TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Före detta grejer


Posted by dj_hysterix on Aug-07-2002 17:35:

Confused Före detta grejer

Jag undrar vad som hände me dom grejerna som hade planerats förut som t.ex. Trance-kartan som skulle visa om vart vi bor.
Sen fanns det ju en Trance-fest......

Va har hänt me allt ?


Posted by x-dream on Aug-07-2002 18:50:

Kartan vart vi bor hittar du här

Om trancefesten är det bara att använda search så hittar du den nog...


Posted by mindshooter on Aug-07-2002 22:22:

KArtan är sticky och ligger högst upp nästan..har legat där länge
Ska faktiskt göra festent till sticky den me...så att alla nya ser det

Förresten såg att du bodde i skarpnäck...själv bor jag i bagis...fan gångavstånd..hehe


Posted by dj_hysterix on Aug-07-2002 22:27:

Va bra


Posted by Endre on Aug-08-2002 00:10:



FILE NOT FOUND

najs karta, och för det andra är inte jag med

och för det tredje är Kärrtorp bäst

the end.


Posted by mindshooter on Aug-08-2002 11:59:

Behold, my arse.

Konstigt att du inte är med om kartan inte går att se

Har du skickat ett PM till reveal om var du bor då som det stod att man skulle göra om man ville vara med?


Posted by Endre on Aug-08-2002 12:54:



du går mig på närverna jämt maind, jag ska ...bränna ner bagis eller nåt.

han kan ju få den att fungera först.


Posted by reveal on Aug-08-2002 18:13:

kartan funkar inte för jag har bytat server
ny adress är http://www.efd.lth.se/~d00jl/Sweden.jpg


Posted by Endre on Aug-09-2002 00:55:



och lik förbannat står jag inte med, och inte Rebel9 och inte Hysterix.... rebel bor i gbg hysterix och jag, sthlm.

the end.


Posted by mindshooter on Aug-09-2002 01:01:

quote:
Originally posted by Endre
[COLOR=white]

du går mig på närverna jämt maind, jag ska ...bränna ner bagis eller nåt.


Och det tänker jag fortsätta med så länge du har din lilla attityd
Du är välkommen till bagis...finns tyvärr inte så mycket att bränna ner..jävla skitställe...igår mördade en 13:åring en 19:åring med kniv...i samband med gängbråk en bit ifrån där jag bor....just för 5 minuter sen gled det upp en polisbil bredvid mig och inspekterade mig innan dom gled vidare...jävla ghetto :-\

Och som sagt...reveal har bett att ni skickar honom ett PM om var ni bor. Det underlättar. Gör det

Ledsen om jag går dig på nerverna

Hare bra!


Posted by dj_hysterix on Aug-09-2002 13:53:

Jo Mindshooter...jag hörde det från en kompis idag när jag gick o träna i ett gym i hammarbyhöjden. Han berättade det som du hade sagt och senare när vi fortfarande var i gymmet så kom en annan nyhet, att det hade varit skottlossning vid bagis. (Klockan var typ 14.00)

PS. Jag bor i Skarpnäck, Stockholm of course.


Posted by Vizay on Aug-09-2002 17:57:

bagis låter ju som ett trevligt ställe....ne tacka vettja ekerö....lite brotslighet å det enda riktigt störande är dom fula små fjortisarna från vårt minighetto som tror att dom e nått


Posted by mindshooter on Aug-09-2002 18:00:

quote:
Originally posted by Vizay
lite brotslighet å det enda riktigt störande är dom fula små fjortisarna från vårt minighetto som tror att dom e nått


Jo tack dom har vi me
Jo jag läste nyss att dom skjutit på en familj i bagis..i samband med knivgrejset..så nu dog farsan och lillasyrran på 13 bast fick skott i benen....trevliga killar det där...inte nog med det...jag vaknade av den satans polishelikoptern


Posted by Endre on Aug-09-2002 18:01:

quote:
Originally posted by mindshooter


Och det tänker jag fortsätta med så länge du har din lilla attityd
Du är välkommen till bagis...finns tyvärr inte så mycket att bränna ner..jävla skitställe...igår mördade en 13:åring en 19:åring med kniv...i samband med gängbråk en bit ifrån där jag bor....just för 5 minuter sen gled det upp en polisbil bredvid mig och inspekterade mig innan dom gled vidare...jävla ghetto :-\

Och som sagt...reveal har bett att ni skickar honom ett PM om var ni bor. Det underlättar. Gör det

Ledsen om jag går dig på nerverna

Hare bra!



min attityd har du gjort genom den där threaden som jag skrev för ett tag sen som du closa

jaja, peace mannen, menar inte att ha attityd.
hört att du träffat Oskar btw alias "RrrRRrrRr"...hmmm på msn.

peace


Posted by mindshooter on Aug-09-2002 21:53:

quote:
Originally posted by Endre

min attityd har du gjort genom den där threaden som jag skrev för ett tag sen som du closa

jaja, peace mannen, menar inte att ha attityd.
hört att du träffat Oskar btw alias "RrrRRrrRr"...hmmm på msn.

peace



please refresh my memory..minns inte vilken thread det va. Skicka gärna ett PM om du har frågor om varför jag gör som jag gör.

Vet inte vem den där oskar är?


Posted by Vizay on Aug-16-2002 23:14:

quote:
Originally posted by mindshooter
Vet inte vem den där oskar är?


mind erkänn nu.....du e alt lite kinky va?



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.