TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מחשבים ועוגיות שוקולד
Pages (2): [1] 2 »
מחשבים ועוגיות שוקולד
מישהו יכול לתת לי המלצה טובה למחשב חדש?
משהו טוב עד 7000 שקל ככה..
צורב, סורק, מדפסת,רמקולים, לא צריך יש כבר.
תודה מראש..
אה ועוד שאלה שמוקדשת ליובל:
מישהו יודע איך עושים עוגיות שוקולד?
---
שוב פעם עלו לי גושים
---
בלום
Re: מחשבים ועוגיות שוקולד
| quote: |
| Originally posted by SiLvErSkY מישהו יכול לתת לי המלצה טובה למחשב חדש? משהו טוב עד 7000 שקל ככה.. צורב, סורק, מדפסת,רמקולים, לא צריך יש כבר. תודה מראש.. אה ועוד שאלה שמוקדשת ליובל: מישהו יודע איך עושים עוגיות שוקולד? --- שוב פעם עלו לי גושים --- בלום |
Re: Re: מחשבים ועוגיות שוקולד
| quote: |
| Originally posted by DJ-Energy LoL!!!!!!!!!!! |
Re: Re: Re: מחשבים ועוגיות שוקולד
| quote: |
| Originally posted by SiLvErSkY LoL!!!!!!!!!!! |
Re: Re: Re: Re: מחשבים ועוגיות שוקולד
| quote: |
| Originally posted by DJ-Energy BlEh!!! 100mbit sux. |
Re: Re: Re: Re: Re: מחשבים ועוגיות שוקולד
מה נסגר איתכם אנשים???
Re: Re: Re: Re: Re: Re: מחשבים ועוגיות שוקולד
| quote: |
| Originally posted by NaOren מה נסגר איתכם אנשים??? |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: מחשבים ועוגיות שוקולד
| quote: |
| Originally posted by NaOren מה נסגר איתכם אנשים??? |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: מחשבים ועוגיות שוקולד
| quote: |
| Originally posted by HyPeRSoNiC ma nisgar ithem anashim??? j/k is this becoming another one of those pointless threads that need to be closed?????? or is silversky really expecting a serious answer to his questions?????? just wondering............ |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: מחשבים ועוגיות שוקולד
| quote: |
| Originally posted by HyPeRSoNiC ma nisgar ithem anashim??? j/k is this becoming another one of those pointless threads that need to be closed?????? or is silversky really expecting a serious answer to his questions?????? just wondering............ |
בנתיים אף אחד לא ענה לי על השאלה ...
בלוםםםםם
וליובל
lets wait and see where this thread develops 2.. if its another thread that isn't going anywhere. ill close it..
p4 2000
512 rdram
geforce 4 mx
וזה זה מספיק
אורן נאור המלך
| quote: |
| Originally posted by DjChook p4 2000 512 rdram geforce 4 mx וזה זה מספיק |

>>>>>>WOOOOOOOWOWOWOWOWOWOWWWWWWWWWWOOOOOOO<<<<<<<<
BAR OWWWWWWWWWNNNNNNNNNSSSSSSS YAAAAAAAA ALLLLLLLLLLLLLLL
אחייי!!אל תקשיב להם
הם נרקומניסטים
תקשיב חכה ל AMD החדש
ואם לא בא לך לחכות אז תקנה
AMD ATHLON XP 2100
לוח אם של GIGABYTE
עדיף את החדש שתומך ב AGX 8
ו DDR 400
זיכרונות של SUMSUNG DDR 400
עדיף 512 MB
הראד דיסק של MAXTOR
וכרטיס מסך נכון לעכשיו
ATI READON 9700 ובשמו השני R300
הכי טוב אבל מאד יקר
אז אני הייתי ממליץ לך על
SUMA GEFORCE 4 TI 4600 PLATINUM SE
אני קניתי את ה 4200
כי לא היה לי כסף
P4 2.0
Gforce Ti 1200 או משהו כזה .. כרטיס בן זונה !
כרטיס קול תלוי לפי מה שאתה רוצה לעשות ..
500 ומשהו RDram
דיסק קשיח 40-50 ג'יגה 7200 מהירות ...
| quote: |
| Originally posted by Djsamorai P4 2.0 Gforce Ti 1200 או משהו כזה .. כרטיס בן זונה ! כרטיס קול תלוי לפי מה שאתה רוצה לעשות .. 500 ומשהו RDram דיסק קשיח 40-50 ג'יגה 7200 מהירות ... |
אתה לא פוגע
אבל אני מעדיף את ה-
P4
על ה-
AMD
למרות שעכשיו כולם אומרים שהוא ניכנס חזק ומחיקים יותר זולים וביצועים יותר טובים מהפנטויום ..
אבל לא יודע אני אוהב פנטיום
ואני היתקוונתי לכרטיס שלך אבל פשוט שכחתי את המס' אז רשמתי מס' שעלה לי לראש
תשמע פעם
AMD
באמת היו בהרבה יותר מהירים ואיכותיים מאינטל
אבל היום כבר הפערים הצטמצמו
ובכל זאת אני למשל בחדר קטן
אני לא יכול להרשות לעצמי שה
AMD
יתחמם פה ל 60-70 מעלות שזה מה שהוא עושה
בכל מקרה, הכרטיסי מסך של
ATI
אולי נותנים ביצועים גבוהים אבל אנחנו קונים כרטיסי מסך בשביל משחקים
ועדיין
NVIDIA
שולטים בתחום כך שלדעתי לא שווה להשקיע ב
ATI
מהיר
עכשיו
DDR / RDRAM
הכל אותו חרא
העיקר לא
SDRAM
וזהו בעיקרון
אני ממליץ על ה
geforce 4
אבל לא משהו מטורף כי זה פשוט לא ישנה כלום
http://www17.tomshardware.com/graph...acharts-05.html
הראשונים יקרים לי מדי
מה אתם ממליצים
הרדאון החדש לא יצא עדיין...
..
AMD כמובן!
..
הממ...
לוח של גיגהבייט
..
ואם אתה אומר שה
4600
וה
4400
יקרים לך
אז הרדאון החדש לא יהיה יותר זול...
לא חושב שלך יש למה לחכות.. קנה ת4200 של
MSI
או
SUMA
אם תמצא...
תן מחירים בערך
אני יגיד לך יקר או לא:]
MSI GeForce4 Ti4200 - 1,003
MSI GeForce4 Ti4400 - 1485
MSI GeForce4 TI4600 - 2046
מחירים מ
www.pandas.co.il
אאוץ' יקר..
הרדון החדש אמור להיות יותר טוב משתיהם?
אממ
וכמה הוא אמור לעלות בערך?
ומתי הוא יצא:P
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.