TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- משאיות האהבה
משאיות האהבה
רשימת המשאיות במצעד האהבה השנה
כל הזכויות שמורות לגיל גולדשלגר ...
http://www.layla.co.il/forums/20717..._the_tracks.jpg
רק 11 משאיות השנה???
WTF
מה יהיה שנה הבאה???? 4 משאיות???
נראה לי שזו לא הרשימה המלאה
אני מקווה לפחות..
מצטער אחי
| quote: |
| Originally posted by Dj Black-Dragon רק 11 משאיות השנה??? WTF מה יהיה שנה הבאה???? 4 משאיות??? נראה לי שזו לא הרשימה המלאה אני מקווה לפחות.. |
את האמת זה לא נראה לי סגור עדיין כי שנה שעברה היו צריכות לצאת גם כן
11 משאיות
והצטרפו עוד והיו 16 רק שממש לקראת הסוף 2 ביטלו
טוב נראה אני מקווה שיהיו יותר
איפה המשאית של ביו יו?
של רדיו 102 אפ אם
??
חחחח אחי
אין מצב ש
BU
לא מביאים משאית
מתי זה יוצא מצעד האהבה?
ביומהולדת שלי אחי
| quote: |
| Originally posted by DJ-Energy מתי זה יוצא מצעד האהבה? |
| quote: |
| Originally posted by DjChook חחחח אחי אין מצב ש BU לא מביאים משאית |
לבי יו אין תקציב?
חראאאא עליהם
למרות כל הפירסום והכל?
כל דבר שני שאני רואה זה של אורנג או בי יו
ואתה אומר שאין תקציב?
אני חושב שזה מסיבה אחרת
לא הגיוני שאין תקציב
מה אין פלסטיק איינג'ל?!?!?!?!?!
נראה לי אני אלך לטיאלוי או למוזיקה פלוס
מה זה רק 11?!?!?!?!
קיבינימאט
איפה המשאית של העמק 51
חחחחחחחחחחחח
אבל ראסמי איך 99 לא מוציאים משאית
צריך קצת עידן גוטמן
מה שבטוח אני לא מתקרב למשאית של ה
FFF
אחרי מה שהיה לי אתמול
אני בעד שנעשה שם פגישה של כל ה
TAs
ונתנחל באיזה משאית מה את אומרים?
ראסמי רעיון פצצה...
נראה לי כולם באים לא?
שוק
בואו נוציא משאית של
ILTA
חחח
| quote: |
| Originally posted by DjChook שוק בואו נוציא משאית של ILTA חחח |
חשבתם פעם על הנהגים של המשאיות?
פשוט מסכנים
לא עושים כלום
לא נהנים
תקועים במשאית כמה שעות טובות
צח רוצה להיות נהג?
חחחחחחחחחח
סתם אחי
בונא אם זה היה אפשרי... היינו מארגנים איזו משאית שלנו
נראה לי עוד כמה שנים כשהפורום הזה יגדל
ומי יודע אם נעשה הרבה מסיבות פורום והפורום יהיה ידוע
אז מי יודע אולי אנחנו עוד נצליח לדחוף משאית לשם
i have a dream חחחחחחחחחחחחחחחחח
| quote: |
| Originally posted by oDrori מה אין פלסטיק איינג'ל?!?!?!?!?! |
כן אכבל בזמנו דיברתי איתו נראה לי הוא היה אמור להיות גם במצעד עצמו...
המסביבה שלו בפאצ'ה, מה הגיל מינימום?
| quote: |
| Originally posted by oDrori המסביבה שלו בפאצ'ה, מה הגיל מינימום? |
23
אני מניח?
וואי זה בן זונה
אני מת להיות שם..
ראיתם מה הם הולכים לעשות?
הולכים לעשות מיין סטייג' בצ'אלרס קלור

| quote: |
| Originally posted by NyKoN וואי זה בן זונה אני מת להיות שם.. ראיתם מה הם הולכים לעשות? הולכים לעשות מיין סטייג' בצ'אלרס קלור |
נראה לי האמתי הגיל המינימום היה
21
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.