TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- יום של פיגועים


Posted by NyKoN on Aug-04-2002 13:26:

יום של פיגועים

8:55
פיגוע בקו אגד 361 בצומת מירון
9 הרוגים
43 פצועים
מתוכם 6 אנוש ו10 קשה...

14:00
פיגוע ירי ליד עינב
4 פצועים
מתוכם 1 אנוש

פיגוע ירי על משאית בזק ליד שכם
2 הרוגים
14 פצועים

15:15
הופעל מטען חבלה ליד בית אל
4 פצועים
מתוכם 1 קשה מאוד

ביום של טרור נרצחו 11 ישראלים
ונפצעו 65
מתוכם 18 פצועים מפגיעות קשות עד אנושות


Posted by Narcotic Mind on Aug-04-2002 16:07:

אין מילים


Posted by luckystrike on Aug-04-2002 16:24:

כוס אמק !
חבר שלי היה על האוטובוס


אנחנו נוסעים מחר לבית חולים בצפצ לבקר אותו

יחסית הוא יצא במזל הוא היה בתוך האוטובוס
ויש לו כוויות על כל הפנים דרגה א' ונזק באוזניים

כוס אמק !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שתהיה כבר תגובה ......


Posted by Scorchio on Aug-04-2002 17:13:

תגובות רק יחמירו את המצב ואנחנו נשאר בלולאה הזאת לנצח
צריך פשוט להשמיד אותם


Posted by Sniper on Aug-04-2002 17:57:

quote:
Originally posted by Scorchio
תגובות רק יחמירו את המצב ואנחנו נשאר בלולאה הזאת לנצח
צריך פשוט להשמיד אותם


מסכים איתך בכל מילה
צריך פשוט להרוג אחד אחד
גם אם הוא ילד

ערבי גבר זה ערבי בקבר!


Posted by NaOren on Aug-04-2002 18:08:

אלה מיליםםםםםםם

חבל שלא עושים את זה באמת!!!!

להשמיד את כולםםםםםםםםם~!!!!

מוות לערבים
ממות לערבים


Posted by NyKoN on Aug-04-2002 20:20:

חחח
ראסמי
צריך לעשות בזונות האלה פוגרומים

חבר שלי בא אלי מב"ש לפני כמה ימים
והוא כזה מספר לי שהוא הלך לאיזה תיכון בעיר שם והם בדיוק שמעו על פיגוע אז כולם, וזה היה איזה 4 קומות, מתקרבים לכיוון המעקה שם ומתחילים לצעוק ולזרוק דברים
"מוות לערבים!"
ככה כל היום והם לא נכנסו לכיתות


Posted by DjChook on Aug-04-2002 20:27:

quote:
Originally posted by NyKoN
חחח
ראסמי
צריך לעשות בזונות האלה פוגרומים

חבר שלי בא אלי מב"ש לפני כמה ימים
והוא כזה מספר לי שהוא הלך לאיזה תיכון בעיר שם והם בדיוק שמעו על פיגוע אז כולם, וזה היה איזה 4 קומות, מתקרבים לכיוון המעקה שם ומתחילים לצעוק ולזרוק דברים
"מוות לערבים!"
ככה כל היום והם לא נכנסו לכיתות


ומה זה נותן בדיוק ?


Posted by NaOren on Aug-04-2002 21:10:

quote:
Originally posted by DjChook


ומה זה נותן בדיוק ?



גבר מזה נותן???
א. זה מוציא לחץ
ב.זה גורם לכל השמאלנים להרגיש חרא עם עצמם
ג. יווואו כמה שאני שונא ת'ערבים....!!!!!!!!!!


Posted by Narcotic Mind on Aug-04-2002 22:06:

תתעצבנו או תגיבו כמה שאתם רוצים
אבל זה פשוט משגע אותי לשמוע אנשים אומרים להרוג את כל הערבים
א. בגלל שזה בלתי אפשרי
ב. זה לא אנושי ומגעיל אפילו רק בתאוריה

תאמינו לי, זה חבל
אם אתם רוצים קצת שקט באיזור להתנהג ככה רק יעשה את החרא יותר קשה


Posted by Narcotic Mind on Aug-04-2002 22:08:

quote:
Originally posted by NaOren
ב.זה גורם לכל השמאלנים להרגיש חרא עם עצמם


הדבר היחיד שזה גורם לי זה להבין כמה מטומטמים אנשים יכולים להיות


Posted by NyKoN on Aug-04-2002 22:52:

אני מזועזע מכם


אתם ישראלים ואתם חיים בתופת הזאת
הקטע של מוות לערבים
זה שחרור לחץ ולהראות סולידריות עם התגובות של הממשלה שלכם
להראות תמיכה ולהראות שאנחנו עם מאוחד נגד עם שמחפש להשמיד אותנו


Posted by NyKoN on Aug-04-2002 23:16:

בשביל להוסיף חטא על פשע
היה עוד פיגוע ב1:00 בלילה
5 באוגוסט
לביננו שעדיין ערים אז בערך לפני יותר משעה

פיגוע ירי על מכונית
2 הרוגים
2 פצועים


Posted by DjChook on Aug-05-2002 01:43:

quote:
Originally posted by Narcotic Mind


הדבר היחיד שזה גורם לי זה להבין כמה מטומטמים אנשים יכולים להיות


דברי חוכמה


Posted by Narcotic Mind on Aug-05-2002 05:33:

quote:
Originally posted by NyKoN
אני מזועזע מכם


אתם ישראלים ואתם חיים בתופת הזאת
הקטע של מוות לערבים
זה שחרור לחץ ולהראות סולידריות עם התגובות של הממשלה שלכם
להראות תמיכה ולהראות שאנחנו עם מאוחד נגד עם שמחפש להשמיד אותנו


הקטע של מוות לערבים זה להתנהג בדיוק כמו ערבי...

