TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- נשברתי....בקשה גדולה
נשברתי....בקשה גדולה
טוב אז ככה
לא הייתי כאן 3 שבועות ובכלל אין לי מושג מה יצא וכלום
אין לי מאיפה להוריד ואני מבואס
אז ככה נשבר לי זה
אני מבקש טובה אם מישהו יוכל לצרוב לי דיסק או שתיים של כל השירים הטובים שיצאו ב3 שבועות האחרונות
אני ישלח לו דיסקים כמובן
אז אם מישהו מוכן אז שיפנה אלי ב
ICQ
תודה.
כפרה אתה יודע שהייתי עושה את זה בשמחה אבל אני בדיוק במצב שלך
מאז שחזרתי להיות חייל
אני לא מעודכן בגרוש בקשר לאמ פי שלוש ובקושי יש לי זמן להיכנס לכאן כמו ששמת לב...
בכל אופן
אם מישהו מכין לו, אז שיכין גם לי
אני ישלח לו בוקס במתנה 
אם אתה רוצה אני יכול לפתוח לך אפטיפי על המחשב שלי ותוריד מה שאתה רוצה...
גם ככה אין לי הרבה מה להוריד עכשיו ולא יפה לכבות תמחשב סתם ככה בלילה
אתמול השארתי תהאב פתוח
אז אם אתה רוצה תגיד לי באיסיקיו
8k
ב12 שעות נגיד אתה יכול להוריד 300 מגה...
הייתי צורב לך אבל הצורב שלי מת...

תוריד מה
Ftp

| quote: |
| Originally posted by nesher תוריד מה Ftp |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN בונאה שמע אחי מעכשיו אפשר לבקש לאנשים עם המקורות שיעלו ל FTP למה הוא מהיר רצחחחחחחח זה יכול להיות ה ILTA FTP חחחח |
| quote: |
| Originally posted by nesher כן אפשר לקרוא לו ITF Israel Tranceaddict's Ftp |
| quote: |
| Originally posted by eXeTik ומוש- אם אתה צריך ממני משהו רק תבקש אבל אני עכשיו מוריד יאמבה סרטים וזה לא כזה קל על כולה איי אס די אן כפול (''.) |
| quote: |
| Originally posted by eXeTik ומוש- אם אתה צריך ממני משהו רק תבקש אבל אני עכשיו מוריד יאמבה סרטים וזה לא כזה קל על כולה איי אס די אן כפול (''.) |
פספסתי את הריפליי שלך גיל
אקיצר- יש לי מספיק טראקים מהשלושה שבועות אחרונים
אני יכול לשלוח לכם את כל אלה שאהבתי (אני מחזיק אותם בספריה נפרדת)
אבל החיבור שלי תפוס ליומיים-שלושה הקרובים בגלל הסרטים
אם עד אז לא יעזרו לכם תורידו ממני בכיף
| quote: |
| Originally posted by eXeTik פספסתי את הריפליי שלך גיל |
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts זה אומר הכל תודה באמת כנראה שאני ימשיך להישאר רחוק מכאן אולי זה עדיף על כולנו יודעים מה, בעצם זאת ההודעה האחרונה שלי כאן |
כמה מזה של שירים טובים יש לך מאז ה15 ביולי?
אני מוכן לצרוב לשניכם מה שאתם רוצים מהטראקים החדשים שישלי, אבל כמו שאתם יודעים אני לא מלא בקשרים מפה ועד רמלה (צוחק אנשים) אבל לצרוב אני מוכן, כי הייתי צורב בזמנו מלא משחקים וסרטים ושולח בדואר, נראה ששלחתי אפילו לגיל איזה סרט אז..... קיצר במקום לברבר פה שעה תנו לי הודעה פרטית אם הפרטים שלכם, ואני ישלח לכם רשימה. תבחרו איזה טראקים שאתם רוצים והדיסק בדרך אליכם, דרך אגב ישלי צורב בזק של 3 דקות לדיסק, אז זה לא תהיה טירחה גדולה מידי עבורי
| quote: |
| Originally posted by GLoBaL-MUZiK אני מוכן לצרוב לשניכם מה שאתם רוצים מהטראקים החדשים שישלי, אבל כמו שאתם יודעים אני לא מלא בקשרים מפה ועד רמלה (צוחק אנשים) אבל לצרוב אני מוכן, כי הייתי צורב בזמנו מלא משחקים וסרטים ושולח בדואר, נראה ששלחתי אפילו לגיל איזה סרט אז..... קיצר במקום לברבר פה שעה תנו לי הודעה פרטית אם הפרטים שלכם, ואני ישלח לכם רשימה. תבחרו איזה טראקים שאתם רוצים והדיסק בדרך אליכם, דרך אגב ישלי צורב בזק של 3 דקות לדיסק, אז זה לא תהיה טירחה גדולה מידי עבורי |
דבר באייסיקיו אחי
139625164
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN כמה מזה של שירים טובים יש לך מאז ה15 ביולי? |
להליף סרטים ???
| quote: |
| Originally posted by eXeTik ראסמי... אני בכלל הצעתי לעלות לשם גם סרטים וכאלה רציתי לעלות לשם את בלייד 2 באיכות dvd |
| quote: |
| Originally posted by eXeTik הקטע שאני לא שומר את זה בתיקיות לפי תאריכים יענו אין לי 1507 1607 1707 וכו'... כשאני מוריד אני שם את הטראק או בתיקיה של "Fav" שזה יענו טראקים שאהבתי או בתיקיה שניה של דברים שלא אהבתי אז הדרך היחידה שלי לבדוק מה יש לי בדיוק מה-15 ביולי זה לפי ה Modified date בכל מקרה- אעביר כמה תיקיות של fav מדיסקים צרובים למחשב ותוריד מה שאתה רוצה אני ארכז את הכל היום בערב, למה עכשיו אני זז לחדר-כושר ואין לי מקום על ההארד דיסק גם ככה |

