TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מחשבים ועוגיות שוקולד
Pages (2): [1] 2 »


Posted by SiLvErSkY on Aug-10-2002 17:24:

מחשבים ועוגיות שוקולד

מישהו יכול לתת לי המלצה טובה למחשב חדש?

משהו טוב עד 7000 שקל ככה..

צורב, סורק, מדפסת,רמקולים, לא צריך יש כבר.

תודה מראש..

אה ועוד שאלה שמוקדשת ליובל:

מישהו יודע איך עושים עוגיות שוקולד?
---

שוב פעם עלו לי גושים
---
בלום


Posted by YuVaL on Aug-10-2002 17:28:

Re: מחשבים ועוגיות שוקולד

quote:
Originally posted by SiLvErSkY
מישהו יכול לתת לי המלצה טובה למחשב חדש?

משהו טוב עד 7000 שקל ככה..

צורב, סורק, מדפסת,רמקולים, לא צריך יש כבר.

תודה מראש..

אה ועוד שאלה שמוקדשת ליובל:

מישהו יודע איך עושים עוגיות שוקולד?
---

שוב פעם עלו לי גושים
---
בלום


LoL!!!!!!!!!!!


Posted by SiLvErSkY on Aug-10-2002 17:29:

Re: Re: מחשבים ועוגיות שוקולד

quote:
Originally posted by DJ-Energy


LoL!!!!!!!!!!!


LoL!!!!!!!!!!!


Posted by YuVaL on Aug-10-2002 17:31:

Re: Re: Re: מחשבים ועוגיות שוקולד

quote:
Originally posted by SiLvErSkY


LoL!!!!!!!!!!!


BlEh!!!


100mbit sux.


Posted by SiLvErSkY on Aug-10-2002 17:33:

Re: Re: Re: Re: מחשבים ועוגיות שוקולד

quote:
Originally posted by DJ-Energy


BlEh!!!


100mbit sux.


BlEh!!!


100mbit sux.


Posted by NaOren on Aug-10-2002 17:35:

Re: Re: Re: Re: Re: מחשבים ועוגיות שוקולד

מה נסגר איתכם אנשים???


Posted by SiLvErSkY on Aug-10-2002 17:42:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: מחשבים ועוגיות שוקולד

quote:
Originally posted by NaOren
מה נסגר איתכם אנשים???


מה נסגר איתכם אנשים???


Posted by HyPeRSoNiC on Aug-10-2002 17:43:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: מחשבים ועוגיות שוקולד

quote:
Originally posted by NaOren
מה נסגר איתכם אנשים???


ma nisgar ithem anashim???

j/k

is this becoming another one of those pointless threads that need to be closed??????
or is silversky really expecting a serious answer to his questions??????
just wondering............


Posted by SiLvErSkY on Aug-10-2002 17:44:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: מחשבים ועוגיות שוקולד

quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC


ma nisgar ithem anashim???

j/k

is this becoming another one of those pointless threads that need to be closed??????
or is silversky really expecting a serious answer to his questions??????
just wondering............



ma nisgar ithem anashim???

j/k

is this becoming another one of those pointless threads that need to be closed??????
or is silversky really expecting a serious answer to his questions??????
just wondering............


Posted by YuVaL on Aug-10-2002 17:45:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: מחשבים ועוגיות שוקולד

quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC


ma nisgar ithem anashim???

j/k

is this becoming another one of those pointless threads that need to be closed??????
or is silversky really expecting a serious answer to his questions??????
just wondering............


lets wait and see where this thread develops 2.. if its another thread that isn't going anywhere. ill close it..


Posted by SiLvErSkY on Aug-10-2002 17:46:

בנתיים אף אחד לא ענה לי על השאלה ...

בלוםםםםם


וליובל
lets wait and see where this thread develops 2.. if its another thread that isn't going anywhere. ill close it..


Posted by DjChook on Aug-10-2002 17:48:

p4 2000
512 rdram
geforce 4 mx

וזה זה מספיק


Posted by NaOren on Aug-10-2002 17:50:

אורן נאור המלך


Posted by SiLvErSkY on Aug-10-2002 17:53:

quote:
Originally posted by DjChook
p4 2000
512 rdram
geforce 4 mx

וזה זה מספיק


השאלות הרגילות שאני כל הזמן מתבלבל
rdram
יותר טוב מ
ddram?

הג'י פורס כמה מגה?

