TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- משאיות האהבה


Posted by divx-master on Aug-08-2002 14:58:

King משאיות האהבה

רשימת המשאיות במצעד האהבה השנה

כל הזכויות שמורות לגיל גולדשלגר ...


http://www.layla.co.il/forums/20717..._the_tracks.jpg


Posted by Dj Black-Dragon on Aug-08-2002 15:04:

רק 11 משאיות השנה???
WTF
מה יהיה שנה הבאה???? 4 משאיות???


נראה לי שזו לא הרשימה המלאה

אני מקווה לפחות..


Posted by divx-master on Aug-08-2002 15:05:

מצטער אחי

quote:
Originally posted by Dj Black-Dragon
רק 11 משאיות השנה???
WTF
מה יהיה שנה הבאה???? 4 משאיות???


נראה לי שזו לא הרשימה המלאה

אני מקווה לפחות..


מצעטר אחי אבל אני דיי בטוח שזה כל המשאיות השנה

מוות לערבים !!!!


Posted by Dj Black-Dragon on Aug-08-2002 15:09:

את האמת זה לא נראה לי סגור עדיין כי שנה שעברה היו צריכות לצאת גם כן
11 משאיות
והצטרפו עוד והיו 16 רק שממש לקראת הסוף 2 ביטלו
טוב נראה אני מקווה שיהיו יותר
איפה המשאית של ביו יו?
של רדיו 102 אפ אם
??


Posted by DjChook on Aug-08-2002 16:40:

חחחח אחי

אין מצב ש
BU
לא מביאים משאית


Posted by YuVaL on Aug-08-2002 16:57:

מתי זה יוצא מצעד האהבה?


Posted by divx-master on Aug-08-2002 17:58:

ביומהולדת שלי אחי

quote:
Originally posted by DJ-Energy
מתי זה יוצא מצעד האהבה?



מצעד האהבה יוצא ביומהולדת שלי אחי

ב - 30 ל - 8

30.8

תבוא !!


Posted by Vman on Aug-08-2002 19:36:

quote:
Originally posted by DjChook
חחחח אחי

אין מצב ש
BU
לא מביאים משאית



יש מצב
אין תקציב


Posted by Dj Black-Dragon on Aug-08-2002 21:14:

לבי יו אין תקציב?
חראאאא עליהם
למרות כל הפירסום והכל?
כל דבר שני שאני רואה זה של אורנג או בי יו
ואתה אומר שאין תקציב?
אני חושב שזה מסיבה אחרת
לא הגיוני שאין תקציב


Posted by oDrori on Aug-09-2002 17:44:

מה אין פלסטיק איינג'ל?!?!?!?!?!

נראה לי אני אלך לטיאלוי או למוזיקה פלוס


Posted by Scorchio on Aug-10-2002 13:09:

מה זה רק 11?!?!?!?!
קיבינימאט
איפה המשאית של העמק 51
חחחחחחחחחחחח

אבל ראסמי איך 99 לא מוציאים משאית
צריך קצת עידן גוטמן
מה שבטוח אני לא מתקרב למשאית של ה
FFF
אחרי מה שהיה לי אתמול
אני בעד שנעשה שם פגישה של כל ה
TAs
ונתנחל באיזה משאית מה את אומרים?


Posted by nimrod levi on Aug-10-2002 13:17:

ראסמי רעיון פצצה...
נראה לי כולם באים לא?


Posted by DjChook on Aug-10-2002 13:18:

שוק

בואו נוציא משאית של
ILTA

חחח


Posted by NaOren on Aug-10-2002 13:34:

quote:
Originally posted by DjChook
שוק

בואו נוציא משאית של
ILTA

חחח



ראסמייייי...
:-)


Posted by Dj Black-Dragon on Aug-10-2002 13:52:

חשבתם פעם על הנהגים של המשאיות?
פשוט מסכנים
לא עושים כלום
לא נהנים
תקועים במשאית כמה שעות טובות

צח רוצה להיות נהג?
חחחחחחחחחח
סתם אחי

בונא אם זה היה אפשרי... היינו מארגנים איזו משאית שלנו
נראה לי עוד כמה שנים כשהפורום הזה יגדל
ומי יודע אם נעשה הרבה מסיבות פורום והפורום יהיה ידוע
אז מי יודע אולי אנחנו עוד נצליח לדחוף משאית לשם

i have a dream חחחחחחחחחחחחחחחחח


Posted by elad11 on Aug-11-2002 17:28:

quote:
Originally posted by oDrori
מה אין פלסטיק איינג'ל?!?!?!?!?!



הוא יהיה במסיבה בלילה בפאצ'ה - ככה רשום באתר

http://www.loveparade.co.il


Posted by oDrori on Aug-11-2002 19:51:

כן אכבל בזמנו דיברתי איתו נראה לי הוא היה אמור להיות גם במצעד עצמו...


Posted by oDrori on Aug-12-2002 01:02:

המסביבה שלו בפאצ'ה, מה הגיל מינימום?


Posted by Hell_Copter on Aug-12-2002 03:15:

quote:
Originally posted by oDrori
המסביבה שלו בפאצ'ה, מה הגיל מינימום?


שאלה רטורית או משהו?!


Posted by oDrori on Aug-12-2002 13:05:

23
אני מניח?


Posted by NyKoN on Aug-12-2002 17:34:

וואי זה בן זונה
אני מת להיות שם..
ראיתם מה הם הולכים לעשות?
הולכים לעשות מיין סטייג' בצ'אלרס קלור


Posted by DjChook on Aug-12-2002 17:36:

quote:
Originally posted by NyKoN
וואי זה בן זונה
אני מת להיות שם..
ראיתם מה הם הולכים לעשות?
הולכים לעשות מיין סטייג' בצ'אלרס קלור


חחחחח יש את זה בכל מצעד אחי


Posted by DJ RF on Aug-12-2002 17:37:

נראה לי האמתי הגיל המינימום היה

21



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.