| quote: |
| Originally posted by divx-master אחי אם אתה או כלל אחד פה מעוניין להחליף סרטים יש לי את כל הסקטים הטובים שיצאו באיכות די וי די דברו איתי אם משהו רוצה להחליף סרטים |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN אני משיג הכל ככה שאני לא צריך לעשות טרייד אני יכול פשוט לתת לאנשים אחרים |
סרטים של גיגה וחצי?!
האיכות הכי טובה זה 700 מגה
רק אם הסרט יותר משעתיים (אני חושב) או שזה
svcd
אז זה שתי קבצים של 700
מי שרוצה להשיג סרטים חדשים ומשחקים אתם יכולים לנסות תאפטיפי ליסט הזה:
ftp-list.com
אפשר להוריד משם את הרשימה...
ובערוץ שלהם במירק אפשר להשיג רשימה יותר מחודשת...
רק הבעיה שיש הרבה שרתים מלאים אז לוקח זמן להיכנס
כן פייר- דיברתי על
svcd's
ואני מכיר את רשימת ה
ftp's
אבל תודה בכל מקרה...
כל מה שהוא לא
DVDRIP - DIVX
לא שווה בכלל להוריד
בכל מקרה
יש סרטים כמו
WE WILL SURVIVE
שהם שני דיסקים של
DIVX
שכל אחד 700 מגה
וגם
RAT RACE
למשל הוא 700 מגה כפול 2
ואם אתם פתאום מוצאים את זה כדיסק אחד (כמו שאני בהתחלה הורדתי) רוב הסיכויים שזה פייק
יעני
SVCD
יש מלא
SVCD
טובים, כאלו שהם
DVDRips
אבל לא שווה להוריד אסויסידי כי הוא סתם טופס הרבה והעיקרון שלו הוא לצרוב אותו על דיסק ולראות בנגן הדיוידי בסלון...
דיויאיקסים שיוצאים על שתי דיסקים אני חושב שזה בגלל שהם סרטים ארוכים... קיצר יש חוקים לזה אבל אני לא יודע בדיוק מה הגבול...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.