TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- יום של פיגועים
יום של פיגועים
8:55
פיגוע בקו אגד 361 בצומת מירון
9 הרוגים
43 פצועים
מתוכם 6 אנוש ו10 קשה...
14:00
פיגוע ירי ליד עינב
4 פצועים
מתוכם 1 אנוש
פיגוע ירי על משאית בזק ליד שכם
2 הרוגים
14 פצועים
15:15
הופעל מטען חבלה ליד בית אל
4 פצועים
מתוכם 1 קשה מאוד
ביום של טרור נרצחו 11 ישראלים
ונפצעו 65
מתוכם 18 פצועים מפגיעות קשות עד אנושות
אין מילים 
כוס אמק !
חבר שלי היה על האוטובוס




אנחנו נוסעים מחר לבית חולים בצפצ לבקר אותו
יחסית הוא יצא במזל הוא היה בתוך האוטובוס
ויש לו כוויות על כל הפנים דרגה א' ונזק באוזניים
כוס אמק !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שתהיה כבר תגובה ......
תגובות רק יחמירו את המצב ואנחנו נשאר בלולאה הזאת לנצח
צריך פשוט להשמיד אותם
| quote: |
| Originally posted by Scorchio תגובות רק יחמירו את המצב ואנחנו נשאר בלולאה הזאת לנצח צריך פשוט להשמיד אותם |
אלה מיליםםםםםםם
חבל שלא עושים את זה באמת!!!!
להשמיד את כולםםםםםםםםם~!!!!
מוות לערבים
ממות לערבים
חחח
ראסמי
צריך לעשות בזונות האלה פוגרומים
חבר שלי בא אלי מב"ש לפני כמה ימים
והוא כזה מספר לי שהוא הלך לאיזה תיכון בעיר שם והם בדיוק שמעו על פיגוע אז כולם, וזה היה איזה 4 קומות, מתקרבים לכיוון המעקה שם ומתחילים לצעוק ולזרוק דברים
"מוות לערבים!"
ככה כל היום והם לא נכנסו לכיתות
| quote: |
| Originally posted by NyKoN חחח ראסמי צריך לעשות בזונות האלה פוגרומים חבר שלי בא אלי מב"ש לפני כמה ימים והוא כזה מספר לי שהוא הלך לאיזה תיכון בעיר שם והם בדיוק שמעו על פיגוע אז כולם, וזה היה איזה 4 קומות, מתקרבים לכיוון המעקה שם ומתחילים לצעוק ולזרוק דברים "מוות לערבים!" ככה כל היום והם לא נכנסו לכיתות |
| quote: |
| Originally posted by DjChook ומה זה נותן בדיוק ? |
תתעצבנו או תגיבו כמה שאתם רוצים
אבל זה פשוט משגע אותי לשמוע אנשים אומרים להרוג את כל הערבים
א. בגלל שזה בלתי אפשרי
ב. זה לא אנושי ומגעיל אפילו רק בתאוריה
תאמינו לי, זה חבל
אם אתם רוצים קצת שקט באיזור להתנהג ככה רק יעשה את החרא יותר קשה
| quote: |
| Originally posted by NaOren ב.זה גורם לכל השמאלנים להרגיש חרא עם עצמם |
אני מזועזע מכם
אתם ישראלים ואתם חיים בתופת הזאת
הקטע של מוות לערבים
זה שחרור לחץ ולהראות סולידריות עם התגובות של הממשלה שלכם
להראות תמיכה ולהראות שאנחנו עם מאוחד נגד עם שמחפש להשמיד אותנו
בשביל להוסיף חטא על פשע
היה עוד פיגוע ב1:00 בלילה
5 באוגוסט
לביננו שעדיין ערים אז בערך לפני יותר משעה
פיגוע ירי על מכונית
2 הרוגים
2 פצועים
| quote: |
| Originally posted by Narcotic Mind הדבר היחיד שזה גורם לי זה להבין כמה מטומטמים אנשים יכולים להיות |
| quote: |
| Originally posted by NyKoN אני מזועזע מכם אתם ישראלים ואתם חיים בתופת הזאת הקטע של מוות לערבים זה שחרור לחץ ולהראות סולידריות עם התגובות של הממשלה שלכם להראות תמיכה ולהראות שאנחנו עם מאוחד נגד עם שמחפש להשמיד אותנו |
| quote: |
| Originally posted by Narcotic Mind הקטע של מוות לערבים זה להתנהג בדיוק כמו ערבי... אתה אומר שהם רוצים להשמיד אותנו הם אומרים שאנחנו רוצים להשמיד אותם אנחנו צועקים מוות לערבים הם צועקים מוות ליהודים מה ההבדל ? |
האמת היא שאנחנו הרגנו להם יותר
אבל זה לא משנה כי שיטת ה"לחימה" שלהם היא לא קונבנציונלית
זה העם היחיד שעושה את הפיגועים האלה ככה
חחח
מה אתה מדבר?
