TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- נשברתי....בקשה גדולה


Posted by m0sh on Aug-07-2002 16:40:

נשברתי....בקשה גדולה

טוב אז ככה

לא הייתי כאן 3 שבועות ובכלל אין לי מושג מה יצא וכלום
אין לי מאיפה להוריד ואני מבואס

אז ככה נשבר לי זה

אני מבקש טובה אם מישהו יוכל לצרוב לי דיסק או שתיים של כל השירים הטובים שיצאו ב3 שבועות האחרונות

אני ישלח לו דיסקים כמובן

אז אם מישהו מוכן אז שיפנה אלי ב
ICQ

תודה.


Posted by on Aug-07-2002 17:01:

כפרה אתה יודע שהייתי עושה את זה בשמחה אבל אני בדיוק במצב שלך
מאז שחזרתי להיות חייל
אני לא מעודכן בגרוש בקשר לאמ פי שלוש ובקושי יש לי זמן להיכנס לכאן כמו ששמת לב...

בכל אופן
אם מישהו מכין לו, אז שיכין גם לי
אני ישלח לו בוקס במתנה


Posted by Q-PiXeL on Aug-07-2002 17:47:

אם אתה רוצה אני יכול לפתוח לך אפטיפי על המחשב שלי ותוריד מה שאתה רוצה...
גם ככה אין לי הרבה מה להוריד עכשיו ולא יפה לכבות תמחשב סתם ככה בלילה

אתמול השארתי תהאב פתוח

אז אם אתה רוצה תגיד לי באיסיקיו

8k
ב12 שעות נגיד אתה יכול להוריד 300 מגה...

הייתי צורב לך אבל הצורב שלי מת...


Posted by nesher on Aug-07-2002 18:08:

תוריד מה
Ftp


Posted by m0sh on Aug-07-2002 19:08:

quote:
Originally posted by nesher
תוריד מה
Ftp


בונאה שמע אחי
מעכשיו אפשר לבקש לאנשים עם המקורות שיעלו ל
FTP
למה הוא מהיר רצחחחחחחח

זה יכול להיות ה
ILTA FTP

חחחח


Posted by nesher on Aug-07-2002 19:13:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN


בונאה שמע אחי
מעכשיו אפשר לבקש לאנשים עם המקורות שיעלו ל
FTP
למה הוא מהיר רצחחחחחחח

זה יכול להיות ה
ILTA FTP

חחחח


כן
אפשר לקרוא לו
ITF
Israel Tranceaddict's Ftp


Posted by eXeTik on Aug-07-2002 19:42:

quote:
Originally posted by nesher


כן
אפשר לקרוא לו
ITF
Israel Tranceaddict's Ftp


ראסמי... אני בכלל הצעתי לעלות לשם גם סרטים וכאלה
רציתי לעלות לשם את בלייד 2 באיכות
dvd
אבל נשר מעדיף שלא, תחשבו איזה רעיון אדיר זה יכול להיות...

ומוש- אם אתה צריך ממני משהו רק תבקש
אבל אני עכשיו מוריד יאמבה סרטים וזה לא כזה קל על כולה איי אס די אן כפול (''.)


Posted by m0sh on Aug-07-2002 19:48:

quote:
Originally posted by eXeTik


ומוש- אם אתה צריך ממני משהו רק תבקש
אבל אני עכשיו מוריד יאמבה סרטים וזה לא כזה קל על כולה איי אס די אן כפול (''.)



ואללה אם יש לך שירים של כל ה3 שבועות האחרונים אז אני ישמח אם תצרוב

אני כבר ידבר איתך על הפרטים הקטנים...


Posted by on Aug-07-2002 19:51:

quote:
Originally posted by eXeTik


ומוש- אם אתה צריך ממני משהו רק תבקש
אבל אני עכשיו מוריד יאמבה סרטים וזה לא כזה קל על כולה איי אס די אן כפול (''.)



ומה אני?
עז?

