TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מזל טוב צח
מזל טוב צח
יש לצח (scorchio)
מחר יומהולדת
מזל טוב צח !
מזלזלזלזלזללללללללל טוב צחחחחח!!!!
יומהולדת שמח!!!
מזל טוסט צח !!!
מחר תקבל את ברכתי
Re: מזל טוב צח
| quote: |
Originally posted by Pinto יש לצח (scorchio) מחר יומהולדת מזל טוב צח ! |
זמל טוב צח
אתה מה זה ההעיה
מה תזמין ליומולדת
יש לך כבר ציוד שלם
יאללה לא משנה יש מסיבה משהו?!?!
I won't be here tomorrow so.......... mazal tov!!!!!
מחר טוב צח!!!! 18 נכון
?
מזל טוב אח!
מזל"ט אחי!!!!!!!!

מזל טוב!!!

מזל טוב אח שלייייייי!!!!!!!!!
תארגן איזו מסיבית...בחייך..

מזלטוב גבר...
טוב עכשיו
מ=-ז=-ל ט=-ו=-ב !!!
מזל טוב גבר!!!!!!!!!!!!!!!!
רציתי לפתוח אבל חזרתי רק עכשיו הביתה וראיתי כבר 13 ריפלייס... התבאסתי קצת
ודרורי... יש לו 17
מזל טוב שוב גבר
תודה רבה לכולכם אני בן 17 היום

מסיבה?
הלוואי
אולי יום שישי אתם רוצים לארגן משהו נלך כולם יחד לדיסוטק?
אבל מסיבה בבית שלי אין מצב ההורים שלי מה זה פדנטים בקשר לסדר וניקיון ובלאגן
ואני בטוח שלא יישאר בית אחרי זה
בכל מקרה תודה רבה
מזל טוב!
מזלללללל טוב אחי,
אין לי הרבה להוסיף כי אני לא ממש מכיר אותך אבל אני מאחל לך הרבה מתנות מהדודות, איזה טיסה לחו"ל משהו

כבר הייתי בחול
תודה בכל מקרה

כולם פה אמרו הכל
בקיצור
מזל טוב...
עזבו מתנות
שיקבל כסף
אני כבר אמרתי לך מזל טוב באי סי קיו
אבל אני ירשום פה בשביל הרקורד
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.