אתה אומר שהם רוצים להשמיד אותנו
הם אומרים שאנחנו רוצים להשמיד אותם
אנחנו צועקים מוות לערבים
הם צועקים מוות ליהודים

מה ההבדל ?


Posted by NaOren on Aug-05-2002 07:38:

quote:
Originally posted by Narcotic Mind


הקטע של מוות לערבים זה להתנהג בדיוק כמו ערבי...

אתה אומר שהם רוצים להשמיד אותנו
הם אומרים שאנחנו רוצים להשמיד אותם
אנחנו צועקים מוות לערבים
הם צועקים מוות ליהודים

מה ההבדל ?


שהם הורגים אותנו!!!!!!
סעמק ארס


Posted by Scorchio on Aug-05-2002 09:07:

האמת היא שאנחנו הרגנו להם יותר


אבל זה לא משנה כי שיטת ה"לחימה" שלהם היא לא קונבנציונלית
זה העם היחיד שעושה את הפיגועים האלה ככה


Posted by NyKoN on Aug-05-2002 09:16:

חחח
מה אתה מדבר?
איזה הרגנו להם פי 3?!

מילא הם הורגים אותנו פי3


Posted by NaOren on Aug-05-2002 09:19:

ראסמי אתה סטלן אה....

הם עושים פיגוע ונהרגים בין המון אנשים
ויש המון פצועים

ואנחנו הולכים ומחסלים איזה טרוריסט מזדיין ושהיה אחראי על זה ששלח..

אני לא מדבר על זה שאנחנו הורסים להם ת'בתים שלהם, אבל הם בונים עוד ועוד
לא חסר להם כסף למזדינים האלה!!!!


Posted by Narcotic Mind on Aug-05-2002 18:07:

אני לא זוכר בדיוק אבל אם אני לא טועה לערבים מתו בערך 3000 ולנו 613
רק שתיהיו בעניינים

דרך אגב
אל תחשבו לשניה אפילו שאני חושב שהם בסדר אני תומך במדינה שלנו ב100%
ואני מסכים עם סקורצ'יו בקשר לקונבנציונליות כי לנו מתו 613 אנשים חפים מפשע ולהם מתו 3000 אנשים עם רובים

אבל עדיין
תחשבו לרגע מה אתם אומרים כשאתם צועקים "מוות לערבים", זה יכול רק להזיק לעם שלנו ולא להם, ושוב, אפילו בתאוריה זה מגעיל אותי לחשוב על דבר כזה


Posted by on Aug-05-2002 21:34:

Re: יום של פיגועים

quote:
Originally posted by NyKoN
8:55
פיגוע בקו אגד 361 בצומת מירון
9 הרוגים
43 פצועים
מתוכם 6 אנוש ו10 קשה...

14:00
פיגוע ירי ליד עינב
4 פצועים
מתוכם 1 אנוש

פיגוע ירי על משאית בזק ליד שכם
2 הרוגים
14 פצועים

15:15
הופעל מטען חבלה ליד בית אל
4 פצועים
מתוכם 1 קשה מאוד

ביום של טרור נרצחו 11 ישראלים
ונפצעו 65
מתוכם 18 פצועים מפגיעות קשות עד אנושות





00:45
ירי לעבר רכב שנסעו בו שני הורים ושני פעוטים
האבא, הוא אח של המפקד שלי!
וממש הרגע חזרתי מהר המנוחות בירושלים ששם התקיימה הלוויה!


Posted by NaOren on Aug-05-2002 21:47:

Re: Re: יום של פיגועים

quote:
Originally posted by Gil Shwarts





00:45
ירי לעבר רכב שנסעו בו שני הורים ושני פעוטים
האבא, הוא אח של המפקד שלי!
וממש הרגע חזרתי מהר המנוחות בירושלים ששם התקיימה הלוויה!



אווואו...
איזה קשה זה יאלה...

ושוב אני יזכיר
צריך להשמיד את הערבים האלה...!!!

דיי איזה חראות הם...!!!
הכי מעצבן אותי שכל איש חמאס אחראי שם יש לידו ילד בן שמונה והוא מחזיק על הידים תינוק...
כדאי שלא יוכלו להרוג אותו
ואם בכל זאת הורגים אותו
אז הערבים המזדינים אומרים שרצחנו ילד!!!

סעמק יוואו אני יכול להשתגע מהחראות האלה!!!!!!!!!!!!


Posted by Hell_Copter on Aug-08-2002 19:04:

ממש אין מילים להגיב על כזה יום נוראי שהיה
ישבנו בחדר שלנו וראינו טלויזיה ונדהמנו

וקבלו משהו יותר מפחיד...
כולם הרי נוסעים לאילת כי בסבבה שם ואין פיגועים
תפסו לפני כמה ימים מחבל שחדר ממצרים באילת עם מטעני חבלה והכל...
סגרו את כביש הערבה בשלושה ימים האחרונים בגלל זה וגם הקפיאו את כל הנסיעות מתל אביב לאילת ומאילת לתל אביב
אחר כך בגלל שכביש הערבה היה חסום אז כולם נסעו דרך סדום שם... ולפי מה שהבנתי תפסו היום מחבל מהאיזור של סדום...
בקיצור... פתחו מחדש את הערבה שנסע משם... אבל מפחיד אחושילינג



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.