וואלה שבוע + לא הייתי פה
אנשים מתייחסים אליי כאילו אני הבן אדם הכי חדש כאן
וואלה סבבה
יחס גורר יחס


Posted by eXeTik on Aug-07-2002 20:05:

פספסתי את הריפליי שלך גיל
אקיצר- יש לי מספיק טראקים מהשלושה שבועות אחרונים
אני יכול לשלוח לכם את כל אלה שאהבתי (אני מחזיק אותם בספריה נפרדת)
אבל החיבור שלי תפוס ליומיים-שלושה הקרובים בגלל הסרטים
אם עד אז לא יעזרו לכם תורידו ממני בכיף


Posted by on Aug-07-2002 20:10:

quote:
Originally posted by eXeTik
פספסתי את הריפליי שלך גיל




זה אומר הכל

תודה באמת

כנראה שאני ימשיך להישאר רחוק מכאן אולי זה עדיף על כולנו

יודעים מה, בעצם

זאת ההודעה האחרונה שלי כאן

ואני ינצל אותה לפרסום קטן למרות שאני סוטה מהנושא
(סליחה מוש)


ב27 לאוגוסט
מסיבה ענקית באמפי תיאטרון בדימונה עם סאבלימינל, די ג'יי חן בלאיש, איציק לוי
(Sandman)
ואני

מחיר כניסה
30 ש"ח


יאללה ביי


Posted by eXeTik on Aug-07-2002 20:27:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
זה אומר הכל
תודה באמת
כנראה שאני ימשיך להישאר רחוק מכאן אולי זה עדיף על כולנו
יודעים מה, בעצם
זאת ההודעה האחרונה שלי כאן


טווווווווווווווווווווווווב... מה נסגר עם הקריזות?!


Posted by m0sh on Aug-08-2002 09:08:

כמה מזה של שירים טובים יש לך מאז ה15 ביולי?


Posted by GLoBaL-MUZiK on Aug-08-2002 10:05:

Satan (eek!)

אני מוכן לצרוב לשניכם מה שאתם רוצים מהטראקים החדשים שישלי, אבל כמו שאתם יודעים אני לא מלא בקשרים מפה ועד רמלה (צוחק אנשים) אבל לצרוב אני מוכן, כי הייתי צורב בזמנו מלא משחקים וסרטים ושולח בדואר, נראה ששלחתי אפילו לגיל איזה סרט אז..... קיצר במקום לברבר פה שעה תנו לי הודעה פרטית אם הפרטים שלכם, ואני ישלח לכם רשימה. תבחרו איזה טראקים שאתם רוצים והדיסק בדרך אליכם, דרך אגב ישלי צורב בזק של 3 דקות לדיסק, אז זה לא תהיה טירחה גדולה מידי עבורי


Posted by m0sh on Aug-08-2002 10:34:

quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
אני מוכן לצרוב לשניכם מה שאתם רוצים מהטראקים החדשים שישלי, אבל כמו שאתם יודעים אני לא מלא בקשרים מפה ועד רמלה (צוחק אנשים) אבל לצרוב אני מוכן, כי הייתי צורב בזמנו מלא משחקים וסרטים ושולח בדואר, נראה ששלחתי אפילו לגיל איזה סרט אז..... קיצר במקום לברבר פה שעה תנו לי הודעה פרטית אם הפרטים שלכם, ואני ישלח לכם רשימה. תבחרו איזה טראקים שאתם רוצים והדיסק בדרך אליכם, דרך אגב ישלי צורב בזק של 3 דקות לדיסק, אז זה לא תהיה טירחה גדולה מידי עבורי



אח שלי

רגע יש לך שירים מה-15 ביולי עד עכשיו

תבדוק כמה דיסקים זה יוצא לך ואז אני ישדלח את את הכמות דיסקים חזרה עם קופסאות


Posted by GLoBaL-MUZiK on Aug-08-2002 10:48:

Satan (eek!)

דבר באייסיקיו אחי
139625164


Posted by eXeTik on Aug-08-2002 12:13:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
כמה מזה של שירים טובים יש לך מאז ה15 ביולי?


הקטע שאני לא שומר את זה בתיקיות לפי תאריכים
יענו אין לי
1507
1607
1707
וכו'...

