TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Skandinaviskt forum?

Posted by WhiteRussian on Aug-13-2002 12:18:

Lightbulb Skandinaviskt forum?

Visst �r det ganska d�tt h�r? Och n�r vi diskuterar saker �r det ofta helt andra saker �n trance...

D�rf�r tycker jag att det svenska forumet borde bli ett skandinaviskt ist�llet, plus Finland och Island. D� l�r det definitivt h�nda mer saker h�r. �r juh redan en del norrm�n h�r, och om man skriver p� /svenska/danska/norska/engelska s� fattar juh alla allt �nd�...

Bara en tanke... ingen som h�ller med?

Posted by Virus on Aug-13-2002 12:39:

Har varit p� tal innan:

http://www.tranceaddict.com/forums/...15&pagenumber=2

Posted by verminator on Aug-13-2002 12:53:

det er ver ikke s� altfor mange andre fra de andre landene i skandinavia bortsett fra meg som skriver/leser her inne (tror jeg hvertfall)

har hvertfall f�tt inntrykk av at jeg er blandt de veldig f�, har vel enda til gode � se en post fra noen andre fra for eksempel norge her inne.

det hadde sikkert ikke gjort noe om det ble "europe - scandivia" istedenfor "europe - sweden", men jeg ser ikke helt vitsen heller.
det fungerer jo ganske fint n� og.

n� vet ikke jeg om hensikten med � gj�re det om til "scandinavia" er; � f� flere personer fra andre land mere aktivt her inne eller hva, men det kan jo hende at det hjelper hvis det er m�let.

� lese og forst� svensk for meg er ikke no problem i det hele tatt. selvf�lgelig er det en del ord jeg kanskje ikke forst�r s�nn direkte, men jeg skj�nner da hva som menes n�r jeg da leser resten av setningen, det er bare � tenke litt og pr�ve � forst� sammenhengen.
tror ikke det skal v�re et stort problem for svensker med � lese og forst� norsk heller. klarte helt fint � kommunisere med svensker p� arvika festivalen (det var noen som hadde telt rett ved siden av oss, s� vi drakk en god del sammen), s� det skal jo i utgangspunktet fungere her og.

men uansett hva som skjer, s� blir jeg her og fortsetter og lese poster og skrive nye n�r jeg f�ler for det

Posted by Aendy on Aug-13-2002 13:14:

quote:
Originally posted by verminator

det hadde sikkert ikke gjort noe om det ble "europe - scandivia" istedenfor "europe - sweden", men jeg ser ikke helt vitsen heller.
det fungerer jo ganske fint n� og.

Exaktemento!

Posted by reveal on Aug-13-2002 13:15:

vitsen med ett lokalt forum, f�rutom att prata den lokala scenen, �r ju att spr�ket �r gemensamt, annars kan man diskutera i tex music discussion
n�r det v�l h�nder n�t i tex norge s� f�r vi veta det �nd�, det �r ju inte f�rbjudet f�r andra att posta h�r

Posted by mindshooter on Aug-13-2002 22:12:

Sektionen �r vad man g�r den till Bara att s�tta ig�ng en musikdiskussion om man vill ha en. Sj�lv tycker jag det �r kul med lite diskussioner som bara r�r oss. Musik har vi redan en sektion till. H�r kan vi prata lokala partyn och saker som h�nder i sverige. Givetvis �r det ett trance-forum och d�rf�r tycker jag det �r precis lika kul att diskutera trance h�r i den svenska sektionen men inte n�dv�ndigtsvis.

Posted by Endre on Aug-14-2002 02:04:

Danska och Isl�ndska �r �nd� om�jligt att fatta.