TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Snyggast.com

Posted by dj_hysterix on Aug-07-2002 17:30:

Invisible Grin Snyggast.com

Jag registrera mig till den d�r hemsidan www.snyggast.com och lade upp en bild som min kompis hade tagit me digitalkamera, s� d�rf�r vill jag (om ni vill) att ni ska r�sta p� min bild .

http://snyggast.com/?408030

Om ni har bilder p� snyggast ge mig l�nken s� s�tter jag g�rna en 10:a

Posted by x-dream on Aug-07-2002 18:51:

Ganksa meningsl�s sida......

Kanske �r roligt om man �r typ 10 �r....

Ta inte illa upp men det �r sant....

Posted by nils on Aug-07-2002 20:47:

Love Poundin' Sensation

ujuj!! en klar 10!!!

ett plus i h�rnet va ocks� h�rlurarna

Posted by lonne on Aug-09-2002 02:18:

Helt klart en sida f�r f�rvirrade stj�lar, som beh�ver en bekr�ftelse
p� om de ser bra ut eller ej...

Posted by Vizay on Aug-09-2002 03:27:

sen om ni g�r in p� tjejerna i toplistan � kollar p� komentarerna dom f�tt s� f�r ni er �nnu ett skratt.....fiiiifan va desperata killar de finns d�r ute

Posted by mindshooter on Aug-09-2002 10:49:

Dunno

1 fr�ga bara Hysterix... och inte illa menat alls...men vad f�r du ut av att ha ett bra betyg n�r du vet att du f�tt det genom att 15 st trancen�rdar (killar) har r�stat en 10:a p� dig? F�rst�r inte...

Har haft mina bilder d�r sj�lv n�mligen... och sen hade alla mina polare r�stat en 10:a...och alla jag k�nde...sen hade jag ett skitbra betyg...skulle jag vara stolt �ver det d�? Det var jag inte...s� jag sket i det d�r...hehe

Posted by Ravesquad on Aug-09-2002 11:27:

quote:
Originally posted by mindshooter

Har haft mina bilder d�r sj�lv n�mligen... och sen hade alla mina polare r�stat en 10:a...och alla jag k�nde...sen hade jag ett skitbra betyg...skulle jag vara stolt �ver det d�? Det var jag inte...s� jag sket i det d�r...hehe

Jag hade gett dig en 10 du skulle varit stolt �ver

Posted by dj_hysterix on Aug-09-2002 13:41:

ok grabbar jag har skitit nu i det d�r

Posted by mindshooter on Aug-09-2002 21:54:

Love

quote:
Originally posted by Ravesquad

Jag hade gett dig en 10 du skulle varit stolt �ver

Tack Ravesquad...det v�rmer

Har vi kanske f�tt Hysterix att g� en annan v�g i livet?

Posted by dj_hysterix on Aug-12-2002 09:42:

Sneaker Pimp

Japp!!!!!!!

Posted by Vizay on Aug-12-2002 09:57:

keep away from the dark side.....fear leads to anger...anger leads to hate....hate leads to suffering...sufffering leads to fear.....fear leads to stress.....stress leads to problems with sitting still.....problems with sitting still leads to dancing....and that's what we wanna do so why the hell should you keep away from the dark side anywa? :P

� nej....min hukmor e inte p� topp idag.....har f�rfan vart tvungen � ha ett ordentligt snack med min kompis toalettstolen s� jag k�nner mig lite....hmm....purken