TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Computers en Hamers?

Posted by total woot on Aug-09-2002 14:47:

Computers en Hamers?

m'n computer is gister gecrashed (15 gig aan mp3's en 30 films --> PLEITE).

dus......

me is pissed!!!

hoe vaak sta je op t punt je computer uit t raam de gooien?

Posted by MaGiK54 on Aug-09-2002 14:52:

Die ##%#$^comp van mij crasht ook wel eens. Maar mijn MP3 heb ik op een andere partitie staan, dus ik ben ze nooit kwijt (volgens mij dan, aangezien ik me PC niet helemaal vertrouw )

Posted by LowRider on Aug-09-2002 14:58:

kheb 1x/maand gevote
heb nie zo vaak problemen mee... prima pctje dit
maar natuurlijk heb je wel is van die momenten...

Posted by eXos on Aug-09-2002 15:02:

De mijne doet nooit moeilijk. Alleen Inet ligt er wel eens af buiten mijn doen om. Dus ik heb nooit probs met comps

Posted by Dj Lex on Aug-09-2002 15:08:

Kword elke dag wel een keertje kwaad, dan vertraagt de boel of dan slaat ie weer is vast of progjes doen het niet meer.Wordt er gek van. Me muis rammelt ook al. Zitten wat dingen los. Dan sla ik hem een beetje te hard tegen het bureau denk ik :P Net als me controllers van me ps1 :S die rammelen ook :P

Posted by TimeportE on Aug-09-2002 15:43:

owwww ZOOOOO vaak.. en vooral nu want mijn comp deed vorige week echt erg vaag en counterstrike deed het nie normaal (ik kreeg geen geluid en had enorme lag) dus ik eff mijn hd geformateerd en mijn ghost image der weer opgegooid.. wat krijg ik nu counterstrike lagt nog steeds en het geluid is ook nie gefixed!! AAAAAAAAAAAAAARRGGG

Posted by Kamaya on Aug-09-2002 15:55:

Ik heb het op 1 per jaar gehouden.

Ik had eerst Windows 98 2E, daar was 2 x perweek iets mis mee, dan weer een fout register, dan weer wat anders, op een gegeven moment heb im m'n c 3x in 2 maanden geformatteerd .

Toen heb ik (half jr geleden) Windows2000 erop gezet, werkt veel beter, nauwelijks problemen meer, soms wat dingetjes, maar die zijn met opn. opstarten dan opgelost, of ff Norton Utilities erover heen. Hij's nog niet gecrashed, dus ik ben wel tevreden!

De groeten.

Posted by Flippe on Aug-09-2002 16:03:

Ligt er nog al aan,
als mijn pc in topvorm is misschien 1x in de maand.
maar dat kan ook oplopen tot 7x per week!!

zal het gemiddelde pakken ( elke week ofzo )

Posted by Blik on Aug-09-2002 18:09:

oh, ik heb elke dag een paar van die momenten dat ik zin heb om mijn computer uit het raam te gooien

krijg elke dag wel een paar keer het fameuze blauwe scherm

elke dag valt mijn monitor zomaar op zwart en doet de computer niks meer

en langzaam dat dit klote ding is, niet te geloven

Posted by roeland on Aug-09-2002 18:28:

tja ach windhoos zuigt nu eenmaal dussu...
maar we kunnen niet zonder want meeste progjes en gamez draaien toch onder windhoos.....

kortom een vastlopertje met 98 se van 3 keer per dag daar leer ik mee leven, 2000 sux voor home ....geen goeie multimedia ondersteuning.

ach ja live goes on

grtz roeland

yesterday is history, today is a gift, tommorrow is a mystery

Posted by junis on Aug-09-2002 19:05:

kweenie, maar als je 2000 of XP hebt dan hoeft er niet veel meer fout te gaan met je compu...

en als je je muziek kwijtraakt is dat je eigen schuld, had je maar moeten backuppen!

