdn lijntje lol

Enneh M5 adsl is wel stukken sneller dan de gemiddelde upc/casema/whatever provider... Maarja adsl is bijna nergens te krijgen...

Fijne avond allemaal!! flink stampen en maybe nog ff fijn scoren...

LATERZZ!

Posted by M5 on Apr-07-2001 16:43:

quote:
Originally posted by Henkie_henk
Alles is beter dan een isdn lijntje lol

Enneh M5 adsl is wel stukken sneller dan de gemiddelde upc/casema/whatever provider... Maarja adsl is bijna nergens te krijgen...

Fijne avond allemaal!! flink stampen en maybe nog ff fijn scoren...

LATERZZ!

mijn upc lijntje is dat adsl gedoe van KPN makkelijk de baas .......lekker rustig qua internetters in hoevelaken

waar ga je vanavond heen ?

Posted by Henkie_henk on Apr-07-2001 18:33:

Starrrrrrrrlight..... moreno zou draaien.. Ik ga gezellig met 2 girlies en een vriend van mij.. Kan bijna niet beter

L@T@Zz

Waar gaat u heen dan??

Posted by M5 on Apr-07-2001 19:19:

quote:
Starrrrrrrrlight..... moreno zou draaien.. Ik ga gezellig met 2 girlies en een vriend van mij.. Kan bijna niet beter

L@T@Zz

Waar gaat u heen dan??

IK ben jaloers op je !!!

ik zou ook graag naar moreno gegaan zijn......maarja ik heb maandag mijn laatste tentamen .............dus ik ga morgen hard aan de studie ......zou ook dolgraag gegaan zijn ..maarja volgende week beter

he veel plezier !!

Posted by Henkie_henk on Apr-07-2001 19:45:

quote:
Originally posted by M5

IK ben jaloers op je !!!

ik zou ook graag naar moreno gegaan zijn......maarja ik heb maandag mijn laatste tentamen .............dus ik ga morgen hard aan de studie ......zou ook dolgraag gegaan zijn ..maarja volgende week beter

he veel plezier !!

LoL ik heb maandag EN dinsdag vrij lol!!
Okay ik zal het er niet verder inwrijven

Ik begrijp het volledig hoor.. za uitgaan.. zondag zo brak als ik weet niet wat

Succes met je tentamen..

Posted by Akira on Apr-07-2001 19:56:

hehe have fun...ik ga vanavond er niet heen ik zou eerst naar die club in amsterdam gaan maar ja dat ging helaas niet door...dus vanavond maar ff in de kroeg hangen

Posted by M5 on Apr-07-2001 20:29:

quote:
Originally posted by WTB
Hoi,

Heeft er iemand ervaring met ADSL, zo ja vertel mij dan welke aanbieder, welk abonnement, welke download snelheid en welke eventuele problemen je hebt. Ik denk er zelf namelijk over om over te stappen op ADSL, maar als jullie allemaal zeggen dat het kut is, ja dan maar niet. Ik heb nu nog een ISDN modem en die traagheid en telefoontikken maken me helemaal gek.

WTB.

Sorry WTB .....let niet op ons ...we dwalen een beetje af

Posted by WTB on Apr-08-2001 10:03:

quote:
Originally posted by M5

Sorry WTB .....let niet op ons ...we dwalen een beetje af

Ja, ik was verbaasd dat er al 7 replies waren, maar ja het had allemaal niet erg veel met mijn vraag te maken.

In Groningen (waar ik dus woon) zijn zowel kabel als ADSL beschikbaar.

WTB.

Posted by Henkie_henk on Apr-08-2001 11:54:

Vraag het hier maar:

http://easywarez.com/cgi-bin/forumd...e=10&LastLogin=

Wel ff registeren....

Je krijgt geheid een goed antwoord..

P.S. Starlight kickte weer dikke ass!!!!!! Godse lekker gebeukt weer! Maar de meisjes!! die waren om te kotsen!!! 1tje danste alsof ze de fanfare liep.. een ander liep te joggen.. Allemaal lelijk!! op 6 na ofzow.. Sjonge jonge... blij dat ze veel rook die kamertjes inpompten

Oh ja Moreno draaide niet zo lang.. wel in de grote trance zaal.. er draaide ook nog een andere gozer.. die ging nog ff scratchen.. Klonk netjes! 1 foutje.. bijna complete stilte lol maarja.. toch flink gedanst!!

Volgende keer niet WEER een vergadering van lelijke meisjes plz

Posted by Henkie_henk on Apr-08-2001 11:59:

Hier kan je ook nog wel wat vinden...

http://www.speedguide.net/Cable_modems/index.shtml

en hier

www.starlight.nl

Posted by Blik on Apr-08-2001 12:23:

Nu we het hier toch over internet hebben kan ik ook meteen iets vragen

ik heb dus kabelinternet via Essent, goeie verbinding alles is dus OK, maar kheb gehoord van iemand dat je op je kabelmodem een booster kan installeren die het downloaden versnelt, khad ook gehoord dat dan 500kb/sec normaal is!!??

Weet iemand of dit klopt en waar je zoiets kan kopen als het klopt?

alvast bedankt

Posted by Sandman on Apr-08-2001 12:33:

Als het casema wat je daar hebt als kabel zou ik snel op adsl overgaan!!!!!! Casema zuigt big time .. de laatste tijd gaat het sneller. Ik zit nu zo rond de 4 kb/s ( echt toppie dus )

Ik weet het niet. Hou der wel rekening mee dat ADSL nog kinderziektes kan krijgen (het is nog nieuw)

Kijk maar bij casema, daar boden ze in het begin aan dat je met tig honderd kb/s zou gaan, en kijk nu maar eens. je zit geen eens aan 10 kb/s, zelfs niet op een zeer vroege ochtend wanneer niemand online is..

