TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Snyggast.com
Snyggast.com
Jag registrera mig till den d�r hemsidan www.snyggast.com och lade upp en bild som min kompis hade tagit me digitalkamera, s� d�rf�r vill jag (om ni vill) att ni ska r�sta p� min bild
.
http://snyggast.com/?408030
Om ni har bilder p� snyggast ge mig l�nken s� s�tter jag g�rna en 10:a 
Ganksa meningsl�s sida......
Kanske �r roligt om man �r typ 10 �r....
Ta inte illa upp men det �r sant....
ujuj!! en klar 10!!!
ett plus i h�rnet va ocks� h�rlurarna 
Helt klart en sida f�r f�rvirrade stj�lar, som beh�ver en bekr�ftelse
p� om de ser bra ut eller ej...

sen om ni g�r in p� tjejerna i toplistan � kollar p� komentarerna dom f�tt s� f�r ni er �nnu ett skratt.....fiiiifan va desperata killar de finns d�r ute 
1 fr�ga bara Hysterix... och inte illa menat alls...men vad f�r du ut av att ha ett bra betyg n�r du vet att du f�tt det genom att 15 st trancen�rdar (killar) har r�stat en 10:a p� dig? F�rst�r inte...
Har haft mina bilder d�r sj�lv n�mligen... och sen hade alla mina polare r�stat en 10:a...och alla jag k�nde...sen hade jag ett skitbra betyg...skulle jag vara stolt �ver det d�?
Det var jag inte...s� jag sket i det d�r...hehe
| quote: |
| Originally posted by mindshooter Har haft mina bilder d�r sj�lv n�mligen... och sen hade alla mina polare r�stat en 10:a...och alla jag k�nde...sen hade jag ett skitbra betyg...skulle jag vara stolt �ver det d�? Det var jag inte...s� jag sket i det d�r...hehe |
ok grabbar jag har skitit nu i det d�r 
| quote: |
| Originally posted by Ravesquad Jag hade gett dig en 10 du skulle varit stolt �ver |

Japp!!!!!!!

keep away from the dark side.....fear leads to anger...anger leads to hate....hate leads to suffering...sufffering leads to fear.....fear leads to stress.....stress leads to problems with sitting still.....problems with sitting still leads to dancing....and that's what we wanna do so why the hell should you keep away from the dark side anywa? :P
� nej....min hukmor e inte p� topp idag.....har f�rfan vart tvungen � ha ett ordentligt snack med min kompis toalettstolen s� jag k�nner mig lite....hmm....purken