כשאני מוריד אני שם את הטראק או בתיקיה של
"Fav"
שזה יענו טראקים שאהבתי או בתיקיה שניה של דברים שלא אהבתי
אז הדרך היחידה שלי לבדוק מה יש לי בדיוק מה-15 ביולי זה לפי ה
Modified date
בכל מקרה- אעביר כמה תיקיות של
fav
מדיסקים צרובים למחשב ותוריד מה שאתה רוצה
אני ארכז את הכל היום בערב, למה עכשיו אני זז לחדר-כושר ואין לי מקום על ההארד דיסק גם ככה


Posted by divx-master on Aug-08-2002 14:28:

להליף סרטים ???

quote:
Originally posted by eXeTik


ראסמי... אני בכלל הצעתי לעלות לשם גם סרטים וכאלה
רציתי לעלות לשם את בלייד 2 באיכות
dvd


אחי אם אתה או כלל אחד פה מעוניין להחליף סרטים יש לי את כל הסקטים הטובים שיצאו באיכות די וי די

דברו איתי אם משהו רוצה להחליף סרטים


Posted by m0sh on Aug-08-2002 14:46:

quote:
Originally posted by eXeTik


הקטע שאני לא שומר את זה בתיקיות לפי תאריכים
יענו אין לי
1507
1607
1707
וכו'...

כשאני מוריד אני שם את הטראק או בתיקיה של
"Fav"
שזה יענו טראקים שאהבתי או בתיקיה שניה של דברים שלא אהבתי
אז הדרך היחידה שלי לבדוק מה יש לי בדיוק מה-15 ביולי זה לפי ה
Modified date
בכל מקרה- אעביר כמה תיקיות של
fav
מדיסקים צרובים למחשב ותוריד מה שאתה רוצה
אני ארכז את הכל היום בערב, למה עכשיו אני זז לחדר-כושר ואין לי מקום על ההארד דיסק גם ככה


סבבה אח שלי העיקר שזה יהיה מה15 ביולי עד להיום


quote:
Originally posted by divx-master


אחי אם אתה או כלל אחד פה מעוניין להחליף סרטים יש לי את כל הסקטים הטובים שיצאו באיכות די וי די

דברו איתי אם משהו רוצה להחליף סרטים


אני משיג הכל ככה שאני לא צריך לעשות טרייד אני יכול פשוט לתת לאנשים אחרים


Posted by eXeTik on Aug-08-2002 16:15:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אני משיג הכל ככה שאני לא צריך לעשות טרייד אני יכול פשוט לתת לאנשים אחרים


ראסמי, אני על חיבור של
14k/sec
נראה לך אני אתחיל להחליף סרטים של איזה 1500 מגה כל אחד?!


Posted by Q-PiXeL on Aug-08-2002 16:21:

סרטים של גיגה וחצי?!
האיכות הכי טובה זה 700 מגה

רק אם הסרט יותר משעתיים (אני חושב) או שזה
svcd
אז זה שתי קבצים של 700

מי שרוצה להשיג סרטים חדשים ומשחקים אתם יכולים לנסות תאפטיפי ליסט הזה:
ftp-list.com
אפשר להוריד משם את הרשימה...
ובערוץ שלהם במירק אפשר להשיג רשימה יותר מחודשת...
רק הבעיה שיש הרבה שרתים מלאים אז לוקח זמן להיכנס


Posted by eXeTik on Aug-08-2002 17:21:

כן פייר- דיברתי על
svcd's
ואני מכיר את רשימת ה
ftp's
אבל תודה בכל מקרה...


Posted by DjChook on Aug-08-2002 18:39:

כל מה שהוא לא
DVDRIP - DIVX

לא שווה בכלל להוריד

בכל מקרה
יש סרטים כמו
WE WILL SURVIVE
שהם שני דיסקים של
DIVX
שכל אחד 700 מגה

וגם
RAT RACE
למשל הוא 700 מגה כפול 2

ואם אתם פתאום מוצאים את זה כדיסק אחד (כמו שאני בהתחלה הורדתי) רוב הסיכויים שזה פייק

יעני
SVCD


Posted by Q-PiXeL on Aug-08-2002 18:44:

יש מלא
SVCD
טובים, כאלו שהם
DVDRips
אבל לא שווה להוריד אסויסידי כי הוא סתם טופס הרבה והעיקרון שלו הוא לצרוב אותו על דיסק ולראות בנגן הדיוידי בסלון...

דיויאיקסים שיוצאים על שתי דיסקים אני חושב שזה בגלל שהם סרטים ארוכים... קיצר יש חוקים לזה אבל אני לא יודע בדיוק מה הגבול...



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.