TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Jean voor LUL
Pages (3): [1] 2 3 »
Jean voor LUL
Moet je es kijken wat ik op FOK! tegenkwam

hij is niet lelijk (lijkt alleen maar zo)
hahahaha koele foto
maar zonder gekheid, tis ook gewoon een lul.
Jean dacht:
Goh, heb ik toch nog fans! NOT!

whehehe, wel cool gedaan van die gasten
Whopp@@@@@........... dat ie dat niet door had ??

Hier kan ik van genieten 
lol! Geslaagde grap!
Alleen vind ik de anti-Jean houding op dit (en kennelijk ook andere) forum een beetje overdone...
Je ken nie van z'n plaatjes houwe,
je ken nie van z'n platenkeus houwe,
je ken nie van z'n mixen houwe...
Ik hou ook nie van z'n werk, Er zijn echter genoeg mensen die het wel leuk vinden, ook al is z'n werk muziektechnisch niet hoogstaand...
Bovendien vind ik Jan een leuke vent! (zoals ik um ken dan...)
Wat ik wil zeggen is dat als je niet van z'n werk houdt, bekritiseer 'm dan op z'n werk, maar val 'm niet op z'n persoon aan...
Grtz!
Half jaar geleden stond ik met een vriend in Rhythem Imports beetje platen te kijken en daar stond de nieuwe plaat van Jean. Wij met zijn twee�n super hard die plaat en Jean lopen afzeiken. Staat echt een halve minuut later Jean zelf achter me, die zat ff in de kelder van Rhythem imports
.
Maar foto is super cool 
Masterlijk 
Heeeel VET 
haha prachtig
ik vind het een beetje een lage grap.......
Echt goed !
Beetje sneu inderdaad. Verzin dan iets origineels.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik toch wel hardop had gelachen. En dat doe ik niet omdat het Jean betreft. Het ziet er wel grappig uit, drie van die lachende gezichtjes, maar dan zo'n ontnuchterend blaadje erboven. Het is net als zo'n gemeen stemmetje wat soms boven komt drijven, wat je in gedachten dingen laat doen met iemand die je niet mag, en waar je dan hardop over moet lachen. Het dan ook echt doen, doe ik meestal niet, want mijn normen en waarden komen er meteen bovenop, die die geniepige gedachtes met bijbehorend heksenlachje terugdringen.
Ik weet niet of Jean een lul is, ik ken hem niet. En de meesten hier ook niet. 't Is heel makkelijk een mening over iemand te hebben, iemand met succes wordt gauw omlaag gehaald. als je maar een keertje niet je dag hebt, wordt je bestempeld als arrogant. Media verdraaien woorden, dus daar mag je ook niet vanuit gaan. En van vrienden en kennissen: moet je de mening overnemen omdat iemand anders hem toevallig 1 keertje heeft gezien of gesproken?
Nouja, iedereen heeft zo zijn oordeel over een ander altijd wel klaar staan. Daar zijn we mensen voor. De een heeft er alleen meer dan de ander. En bekend zijn betekent ook dat er de spot met je gedreven wordt. Helaas pindakaas, blijkbaar hoort dat erbij. Als Jean een vent is, zal hij ook wel kunnen lachen om die foto, omdat ie nix doorhad 
Ben ik 't mee eens Riz! (Y) Ik vind 't toch wel een beetje sneu voor em. Waarom? Hoe zou jij 't vinden om zo afgezeken te worden?
En wat heeftie btw fout gedaan om een lul te zijn?
Hmmm..
-ReGrOoVeD
P.S. en jah, ook ik heb (heel ff) gelachen 
Het is inderdaad en beetje foute humor, en jean zelf is als club DJ erg goed. Het is alleen jammer dat zijn attitude zwaar kut is.
Maar toch vind ik het grappig 
Heeft niemand ooit dat interview met hem gelezen in de nieuwe revu ?
| quote: |
| Originally posted by @ddicted Heeft niemand ooit dat interview met hem gelezen in de nieuwe revu ? |
haha, mooie foto!
| Riz Ik moet eerlijk zeggen dat ik toch wel hardop had gelachen. En dat doe ik niet omdat het Jean betreft. Het ziet er wel grappig uit, drie van die lachende gezichtjes, maar dan zo'n ontnuchterend blaadje erboven. Het is net als zo'n gemeen stemmetje wat soms boven komt drijven, wat je in gedachten dingen laat doen met iemand die je niet mag, en waar je dan hardop over moet lachen. Het dan ook echt doen, doe ik meestal niet, want mijn normen en waarden komen er meteen bovenop, die die geniepige gedachtes met bijbehorend heksenlachje terugdringen. |
| Ik weet niet of Jean een lul is, ik ken hem niet. En de meesten hier ook niet. 't Is heel makkelijk een mening over iemand te hebben, iemand met succes wordt gauw omlaag gehaald. als je maar een keertje niet je dag hebt, wordt je bestempeld als arrogant. Media verdraaien woorden, dus daar mag je ook niet vanuit gaan. En van vrienden en kennissen: moet je de mening overnemen omdat iemand anders hem toevallig 1 keertje heeft gezien of gesproken? |
Ik moest hier wel erg om lachen hoor, wel een goeie streek!
Op zich heb ik niet veel tegen Jean, maar ik vind dat ie soms waardeloos draait (zijn optreden op TE was echt bagger!). Maar het is vooral zijn houding waar ik niet tegen kan..
| Originally posted by @ddicted Heeft niemand ooit dat interview met hem gelezen in de nieuwe revu ? |
Who fucking cares,
als ie grietjes van 16 wil naaien dan naait ie ze maar hij naait ze omdat die meisjes dat net zo goed willen, geef hem ongelijk welke 30 jarige wil niet met een strak grietje van 16 van bil gaan (als zij dat ook wil) 
Ik vind die foto wel humor, al was het sasha, of weet ik veel ..
whehehe, prachtige foto!!!
dit soort geintjes moeten kunnen hoor! en dat het net Jean is, heeft hij misschien wel over zichzelf afgeroepen door sommige sets/performances in het openbaar. want waarom is het nou juist geen andere DJ bij wie zoiets wordt uitgehaald? (tenmiste voor zover ik weet)
Echt super!
volgens mij hebben die lui die die foto hebben gemaakt echt helemaal dubbel gelegen! ik zou althans niet meer bij komen als hij niets door had gehad

Originally posted by Eye-Riz Als Jean een vent is, zal hij ook wel kunnen lachen om die foto, omdat ie nix doorhad |