TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het zoeken naar 'zeldzame' vinyls
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by TranceFool on Aug-04-2002 10:22:

Question Het zoeken naar 'zeldzame' vinyls

Ik ben op zoek naar een aantal klassieke platen, maar ik weet dattik zeker niet de enige ben die naar platen als Yahel - Voyage en Pulsar - Cloudwalking zoek. Maar nou vroeg ik me af hoe je het beste aan wat oudere platen kan komen. Moet je nou echt geluk hebben of zijn er misschien bepaalde shops die er om bekend staan ouder spul te hebben??? Heb namelijk het hele internet afgezocht naar sommige titels die ik erg graag zou willen hebben. Heeft iemand misschien tips?

en heeft iemand misschien data van platenbeursen? daar kan ik misschien ook wel eens wat vinden

Edit: laat die beursen maar, heb zelf al wat gevonden, http://www.beursagenda.net/agendaverzamel.html

Posted by magrec on Aug-04-2002 10:29:

Een weekendje london daar zijn special shops las ik net (VHM ofzo, daar hebben ze bijna alles ook de echte klassiekers, vinyl samplers en dergelijke)

Posted by TranceFool on Aug-04-2002 10:44:

quote:
Originally posted by magrec
Een weekendje london daar zijn special shops las ik net (VHM ofzo, daar hebben ze bijna alles ook de echte klassiekers, vinyl samplers en dergelijke)

laat ik nou toevallig over 2 weken met de family een weekendje naar Londen gaan (alleen Londen is wel groot), ik ga ff zoeken, thanx!!

Posted by magrec on Aug-04-2002 10:46:

quote:
Originally posted by TranceFool

laat ik nou toevallig over 2 weken met de family een weekendje naar Londen gaan (alleen Londen is wel groot), ik ga ff zoeken, thanx!!

Ik vraaag het anders wel ff na aan die jongen.

Posted by TranceFool on Aug-04-2002 10:55:

quote:

Ik vraaag het anders wel ff na aan die jongen.

JA, graag

Posted by AFA on Aug-04-2002 12:12:

Re: Het zoeken naar 'zeldzame' vinyls

quote:
Ik ben op zoek naar een aantal klassieke platen, maar ik weet dattik zeker niet de enige ben die naar platen als Yahel - Voyage en Pulsar - Cloudwalking zoek. Maar nou vroeg ik me af hoe je het beste aan wat oudere platen kan komen. Moet je nou echt geluk hebben of zijn er misschien bepaalde shops die er om bekend staan ouder spul te hebben??? Heb namelijk het hele internet afgezocht naar sommige titels die ik erg graag zou willen hebben. Heeft iemand misschien tips?

en heeft iemand misschien data van platenbeursen? daar kan ik misschien ook wel eens wat vinden

Edit: laat die beursen maar, heb zelf al wat gevonden, http://www.beursagenda.net/agendaverzamel.html

Die 2 die je net noemt wil ik ook heeeel graag, vooral yahel. Maarja ik heb de hoop opgegeven want iedereen is daar naar op zoek

Posted by TranceFool on Aug-04-2002 14:04:

Re: Re: Het zoeken naar 'zeldzame' vinyls

quote:
Originally posted by AFA

Die 2 die je net noemt wil ik ook heeeel graag, vooral yahel. Maarja ik heb de hoop opgegeven want iedereen is daar naar op zoek

jep ik weetut

Ik hoorde trouwens dat ze Pulsar - Cloudwalking opnieuw gingen persen, weetnie zeker of dit waar is

Posted by dj_spare on Aug-04-2002 14:34:

Pulser - Cloudwalking wordt inderdaad opnieuw released... op ATCR als ik me niet vergis, met een shitload aan remixes, waaronder Original mix en Beatpushers remix

Posted by aphex on Aug-04-2002 16:21:

Jep klopt, maar waar DJ Spare mij al eens op had gewezen: 2e Hands, der zijn ebst veel luitjes die stoppen met draaien door tijd of geld gebrek of ze vinden het simpel weg nie meer leuk.

Op marktplaat.nl ebay.nl en ricardo.nl kun je vaak nog wel een oud plaatje op de kop tikken, zo heb ik Sixty Nine Ways met Cloud 69 nog kunnen krijgen

Posted by TranceFool on Aug-04-2002 18:03:

quote:
Originally posted by aphex
Jep klopt, maar waar DJ Spare mij al eens op had gewezen: 2e Hands, der zijn ebst veel luitjes die stoppen met draaien door tijd of geld gebrek of ze vinden het simpel weg nie meer leuk.

Op marktplaat.nl ebay.nl en ricardo.nl kun je vaak nog wel een oud plaatje op de kop tikken, zo heb ik Sixty Nine Ways met Cloud 69 nog kunnen krijgen

ahhhh das ook zo'n vette plaat
bedankt voor de tip, gaak daar es ff neuzen

Posted by Blik on Aug-04-2002 19:45:

quote:

de HMV, staat voor His Masters Voice. En geloof mij trancefool, die kun je niet missen, daar heb je er 100 van in London volgens mij, en de grootste zit gewoon in het bekende winkelcentrum van Londen (waar de naam mij van ontschoten is)

