TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Stukje over Tiesto
Stukje over Tiesto
In de Volkskrant van vandaag stond een stukje over tiesto:
Soms gelooft DJ Ti�sto het zelf niet: hij draait voornamelijk wat hij zelf leuk vindt. Geen foefjes, geen maniertjes, en toevallig vindt de rest van de wereld het ook leuk. Baby's worden al naar hem vernoemd en bij Albert Heijn wordt hij herkend. Deze weken toert hij met de megasterren Moby en David Bowie door de VS. Zelfs CNN heeft hem ge�nterviewd.
je kan het hier verder lezen:
klik hier
ja hij is ook echt een koning!
ik zit nu te luisteren naar zijn set @ Cream, Amnesia en dit is gewoon puur genieten
en bedankt voor het stukje, leuk om te lezen 
hier ben ik ook benieuwd naar
=>
"In zijn eigen studio zal hij direct aan de slag gaan met een track voor een Elvis-verzamelalbum. In navolging van Junkie XL gaat hij een nummer remixen: Burning Love. Deadline 21 augustus." 
ja leuk stukje, het is inderdaad wel een goeie dj. leuk dat het in amerika ook nu goed gaat. en wat de sfeer daar betreft vergeleken met hier wil ik best geloven. alle nummers die ik koel vind komen op de radio. ik bedoel toen godd op de radio kwam schrok ik me echt rot, marco v op de radio? van vakantie terug en je ziet flight643 op de box. maar ik ben er nu wel aan gewend hoor. dus geen bitching hierover meer van mij. 
Ik heb het gelezen, ik kwam beneden voor ontbijt......"wtf...tiesto in zo'n bobo 65+ blad :-), we krijgen binnenkort: DJ Tiesto live @ Reeenhorst Bejaarden Centrum.
Vind ik eigenlijk best dom van de volkskrant....want van DV stond er geen enkel artikel in....maargoed, mzzl
| quote: |
De 33-jarige Ti�sto, die als tiener zijn carri�re begon voor vijftig gulden per avond (maar dan ook de wc's moest schoonmaken) |
Tiesto is nu ook al in trek bij de oudjes, komt hun platenspeler toch nog tot zijn recht. Geen bob dylan meer voor hun 
Wel cool voor hem dat het zo goed gaat!! Ik kijk nu alvast uit naar zijn 3 uur durende set op Dancepop 
Ik hoop alleen dat ie hierdoor niet naast zijn schoenen gaat lopen, maar dat lijkt me sterk. Ik denk dat hij gewoon lekker z'n eigen ding blijft doen en daar heb ik veel respect voor!!
Leuk stukje idd!! Ook in de Playboy (vraag NIET hoe ik dat weet
) staat een heel interview met hem...
Wel bijzonder dat zodra hij een klein beetje buiten de 'dance scene' (als je daar al van kan spreken) stapt om met mainstraim artisten als Moby te gaan toeren, dat ie dan ineens volop in de aandacht staat...
Greetz,
Tall21
| Originally posted by Tall21 Leuk stukje idd!! Ook in de Playboy (vraag NIET hoe ik dat weet ) staat een heel interview met hem... |

cool stukje! thnx..
Ik denk dat Tijs niet zo arrogant wordt, zo istie gewoon niet...
Ik baal dr wel van dat die niet op de FFWD komt, maar goed, dat moge duidelijk zijn...
| Originally posted by Tall21 (vraag NIET hoe ik dat weet ) |
)
en de tiesto rage continues
ik heb het ook ff gelezen, opzich wel grappig, tis tog iedereen dj ze droom, en hij maakt hem waar
echt top van tijs
groetjes
Mijn complimenten aan Eric van den Berg 
Ik vind de Volkskrant uberhaupt een erg goeie krant, maar heb met artikelen over house wel eens meegemaakt dat er flink duimzuigen en raden aan te pas kwam...
heb daarom ook een keer een hele boze ingezonden brief gestuurd 
Maar..dit is een erg informatief en leuk geschreven stukje...je word gewoon trots op die vent
hehe
LANG LEVE TIESTO
en Paul van Dyk 
| Originally posted by New Wave we krijgen binnenkort: DJ Tiesto live @ Reeenhorst Bejaarden Centrum. |