איזה הרגנו להם פי 3?!
מילא הם הורגים אותנו פי3
ראסמי אתה סטלן אה....
הם עושים פיגוע ונהרגים בין המון אנשים
ויש המון פצועים
ואנחנו הולכים ומחסלים איזה טרוריסט מזדיין ושהיה אחראי על זה ששלח..
אני לא מדבר על זה שאנחנו הורסים להם ת'בתים שלהם, אבל הם בונים עוד ועוד
לא חסר להם כסף למזדינים האלה!!!!
אני לא זוכר בדיוק אבל אם אני לא טועה לערבים מתו בערך 3000 ולנו 613
רק שתיהיו בעניינים
דרך אגב
אל תחשבו לשניה אפילו שאני חושב שהם בסדר אני תומך במדינה שלנו ב100%
ואני מסכים עם סקורצ'יו בקשר לקונבנציונליות כי לנו מתו 613 אנשים חפים מפשע ולהם מתו 3000 אנשים עם רובים
אבל עדיין
תחשבו לרגע מה אתם אומרים כשאתם צועקים "מוות לערבים", זה יכול רק להזיק לעם שלנו ולא להם, ושוב, אפילו בתאוריה זה מגעיל אותי לחשוב על דבר כזה
Re: יום של פיגועים
| quote: |
| Originally posted by NyKoN 8:55 פיגוע בקו אגד 361 בצומת מירון 9 הרוגים 43 פצועים מתוכם 6 אנוש ו10 קשה... 14:00 פיגוע ירי ליד עינב 4 פצועים מתוכם 1 אנוש פיגוע ירי על משאית בזק ליד שכם 2 הרוגים 14 פצועים 15:15 הופעל מטען חבלה ליד בית אל 4 פצועים מתוכם 1 קשה מאוד ביום של טרור נרצחו 11 ישראלים ונפצעו 65 מתוכם 18 פצועים מפגיעות קשות עד אנושות |
Re: Re: יום של פיגועים
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts 00:45 ירי לעבר רכב שנסעו בו שני הורים ושני פעוטים האבא, הוא אח של המפקד שלי! וממש הרגע חזרתי מהר המנוחות בירושלים ששם התקיימה הלוויה! |
ממש אין מילים להגיב על כזה יום נוראי שהיה
ישבנו בחדר שלנו וראינו טלויזיה ונדהמנו
וקבלו משהו יותר מפחיד...
כולם הרי נוסעים לאילת כי בסבבה שם ואין פיגועים
תפסו לפני כמה ימים מחבל שחדר ממצרים באילת עם מטעני חבלה והכל...
סגרו את כביש הערבה בשלושה ימים האחרונים בגלל זה וגם הקפיאו את כל הנסיעות מתל אביב לאילת ומאילת לתל אביב
אחר כך בגלל שכביש הערבה היה חסום אז כולם נסעו דרך סדום שם... ולפי מה שהבנתי תפסו היום מחבל מהאיזור של סדום...
בקיצור... פתחו מחדש את הערבה שנסע משם... אבל מפחיד אחושילינג
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.