Posted by DJ Bazz on Aug-04-2002 20:04:

pulser - cloudwalking zoek ik niet, heb em al
was 1 van de 1e platen die ik kocht, had toen nog niet eens door dat ie zo zeldzaam was, maar ben er wel heel blij mee

enneh over zeldzame platen, ikzelf zoek niet specifiek op 1 nr bepaalde plaat, ik ga gewoon alle platenzaken in de buurt af, ben 1x bij een platenbeurs geweest hier in groningen, maar dat was gewoon dikke bagger wat ze hadden. maar er zullen vast wel betere beursen zijn in nederland, je moet denk ik alleen een beetje in dat wereldje zitten om te weten welke nou echt goed zijn. ik weet dat er 1tje is in utrecht in april ergens wat wel de beste (hard)house/trance/techno beurs van de wereld wordt genoemd, ben er helaas nog nooit geweest

en als je juist 1 bepaalde plaat zoekt, kan je het beste bepaalde sites bij langs gaan op internet denk ik

Posted by Leander on Aug-04-2002 21:19:

Over klassiekers gesproken:

ik heb sinds gisteren een gloednieuwe repress van Underworld - Born Slippy....en dat in Utrecht zelfs

Posted by joesterizor on Aug-04-2002 21:20:

tsja ik heb voyage wel voor iemand als die hem wilt ruilen tegen horizons (way out west remix) , of Sasha Xpander.leuke plaat maar ik ben er een beetje op uitgekeken.maar het blijft tog wel een topper

Posted by AlFerox on Aug-05-2002 09:48:

Hello!

Speedy J - Pannik
Terence Fixmer - Electric Vision/Rage (gigolo 38)
DJ Funk - Ghetto Tek 2000 (pro-jex 014)

wie mij aan 1 van deze platen (of alledrie ) kan helpen is echt een held!!

Posted by TranceFool on Aug-05-2002 14:57:

quote:
Originally posted by Blik

de HMV, staat voor His Masters Voice. En geloof mij trancefool, die kun je niet missen, daar heb je er 100 van in London volgens mij, en de grootste zit gewoon in het bekende winkelcentrum van Londen (waar de naam mij van ontschoten is)

harrods.....??(weet nie of je het zo schrijft)

bedankt iig voor de replies en Alferox alsik wat zie dan laat ik het weten

Posted by Blik on Aug-05-2002 15:09:

quote:

harrods.....??(weet nie of je het zo schrijft)

nee, dat is een warenhuis, volgens heb je een enorm winkelcentrum op Trafalgar Square, maar ik kan me vergissen

Posted by BooMBooM on Aug-11-2002 23:09:

ja ik heb ook nog een plaat die ik nergens ken vinden Cosmic Gate - Fire Wire (Club Mix) die wil ik echt graag hebbe maar ken hem dus nergens vinden iemand die mij toevallig ken helpen

Posted by Ding Chavez on Aug-12-2002 08:10:

quote:
Originally posted by BooMBooM
ja ik heb ook nog een plaat die ik nergens ken vinden Cosmic Gate - Fire Wire (Club Mix) die wil ik echt graag hebbe maar ken hem dus nergens vinden iemand die mij toevallig ken helpen

http://www.juno.co.uk/strance.htm

Moet ie wel uit engeland komen met de daarbij behorende kosten (en je hebt een credit-card nodig) maar ze hebben em er wel.

GreetZ, DC

Posted by Eye-Riz on Aug-12-2002 09:26:

Re: Re: Het zoeken naar 'zeldzame' vinyls

quote:
Originally posted by AFA

Nananana, ikke niet, want IK HEB DIE VAN YAHEL LEKKER!!!! : :hahahaha: Ben hem paar maandjes geleden tegengekomen in een winkel, zomaar per ongeluk. Misschien dat ie in klein oplage weer is uitgebracht?

Posted by TranceFool on Aug-12-2002 09:32:

Re: Re: Re: Het zoeken naar 'zeldzame' vinyls

quote:
Originally posted by Eye-Riz

Nananana, ikke niet, want IK HEB DIE VAN YAHEL LEKKER!!!! : :hahahaha: Ben hem paar maandjes geleden tegengekomen in een winkel, zomaar per ongeluk. Misschien dat ie in klein oplage weer is uitgebracht?

zou best weles kunnen, ik ben em alleen nog niet tegengekomen
Ik d8 gister dattik prijs had, zag op een heel klein audioveilingsiteje een advertentie staan van iemand die zn spelers en zn mengpaneel verkocht incl. platen die die ook per stuk wilde verkopen, daar stond ie dus bij, ik gelijk blij mailtje gestuurd maar hij wilde em nog nie verkopen omdat de plaat em te dierbaar was....damn

Posted by magrec on Aug-12-2002 13:38:

Ja die HMV's daar heeft die ene jongen ook zijn classics gekocht.

Posted by TranceFool on Aug-12-2002 14:04:

quote:
Ja die HMV's daar heeft die ene jongen ook zijn classics gekocht.

Ok thanx, ik ga dr over iets van 10 dagen naartoe dan zallik daar zeker ff langs gaan, hopen dattik beetje geluk heb

Posted by Jesse on Aug-12-2002 14:13:

quote:

Ok thanx, ik ga dr over iets van 10 dagen naartoe dan zallik daar zeker ff langs gaan, hopen dattik beetje geluk heb

neem wat classics mee voor mij

Posted by TranceFool on Aug-12-2002 14:19:

quote:
Originally posted by Jesse

neem wat classics mee voor mij

whehe ja als ze 5x Yahel - Voyage hebben koop ik ze allemaal op en gaak ze hier verpatsen voor meer

Pages (3): [1] 2 3 »