Posted by Henkie_henk on Apr-08-2001 13:25:

quote:
Originally posted by Blik
Nu we het hier toch over internet hebben kan ik ook meteen iets vragen

ik heb dus kabelinternet via Essent, goeie verbinding alles is dus OK, maar kheb gehoord van iemand dat je op je kabelmodem een booster kan installeren die het downloaden versnelt, khad ook gehoord dat dan 500kb/sec normaal is!!??

Weet iemand of dit klopt en waar je zoiets kan kopen als het klopt?

alvast bedankt

Ik heb ook zoiets gehoord ja er was eerst een gozer die een site had gemaakt om je kabel modem "over te klokken" ofzoiets.. maar dat vonden upc niet echt leuk

Je kan natuurlijk altijd www.speedguide.net checken en de daar staande links etc.. staat vast wel wat nuttigs

Maar je garantie vervalt wel he zodra je ermee gaat klooien.. en het zal ze ook opvallen dat je ineens 60 keer zoveel binnenhaalt

Posted by M5 on Apr-08-2001 16:39:

quote:

Maar je garantie vervalt wel he zodra je ermee gaat klooien.. en het zal ze ook opvallen dat je ineens 60 keer zoveel binnenhaalt

hmm ja is erg link .....dat ding schijnt nogal prijzig te zijn ......ik begin er niet aan hoor ....ik ben tevreden zoals het nu is

Posted by cyberdude on Apr-09-2001 08:26:

Hier in Belgie is het
ADSL
Telenet (kabel)

ADSL heeft betere download regels dan Telenet
Telenet is zeer streng
Maar volgens tests enz zeggen ze dat Telenet een klein beetje sneller is dan ADSL

Maar telenet blocked ook poorten denk'k

Posted by JdDark on Apr-09-2001 16:21:

Ik had Telenet, daar mocht je per maand 10 gig dl, maar ��nmaal over de limiet werd de snelheid teruggedraaid en als je 3 maal over de limiet gaat wordt je contract afgesloten (in totaal heb ik 3 maand telenet gehad)
Nu zit ik bij belgacom en heb ADSL, is duurder maar is veel beter, snelheden tot 200kb/s (wat eigenlijk niet zo snel is) en je hebt daar geen limiet, je mag zoveel dl als je wilt maar als je over de 10 gig gaat moet je voor elke bijkomende mb 5 frank of 0.25 gulden betalen.
BTW telenet kost 1500 per maand of 75 gulden
ADSL kost 1800 per maand of 90 gulden.

Posted by Remy D on Apr-09-2001 16:48:

Unhappy

Mij is verteld dat die duitsers heel goedkoop T3 hebben. Je koopt 1 keer een schotel van +- 15 meiers en dan betaal je 30 mark per maand en je bent dan wel veel en veel sneller dan kabel en adsl.

Posted by M5 on Apr-09-2001 17:16:

quote:
Originally posted by Remy D
Mij is verteld dat die duitsers heel goedkoop T3 hebben. Je koopt 1 keer een schotel van +- 15 meiers en dan betaal je 30 mark per maand en je bent dan wel veel en veel sneller dan kabel en adsl.

Ik dacht dat de snelheid van internet via satteliet onegeveer 250kB/s was.........das dus nog lang geen T3 !!..T3 heeft een snelheid van ongeveer 5.5MB/s......owjaa enne in Europa & Japan heet het trouwens E3 ....dat kost TONNEN per jaar.....

Posted by Remy D on Apr-09-2001 17:25:

Jij zal wel gelijk hebben dan want het is al weer een aardig tijdje geleden dat het me verteld is en ik zal wel weer niet goed geluisterd hebben.

Posted by Blik on Apr-09-2001 17:32:

quote:
Originally posted by JdDark
Ik had Telenet, daar mocht je per maand 10 gig dl, maar ��nmaal over de limiet werd de snelheid teruggedraaid en als je 3 maal over de limiet gaat wordt je contract afgesloten (in totaal heb ik 3 maand telenet gehad)
Nu zit ik bij belgacom en heb ADSL, is duurder maar is veel beter, snelheden tot 200kb/s (wat eigenlijk niet zo snel is) en je hebt daar geen limiet, je mag zoveel dl als je wilt maar als je over de 10 gig gaat moet je voor elke bijkomende mb 5 frank of 0.25 gulden betalen.
BTW telenet kost 1500 per maand of 75 gulden
ADSL kost 1800 per maand of 90 gulden.

Wat is dat nou weer voor kutzooi, extra betalen als je veel download, wat een teringzooi, slaat gewoon helemaal nergens op.!!

Ben ik blij dat ik dat niet heb

Posted by JdDark on Apr-09-2001 17:36:

quote:
Originally posted by Blik

Wat is dat nou weer voor kutzooi, extra betalen als je veel download, wat een teringzooi, slaat gewoon helemaal nergens op.!!

Ben ik blij dat ik dat niet heb

Het is een kloteboel, weet ik, maar ik had geen ander alternatief

Posted by WTB on Apr-10-2001 19:54:

Zou iedereen mij kunnen vertellen welke download limiet hij/zij heeft, vaak staat er Fair Use Policy, maar hoeveel GB is dat en als je die overschrijdt, wat dan???

WTB.

Posted by Blik on Apr-10-2001 20:03:

ehhh, voor zover ik weet geen limiet En daar ben ik zeer tevreden mee.

maximale snelheid is 540k/sec. (hoogste ooit gehaald bij napster)
En kheb maar gewoon kabel van Essent (@home)

Pages (2): [1] 2 »