TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Före detta grejer
Före detta grejer
Jag undrar vad som hände me dom grejerna som hade planerats förut som t.ex. Trance-kartan som skulle visa om vart vi bor.
Sen fanns det ju en Trance-fest......
Va har hänt me allt ?

Kartan vart vi bor hittar du här
Om trancefesten är det bara att använda search så hittar du den nog...
KArtan är sticky och ligger högst upp nästan..har legat där länge 
Ska faktiskt göra festent till sticky den me...så att alla nya ser det
Förresten såg att du bodde i skarpnäck...själv bor jag i bagis...fan gångavstånd..hehe
Va bra 
FILE NOT FOUND
najs karta, och för det andra är inte jag med
och för det tredje är Kärrtorp bäst 
the end.
Konstigt att du inte är med om kartan inte går att se
Har du skickat ett PM till reveal om var du bor då som det stod att man skulle göra om man ville vara med?
du går mig på närverna jämt maind, jag ska ...bränna ner bagis eller nåt.
han kan ju få den att fungera först.
kartan funkar inte för jag har bytat server
ny adress är http://www.efd.lth.se/~d00jl/Sweden.jpg
och lik förbannat står jag inte med, och inte Rebel9 och inte Hysterix.... rebel bor i gbg hysterix och jag, sthlm.
the end.
| quote: |
| Originally posted by Endre [COLOR=white] du går mig på närverna jämt maind, jag ska ...bränna ner bagis eller nåt. |


Jo Mindshooter...jag hörde det från en kompis idag när jag gick o träna i ett gym i hammarbyhöjden. Han berättade det som du hade sagt och senare när vi fortfarande var i gymmet så kom en annan nyhet, att det hade varit skottlossning vid bagis. (Klockan var typ 14.00)
PS. Jag bor i Skarpnäck, Stockholm of course.
bagis låter ju som ett trevligt ställe....ne tacka vettja ekerö....lite brotslighet å det enda riktigt störande är dom fula små fjortisarna från vårt minighetto som tror att dom e nått 
| quote: |
| Originally posted by Vizay lite brotslighet å det enda riktigt störande är dom fula små fjortisarna från vårt minighetto som tror att dom e nått |

| quote: |
| Originally posted by mindshooter Och det tänker jag fortsätta med så länge du har din lilla attityd ![]() Du är välkommen till bagis...finns tyvärr inte så mycket att bränna ner..jävla skitställe...igår mördade en 13:åring en 19:åring med kniv...i samband med gängbråk en bit ifrån där jag bor....just för 5 minuter sen gled det upp en polisbil bredvid mig och inspekterade mig innan dom gled vidare...jävla ghetto :-\ Och som sagt...reveal har bett att ni skickar honom ett PM om var ni bor. Det underlättar. Gör det ![]() Ledsen om jag går dig på nerverna Hare bra! |


| quote: |
| Originally posted by Endre min attityd har du gjort genom den där threaden som jag skrev för ett tag sen som du closa ![]() jaja, peace mannen, menar inte att ha attityd. hört att du träffat Oskar btw alias "RrrRRrrRr"...hmmm på msn. peace ![]() |
| quote: |
| Originally posted by mindshooter Vet inte vem den där oskar är? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.