Posted by @ddicted on Aug-09-2002 19:47:

Toen ik xp had, had ik eigenlijk nooit problemen. Maar er waren geen xp drivers voor mijn racestuur. Dus maar weer W98se versie weet ik veel erop gezet, en nu loopt hij gemiddeld 1x per dag wel vast.

Posted by Gurian on Aug-09-2002 20:16:

wij hebben ook w98 en dat loopt wel vaker dan 1x per dag vast. Alleen crashed ie ongeveer 2x in de maand.
En omdat we een voorgeinstalleerde computer hebben lukt het ons niet om xp erop te zetten.
Ook werken veel programma's niet (bv kazaa, msn en spelletjes) want die slaan ook telkens vast.

1 ding weet k zeker nooit meer een voorgeinstalleerde computer. We bouwen hem zelf wel

Posted by DjSuez on Aug-09-2002 20:31:

Ok, ikl ben dus net weer van internet af gfeflikkerd, ik weet niet waarom, daar erger ik me aan, en ion Wageningen heb ik een virus waardoor ik niet meer kan internetten, en al blij ben als ik uberhaubt word kan openen, klotedingen zijn t dus...

Posted by DJ Bazz on Aug-09-2002 20:33:

zeker elke keer dat ik er achter zit, de computer is nu zo klote dat ik alleen nog maar kan internetten. msn heb ik er nog ff bij kunnen fixen, maar kan die van ons echt niet meer. het wordt tijd dat ik em vervang of dat ik hem opnieuw install maar daar ben ik eigenlijk te lui voor.

Posted by magrec on Aug-10-2002 09:44:

Jemig hey wat doen jullie met jullie computers???
Ik heb windows ME (ja die kut versie) en die loopt mischien 1x per maand vast en mijn hardeschijf is zolang ik mijn pc heb nog nooit gecrashed (hij is 1x geformatteerd toen er extra geheugen bij kwam)

Posted by DJ Bazz on Aug-10-2002 17:09:

quote:
Originally posted by DJ Bazz
het wordt tijd dat ik em vervang of dat ik hem opnieuw install maar daar ben ik eigenlijk te lui voor.

deze week gaat ie dan toch maar voor de bijl ben helemaal uitgekotst op dit ding!

Posted by raoel on Aug-10-2002 20:10:

Ik heb nu 2 weken mijn nieuwe PC:
MSI KT3 Ultra 333 MOBO
AMD Athlon XP 1800+
DDR 512Mb (PC266)
Geforce 4 Ti4200 videokaart

En het is gewoon geweldig.
Mun oude was gewoon op, versleten.
Met OS win98 liep ie 5 tot 10 keer per dag vast.

Ik heb nu een dual boot met OS win98 en winXP.
XP is nog maar 1 keertje vastgelopen en 98 3 keer.

Dus eerst zou ik um wel 5 keer per dag in elkaar willen beuken.
Nu helemaal niet.
En als ie vastloopt.
Met XP is na zo'm 40 sec opgestart

Posted by TimeportE on Aug-10-2002 21:01:

gelukkig krijg ik binnenkort ook een nieuwe comp, mijn labtop via eindhoven is ie wat goedkoper want anders had ik echt nog gekregen (mijn pa betaald dit nog! )

Posted by eieregooie on Aug-10-2002 22:02:

Kheb ook nooit problemen met me PC... 1 keer is een harde schijf gecrashed, maar dat zag ik gelukkig al aankomen... Heb dus maar op 1x per jaar gevote...

Posted by franzelare on Aug-11-2002 12:05:

Mijn pctje loopt denk ik een keer in de maand vast maar dat is niet zoon probleem er is bij mij laatst ook een disc gecrashed dat is echt kut ! want ik had niet alles gebackupt toen heb ik de schijf naar seagate opgestuurd want hij was maar 2 jaar oud en ik kreeg binnen een week een nieuwe in huis! dus dat was wel lekker