TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Germany
-- [09.07.2011] Paul van Dyk presents Evolution, Pavillon 21, München
[09.07.2011] Paul van Dyk presents Evolution, Pavillon 21, München
Scheint als käme Paule im Rahmen seiner Evolution Tour auch mal wieder nach München.
Mehr Details außer dem, was im Titel steht, weiß ich auch nicht 
Pavillon 21? Den Bildern zu Folge recht klein und extravagant. Riecht nach einem exklusiven Event für Bonzen aus, oder?
das astra in berlin und kraftwerk mitte in dresden sind auch recht klein... wer weiß, wer weiß...
| quote: |
| Originally posted by DJOverdose Pavillon 21? Den Bildern zu Folge recht klein und extravagant. Riecht nach einem exklusiven Event für Bonzen aus, oder? |
Think I`ll be present here.

Very interesting arhitecture of the venue. I am wondering is it possible to have classic RAVE
in this place?
It will be desroyed after massive 6 hour set from Paul.
Mar she hope to C U there.
| quote: |
| Originally posted by thomasbeagle Mar she hope to C U there. |

hier wird es wohl dann bald die infos dazu geben:
http://www.worldleague.de/WORLDLEAG...b&tid=4&pid=119
vvk ab 08.06.
hi thomas! i'll try to get there, but i can't promise...
greetz to laibach! ;-)
It seems I am not going to Munchen, because Paul is coming to my country on 16.7. And he is coming to the place where I saw Paul for the first time. That was a crazy party, but we will behave ourself this time, we promise. 
Greetings!
I was just wondering if anyone has tried amazon branded dual layers yet


| quote: |
| Originally posted by thomasbeagle Paul is coming to my country on 16.7. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.