TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Unknown - Unknown
Unknown - Unknown
Ik zie vaak vinyl rips met alleen een titel en "Unknown" als producer zeg maar.
Mischien stomme vraag hoor maar waarom zet je niet gewoon je naam op zo,n plaat ??
Er zitten soms zeer flexe tunes tussen.
Tell me !!
Ik denk dat dit vooral gedaan wordt door de bekende 'grotere namen' qua producers. Als ze een plaat maken die afwijkt van hun gebruikelijke stijl en ze willen weten wat men er van vindt en ze zetten hun naam erbij (bijv. tiesto) dan zijn de mensen sneller geneigd hem goed te vinden dan als er geen naam bij staat. Door zijn naam er niet bij te zetten krijgt de producer dus een beter beeld of de plaat echt goed is en het niet alleen met zijn imago te maken heeft. Ook heeft het natuurlijk als voordeel dat als de plaat totaal flopt de naam en het imago van de producer geen schade ondervinden.
Als het anders is dan wat ik denk laat het maar weten...
WTB.
Re: Unknown - Unknown
| quote: |
| Originally posted by Smirnoff Tell me !! |


thanks WTB.
En petrus......
het zit zo..... ik ben eigenlijk een albino-neger 
cya vrijdag !!
Re: Unknown - Unknown
| quote: |
| Originally posted by Smirnoff Ik zie vaak vinyl rips met alleen een titel en "Unknown" als producer zeg maar. Mischien stomme vraag hoor maar waarom zet je niet gewoon je naam op zo,n plaat ?? Er zitten soms zeer flexe tunes tussen. Tell me !! |
... Tis geproduceerd door ene A. Dragonson / H. Bruyston en M. van der Hoorn by Nagoom Records te Eindhoven. Vage trance plaat met een stem die het verhaal van Stargate vertelt
...Re: Unknown - Unknown
| quote: |
| Originally posted by Smirnoff Ik zie vaak vinyl rips met alleen een titel en "Unknown" als producer zeg maar. Mischien stomme vraag hoor maar waarom zet je niet gewoon je naam op zo,n plaat ?? Er zitten soms zeer flexe tunes tussen. Tell me !! |
Maar stel nou dat zo,n plaat een hit wordt....
wat dan ??
Blijft hij dan gewoon unknown ?
| quote: |
| Originally posted by Smirnoff Maar stel nou dat zo,n plaat een hit wordt.... wat dan ?? Blijft hij dan gewoon unknown ? |

En een andere hele goeie reden om er nix op te zetten is als het om illegale meuk gaat
Gejatte samples, ongevraagde remixes, of een zeer zeldzame plaat zoals Dave Matthews Band - The Space Between (dj ti�sto remix) die een zekere platenzaak dan stiekum gaat persen...
*hint*
| quote: |
| Originally posted by eieregooie zeer zeldzame plaat zoals Dave Matthews Band - The Space Between (dj ti�sto remix) die een zekere platenzaak dan stiekum gaat persen... |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.