TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מזל טוב צח


Posted by Pinto on Aug-11-2002 18:51:

מזל טוב צח


יש לצח (scorchio)
מחר יומהולדת

מזל טוב צח !


Posted by arik on Aug-11-2002 19:09:

מזלזלזלזלזללללללללל טוב צחחחחח!!!!

יומהולדת שמח!!!


Posted by DJ RF on Aug-11-2002 19:11:

מזל טוסט צח !!!


Posted by DjChook on Aug-11-2002 19:14:

מחר תקבל את ברכתי


Posted by m0sh on Aug-11-2002 19:22:

Re: מזל טוב צח

quote:
Originally posted by Pinto

יש לצח (scorchio)
מחר יומהולדת

מזל טוב צח !



חחח הוא רצה להבטיח את זה שהוא יפתח את הט'רד ליום הולדת של צח...........חחחחחחח


Posted by warpedd_ on Aug-11-2002 19:35:

זמל טוב צח

אתה מה זה ההעיה
מה תזמין ליומולדת
יש לך כבר ציוד שלם

יאללה לא משנה יש מסיבה משהו?!?!


Posted by HyPeRSoNiC on Aug-11-2002 19:36:

I won't be here tomorrow so.......... mazal tov!!!!!


Posted by oDrori on Aug-11-2002 19:58:

מחר טוב צח!!!! 18 נכון
?


Posted by Q-PiXeL on Aug-11-2002 20:03:

מזל טוב אח!


Posted by YuVaL on Aug-11-2002 20:09:

מזל"ט אחי!!!!!!!!


Posted by AnthemFreak on Aug-11-2002 21:55:

מזל טוב!!!


Posted by Dj Black-Dragon on Aug-11-2002 22:36:

מזל טוב אח שלייייייי!!!!!!!!!

תארגן איזו מסיבית...בחייך..


Posted by NaOren on Aug-11-2002 23:20:

מזלטוב גבר...


Posted by m0sh on Aug-11-2002 23:23:

טוב עכשיו

מ=-ז=-ל ט=-ו=-ב !!!


Posted by Hell_Copter on Aug-12-2002 03:01:

מזל טוב גבר!!!!!!!!!!!!!!!!
רציתי לפתוח אבל חזרתי רק עכשיו הביתה וראיתי כבר 13 ריפלייס... התבאסתי קצת

ודרורי... יש לו 17


Posted by DjChook on Aug-12-2002 11:21:

מזל טוב שוב גבר


Posted by Scorchio on Aug-12-2002 15:24:

תודה רבה לכולכם אני בן 17 היום

מסיבה?
הלוואי
אולי יום שישי אתם רוצים לארגן משהו נלך כולם יחד לדיסוטק?
אבל מסיבה בבית שלי אין מצב ההורים שלי מה זה פדנטים בקשר לסדר וניקיון ובלאגן
ואני בטוח שלא יישאר בית אחרי זה
בכל מקרה תודה רבה


Posted by eran on Aug-12-2002 15:36:

Rasta

מזל טוב!


Posted by GLoBaL-MUZiK on Aug-12-2002 15:54:

Satan (eek!)

מזלללללל טוב אחי,
אין לי הרבה להוסיף כי אני לא ממש מכיר אותך אבל אני מאחל לך הרבה מתנות מהדודות, איזה טיסה לחו"ל משהו


Posted by Scorchio on Aug-12-2002 16:06:

כבר הייתי בחול
תודה בכל מקרה


Posted by nimrod levi on Aug-12-2002 19:39:

כולם פה אמרו הכל
בקיצור
מזל טוב...
עזבו מתנות
שיקבל כסף


Posted by Sniper on Aug-13-2002 23:19:

אני כבר אמרתי לך מזל טוב באי סי קיו
אבל אני ירשום פה בשביל הרקורד



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.