TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מזל טוב ערן
מזל טוב ערן
![]()
חחח
מזל טוב אחי ! ! !

מזל"ט!!!!!!!!!

מזל טוב אחיייייייייי
תודה תודה תודה

מזל טוב גבררר!!!!!!
'
'
'
'
זה אמור להיות בלון
חחחחח
וואי ! תודה!!

מזל טוב אח שלי!!!
בן כמה אתה?!?!?
17

כולם לאחל לו בהצלחה מחר בטסט !!
בהצלחה גבר !
מזל טוב אחי
אתה עושה מסיבה משהו?
האמת שחשבתי על לעשות משהו
אבל חוץ מהבית של אבא שלי אין לי מקום
אבל יכול להיות שעוד איזה שבוע-שבועיים אני יארגן שם משהו..
מזל טוב אחי!!!!!!!!
ובהצלחה בטסט!!
מזלטוב גברררררר
מזל טוב גברבר!!!!
תודה לכולכם
ונכשלתי בטסט
בוחן חרא אמר שנסעתי מהר מדי בצומת
היה כביש _ריק_ צומת _ריקה_ ונסעתי גג 40

עזוב אותך אחי
סתם בוחן בן זונה
הרוב כאלה !!!
באיזה עיר היה הטסט ?
חיפה...
חפיף אחי
תצליח בבא
ראסמי חפיף...
אין הרבה שעוברים בראשון....
אלא אם אתה בר רפאלי....
או חן "צ'וק" הראל
))

לא יצא לי להגיד אז
מזל טוב אחי
בהצלחה בטסט הבא
וואלה באסה על הקטע של הטסט...
אבל רק שתהיה בעניינים שמלא טסטרים מכשילים כאלה שנגשים ביום הולדת שלהם...
אבל יש יוצאים מן הכלל
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.