ואין עוד המלצות לשאר הרכיבים?
תודה בכל מקרה


Posted by warpedd_ on Aug-10-2002 18:22:

>>>>>>WOOOOOOOWOWOWOWOWOWOWWWWWWWWWWOOOOOOO<<<<<<<<

BAR OWWWWWWWWWNNNNNNNNNSSSSSSS YAAAAAAAA ALLLLLLLLLLLLLLL


Posted by arik on Aug-10-2002 18:51:

אחייי!!אל תקשיב להם
הם נרקומניסטים

תקשיב חכה ל AMD החדש
ואם לא בא לך לחכות אז תקנה
AMD ATHLON XP 2100
לוח אם של GIGABYTE
עדיף את החדש שתומך ב AGX 8
ו DDR 400
זיכרונות של SUMSUNG DDR 400
עדיף 512 MB
הראד דיסק של MAXTOR
וכרטיס מסך נכון לעכשיו
ATI READON 9700 ובשמו השני R300
הכי טוב אבל מאד יקר
אז אני הייתי ממליץ לך על
SUMA GEFORCE 4 TI 4600 PLATINUM SE
אני קניתי את ה 4200
כי לא היה לי כסף


Posted by Djsamorai on Aug-10-2002 18:55:

P4 2.0
Gforce Ti 1200 או משהו כזה .. כרטיס בן זונה !
כרטיס קול תלוי לפי מה שאתה רוצה לעשות ..
500 ומשהו RDram
דיסק קשיח 40-50 ג'יגה 7200 מהירות ...


Posted by arik on Aug-10-2002 19:09:

quote:
Originally posted by Djsamorai
P4 2.0
Gforce Ti 1200 או משהו כזה .. כרטיס בן זונה !
כרטיס קול תלוי לפי מה שאתה רוצה לעשות ..
500 ומשהו RDram
דיסק קשיח 40-50 ג'יגה 7200 מהירות ...

בלי לפגוע אחי אתה מבלבל את השכל
כי P4 לא שווה לתחת במחירים שלו
וAMD הרבה יותר מוצלח
רק שAMD צתחמם יותר מהר אז צריך להרכיב לו מאוור איכותי למשל
VOLCANO

ובקשר לכרטיס מסך
אם אתה רוצה משהו שיחזיק לך שנים קנה את מה שרשמתי לך מקודם ה 4600
או שאתה מעדיף כרטיס יותר יקר מבית
ATI
ונותן ביצועים הרבה יותר גבוהיים


Posted by Djsamorai on Aug-10-2002 19:19:

אתה לא פוגע

אבל אני מעדיף את ה-
P4
על ה-
AMD
למרות שעכשיו כולם אומרים שהוא ניכנס חזק ומחיקים יותר זולים וביצועים יותר טובים מהפנטויום ..
אבל לא יודע אני אוהב פנטיום
ואני היתקוונתי לכרטיס שלך אבל פשוט שכחתי את המס' אז רשמתי מס' שעלה לי לראש


Posted by DjChook on Aug-10-2002 19:50:

תשמע פעם
AMD
באמת היו בהרבה יותר מהירים ואיכותיים מאינטל

אבל היום כבר הפערים הצטמצמו

ובכל זאת אני למשל בחדר קטן
אני לא יכול להרשות לעצמי שה
AMD
יתחמם פה ל 60-70 מעלות שזה מה שהוא עושה

בכל מקרה, הכרטיסי מסך של
ATI
אולי נותנים ביצועים גבוהים אבל אנחנו קונים כרטיסי מסך בשביל משחקים
ועדיין
NVIDIA
שולטים בתחום כך שלדעתי לא שווה להשקיע ב
ATI
מהיר

עכשיו
DDR / RDRAM
הכל אותו חרא
העיקר לא
SDRAM

וזהו בעיקרון
אני ממליץ על ה
geforce 4
אבל לא משהו מטורף כי זה פשוט לא ישנה כלום


Posted by SiLvErSkY on Aug-10-2002 20:03:

http://www17.tomshardware.com/graph...acharts-05.html

הראשונים יקרים לי מדי
מה אתם ממליצים


Posted by Q-PiXeL on Aug-10-2002 20:12:

הרדאון החדש לא יצא עדיין...
..
AMD כמובן!
..
הממ...
לוח של גיגהבייט
..
ואם אתה אומר שה
4600
וה
4400
יקרים לך
אז הרדאון החדש לא יהיה יותר זול...
לא חושב שלך יש למה לחכות.. קנה ת4200 של
MSI
או
SUMA
אם תמצא...


Posted by SiLvErSkY on Aug-10-2002 20:18:

תן מחירים בערך
אני יגיד לך יקר או לא:]


Posted by Q-PiXeL on Aug-10-2002 20:21:

MSI GeForce4 Ti4200 - 1,003
MSI GeForce4 Ti4400 - 1485
MSI GeForce4 TI4600 - 2046

מחירים מ
www.pandas.co.il


Posted by SiLvErSkY on Aug-10-2002 20:30:

אאוץ' יקר..

הרדון החדש אמור להיות יותר טוב משתיהם?

אממ
וכמה הוא אמור לעלות בערך?
ומתי הוא יצא:P


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.