TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Stukje over Tiesto

Posted by drpeer_holland on Aug-08-2002 08:04:

Stukje over Tiesto

In de Volkskrant van vandaag stond een stukje over tiesto:

Soms gelooft DJ Ti�sto het zelf niet: hij draait voornamelijk wat hij zelf leuk vindt. Geen foefjes, geen maniertjes, en toevallig vindt de rest van de wereld het ook leuk. Baby's worden al naar hem vernoemd en bij Albert Heijn wordt hij herkend. Deze weken toert hij met de megasterren Moby en David Bowie door de VS. Zelfs CNN heeft hem ge�nterviewd.

je kan het hier verder lezen:

klik hier

Posted by Partyhardy! on Aug-08-2002 08:52:

King

ja hij is ook echt een koning! ik zit nu te luisteren naar zijn set @ Cream, Amnesia en dit is gewoon puur genieten
en bedankt voor het stukje, leuk om te lezen

hier ben ik ook benieuwd naar =>

"In zijn eigen studio zal hij direct aan de slag gaan met een track voor een Elvis-verzamelalbum. In navolging van Junkie XL gaat hij een nummer remixen: Burning Love. Deadline 21 augustus."

Posted by Nook on Aug-08-2002 10:25:

ja leuk stukje, het is inderdaad wel een goeie dj. leuk dat het in amerika ook nu goed gaat. en wat de sfeer daar betreft vergeleken met hier wil ik best geloven. alle nummers die ik koel vind komen op de radio. ik bedoel toen godd op de radio kwam schrok ik me echt rot, marco v op de radio? van vakantie terug en je ziet flight643 op de box. maar ik ben er nu wel aan gewend hoor. dus geen bitching hierover meer van mij.

Posted by New Wave on Aug-08-2002 10:33:

Ik heb het gelezen, ik kwam beneden voor ontbijt......"wtf...tiesto in zo'n bobo 65+ blad :-), we krijgen binnenkort: DJ Tiesto live @ Reeenhorst Bejaarden Centrum.

Vind ik eigenlijk best dom van de volkskrant....want van DV stond er geen enkel artikel in....maargoed, mzzl

Posted by Blik on Aug-08-2002 11:00:

quote:

De 33-jarige Ti�sto, die als tiener zijn carri�re begon voor vijftig gulden per avond (maar dan ook de wc's moest schoonmaken)

hehe, vond ik wel komisch

ze hebben zich wel redelijk goed "ingelezen", er zitten geen stomme fouten in het artikel

Posted by Rinus on Aug-08-2002 14:12:

Tiesto is nu ook al in trek bij de oudjes, komt hun platenspeler toch nog tot zijn recht. Geen bob dylan meer voor hun

Posted by Flipper01 on Aug-08-2002 15:40:

Wel cool voor hem dat het zo goed gaat!! Ik kijk nu alvast uit naar zijn 3 uur durende set op Dancepop
Ik hoop alleen dat ie hierdoor niet naast zijn schoenen gaat lopen, maar dat lijkt me sterk. Ik denk dat hij gewoon lekker z'n eigen ding blijft doen en daar heb ik veel respect voor!!

Posted by Tall21 on Aug-08-2002 16:40:

Leuk stukje idd!! Ook in de Playboy (vraag NIET hoe ik dat weet ) staat een heel interview met hem...

Wel bijzonder dat zodra hij een klein beetje buiten de 'dance scene' (als je daar al van kan spreken) stapt om met mainstraim artisten als Moby te gaan toeren, dat ie dan ineens volop in de aandacht staat...

Greetz,

Tall21

Posted by SnuggLe on Aug-08-2002 16:54:

quote:
Originally posted by Tall21
Leuk stukje idd!! Ook in de Playboy (vraag NIET hoe ik dat weet ) staat een heel interview met hem...

Eh..dat stond al tijden geleden op dit forum en op partyflock..maybe weet je het daarvan?

En btw, waarom is het raar om een playboy te kopen? Jeez, waar maken mensen zich druk om

Posted by DjSuez on Aug-08-2002 18:55:

cool stukje! thnx..

Ik denk dat Tijs niet zo arrogant wordt, zo istie gewoon niet...

Ik baal dr wel van dat die niet op de FFWD komt, maar goed, dat moge duidelijk zijn...

Posted by -TAIS- on Aug-09-2002 04:07:

quote:
Originally posted by Tall21
(vraag NIET hoe ik dat weet )

Hoe weet je dat? (sorry, sorry, kom net terug uit de stad )

Posted by Siesta on Aug-09-2002 08:03:

en de tiesto rage continues

ik heb het ook ff gelezen, opzich wel grappig, tis tog iedereen dj ze droom, en hij maakt hem waar

echt top van tijs

groetjes

Posted by Miss Proximus on Aug-09-2002 09:01:

Mijn complimenten aan Eric van den Berg

Ik vind de Volkskrant uberhaupt een erg goeie krant, maar heb met artikelen over house wel eens meegemaakt dat er flink duimzuigen en raden aan te pas kwam...

heb daarom ook een keer een hele boze ingezonden brief gestuurd

Maar..dit is een erg informatief en leuk geschreven stukje...je word gewoon trots op die vent hehe

LANG LEVE TIESTO en Paul van Dyk

Posted by Opti on Jul-16-2012 15:09:

Smoking ..umm..something

quote:
Originally posted by New Wave
we krijgen binnenkort: DJ Tiesto live @ Reeenhorst Bejaarden Centrum.

Heeft iemand hiervan de set inmiddels geID'ed?