TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het zoeken naar 'zeldzame' vinyls
Pages (3): [1] 2 3 »
Het zoeken naar 'zeldzame' vinyls
Ik ben op zoek naar een aantal klassieke platen, maar ik weet dattik zeker niet de enige ben die naar platen als Yahel - Voyage en Pulsar - Cloudwalking zoek. Maar nou vroeg ik me af hoe je het beste aan wat oudere platen kan komen. Moet je nou echt geluk hebben of zijn er misschien bepaalde shops die er om bekend staan ouder spul te hebben??? Heb namelijk het hele internet afgezocht naar sommige titels die ik erg graag zou willen hebben. Heeft iemand misschien tips? 
en heeft iemand misschien data van platenbeursen? daar kan ik misschien ook wel eens wat vinden
Edit: laat die beursen maar, heb zelf al wat gevonden, http://www.beursagenda.net/agendaverzamel.html
Een weekendje london daar zijn special shops las ik net (VHM ofzo, daar hebben ze bijna alles ook de echte klassiekers, vinyl samplers en dergelijke)
| quote: |
| Originally posted by magrec Een weekendje london daar zijn special shops las ik net (VHM ofzo, daar hebben ze bijna alles ook de echte klassiekers, vinyl samplers en dergelijke) |

(alleen Londen is wel groot
), ik ga ff zoeken, thanx!!
| Originally posted by TranceFool laat ik nou toevallig over 2 weken met de family een weekendje naar Londen gaan ![]() (alleen Londen is wel groot ), ik ga ff zoeken, thanx!! |
| Originally posted by magrec Ik vraaag het anders wel ff na aan die jongen. |
Re: Het zoeken naar 'zeldzame' vinyls
| Originally posted by TranceFool Ik ben op zoek naar een aantal klassieke platen, maar ik weet dattik zeker niet de enige ben die naar platen als Yahel - Voyage en Pulsar - Cloudwalking zoek. Maar nou vroeg ik me af hoe je het beste aan wat oudere platen kan komen. Moet je nou echt geluk hebben of zijn er misschien bepaalde shops die er om bekend staan ouder spul te hebben??? Heb namelijk het hele internet afgezocht naar sommige titels die ik erg graag zou willen hebben. Heeft iemand misschien tips? ![]() en heeft iemand misschien data van platenbeursen? daar kan ik misschien ook wel eens wat vinden ![]() Edit: laat die beursen maar, heb zelf al wat gevonden, http://www.beursagenda.net/agendaverzamel.html |
Re: Re: Het zoeken naar 'zeldzame' vinyls
| Originally posted by AFA Die 2 die je net noemt wil ik ook heeeel graag, vooral yahel. Maarja ik heb de hoop opgegeven want iedereen is daar naar op zoek |

Pulser - Cloudwalking wordt inderdaad opnieuw released... op ATCR als ik me niet vergis, met een shitload aan remixes, waaronder Original mix en Beatpushers remix 
Jep klopt, maar waar DJ Spare mij al eens op had gewezen: 2e Hands, der zijn ebst veel luitjes die stoppen met draaien door tijd of geld gebrek of ze vinden het simpel weg nie meer leuk.
Op marktplaat.nl ebay.nl en ricardo.nl kun je vaak nog wel een oud plaatje op de kop tikken, zo heb ik Sixty Nine Ways met Cloud 69 nog kunnen krijgen 
| Originally posted by aphex Jep klopt, maar waar DJ Spare mij al eens op had gewezen: 2e Hands, der zijn ebst veel luitjes die stoppen met draaien door tijd of geld gebrek of ze vinden het simpel weg nie meer leuk. Op marktplaat.nl ebay.nl en ricardo.nl kun je vaak nog wel een oud plaatje op de kop tikken, zo heb ik Sixty Nine Ways met Cloud 69 nog kunnen krijgen |

| Originally posted by magrec Een weekendje london daar zijn special shops las ik net (VHM ofzo, daar hebben ze bijna alles ook de echte klassiekers, vinyl samplers en dergelijke) |
pulser - cloudwalking zoek ik niet, heb em al
was 1 van de 1e platen die ik kocht, had toen nog niet eens door dat ie zo zeldzaam was, maar ben er wel heel blij mee
enneh over zeldzame platen, ikzelf zoek niet specifiek op 1 nr bepaalde plaat, ik ga gewoon alle platenzaken in de buurt af, ben 1x bij een platenbeurs geweest hier in groningen, maar dat was gewoon dikke bagger wat ze hadden. maar er zullen vast wel betere beursen zijn in nederland, je moet denk ik alleen een beetje in dat wereldje zitten om te weten welke nou echt goed zijn. ik weet dat er 1tje is in utrecht in april ergens wat wel de beste (hard)house/trance/techno beurs van de wereld wordt genoemd, ben er helaas nog nooit geweest
en als je juist 1 bepaalde plaat zoekt, kan je het beste bepaalde sites bij langs gaan op internet denk ik
Over klassiekers gesproken:
ik heb sinds gisteren een gloednieuwe repress van Underworld - Born Slippy....en dat in Utrecht zelfs 
tsja ik heb voyage wel voor iemand als die hem wilt ruilen tegen horizons (way out west remix) , of Sasha Xpander.leuke plaat maar ik ben er een beetje op uitgekeken.maar het blijft tog wel een topper
Speedy J - Pannik
Terence Fixmer - Electric Vision/Rage (gigolo 38)
DJ Funk - Ghetto Tek 2000 (pro-jex 014)
wie mij aan 1 van deze platen (of alledrie
) kan helpen is echt een held!!
| Originally posted by Blik de HMV, staat voor His Masters Voice. En geloof mij trancefool, die kun je niet missen, daar heb je er 100 van in London volgens mij, en de grootste zit gewoon in het bekende winkelcentrum van Londen (waar de naam mij van ontschoten is) |
)
| Originally posted by TranceFool harrods.....??(weet nie of je het zo schrijft ) |
ja ik heb ook nog een plaat die ik nergens ken vinden Cosmic Gate - Fire Wire (Club Mix) die wil ik echt graag hebbe maar ken hem dus nergens vinden iemand die mij toevallig ken helpen
| Originally posted by BooMBooM ja ik heb ook nog een plaat die ik nergens ken vinden Cosmic Gate - Fire Wire (Club Mix) die wil ik echt graag hebbe maar ken hem dus nergens vinden iemand die mij toevallig ken helpen |
Re: Re: Het zoeken naar 'zeldzame' vinyls
| Originally posted by AFA Die 2 die je net noemt wil ik ook heeeel graag, vooral yahel. Maarja ik heb de hoop opgegeven want iedereen is daar naar op zoek |
: :hahahaha: Ben hem paar maandjes geleden tegengekomen in een winkel, zomaar per ongeluk. Misschien dat ie in klein oplage weer is uitgebracht?
Re: Re: Re: Het zoeken naar 'zeldzame' vinyls
| Originally posted by Eye-Riz Nananana, ikke niet, want IK HEB DIE VAN YAHEL LEKKER!!!! : :hahahaha: Ben hem paar maandjes geleden tegengekomen in een winkel, zomaar per ongeluk. Misschien dat ie in klein oplage weer is uitgebracht? |

Ja die HMV's daar heeft die ene jongen ook zijn classics gekocht.
| Originally posted by magrec Ja die HMV's daar heeft die ene jongen ook zijn classics gekocht. |
| Originally posted by TranceFool Ok thanx, ik ga dr over iets van 10 dagen naartoe dan zallik daar zeker ff langs gaan, hopen dattik beetje geluk heb |
| Originally posted by Jesse neem wat classics mee voor mij |