TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Future Breeze @ Docklands 17:e Augusti!!
Future Breeze @ Docklands 17:e Augusti!!
Hej!
Future Breeze kommer till Docklands 17:e Augusti!!
Kolla h�r f�r mer info:
http://www.rotor.nu/eng/future.htm
//toka
L�ter helt klart intressant, Rob Angel �r grym...
Futurebreeze har jag bara h�rt 2 st l�tar, som �r ok...men,men..
Missade dessutom f�rra TranceAtlantic festen, vilket var on�digt med tanke p� s� bra musik...

Tror fan jag ska g� p� detta... hoppas det inte �r massa psy-trance dem spelar, 
Trance[]Control lirar juh fan live! Fan va coolt... kommer blir en fet kv�ll...skulle l�tt g� om det inte vore f�r den satans �ldern!!!!!!!!
| quote: |
| Originally posted by WhiteRussian Tror fan jag ska g� p� detta... hoppas det inte �r massa psy-trance dem spelar |
N�r g�r Future Breeze p�? �r det n�n som har koll p� det?
Ingen aning, men f�rmodar att de b�rjar lira runt 3 tiden.
Har f�r mig att Astral Projection klev p� vid 03:30 senast de var h�r.
Godmorgon..
Sitter och varvar ner efter kv�llens bes�k. Hade halvkul och inte mkt mer.
Kom precis 5 min innan snubben fr�n Futurebreez b�rja lira, vilket han senare forsatte med i 90 min.
Om man gillar Gielens stil, s� hade man uppskattat musiken.
D�remot f�ll den inte mig i smaken med ett par f� undantag.
Rob Angel b�rjade senare lira techno till min stora f�rv�ning, som visserligen var r�tt bra.
Lite folk och halvtrist musik var det som bj�ds p�.
Ngn annan som var d�r f�rresten?....Hade ni kul?
Ledsen att du inte hade kul Lonne. Sj�lv tyckte jag det var riktigt bra ig�r. S� bra har det inte varit p� Dockan sen Tiesto var d�r. Jag hade lite f�rdomar mot Trance[]Control s� jag f�rs�kte missa dem men r�kade ist�llet komma n�r de satte ig�ng. Men till min f�rv�ning k�rde de riktigt bra (avslutningen var dock inte n�n h�jdare). Uppenbarligen skiljer vi TA:s oss �t f�r jag tyckte Future Breeze spelning h�ll h�g kvalite rakt igenom s� n�r som ett liten sejour med scratching halvv�gs genom. Nonstop dans till Rob Angel kom p�, d� gick jag hem :)