TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Lange till Stockolm 11 Oktober!!!!
Pages (2): [1] 2 »
Lange till Stockolm 11 Oktober!!!!
Tjena!
L�s mer h�r:
http://trance.nu/v3/news_show.php?id=943
/toka
Tack f�r infot..kanske ska f�rs�ka mygla mig in d�r.
V�ntar fortfarande p� CDn du "lovat" mig....
oooo, trevligt... det b�rjar arta sig... snaaaaart kommer Armin....

sverige kan aldrig f� hit n�nting s� fattigt det �r h�r + d�ligt med tranceare och d�ligt med platser att vara p� som �r riktigt STORA. dem kunde ha p� globen eller i kungliga tennis hallen.
Kul att Lange kommer, men av l�nken framg�r det dock inte var han spelar.
Ngn som vet, Docklands alt Munchen ?
N�goin som har en aning om du bra Lange �r som DJ? aldrig h�rt n�got om han skulle vara bra eller d�lig...
Jag har bara h�rt ett mp3set av Lange och det �r v�ldigt bra, s� jag postar �nnu en tracklist
:
Lange - Ivibes Exclusive October mix
1. Private Taste - First (Automatic Records)
2. IJA - Atlantic Shores (Activation)
3. 4 Strings - Into The Night (Liquid)
4. DJ Cyber - Marco Antonio (Cyber)
5. Rank 1 - Such is Life (Marco V Mix) (ID&T)
6. Chris Raven - Smegma (Bonzai Progressive)
7. DJ Jan - My Impression (DJ Phillip Mix) (Anaconda)
8. Push - The Legacy (Inferno)
han kommer spela p� Docklands
| quote: |
| Originally posted by Endre d�ligt med tranceare |
okej, men tydligen inte tillr�ckligt mycket f�r att sverige ska ta sig i nack skinnet och ordna lite egna trance evenemang. men det kanske �r den h�r "Ravekommitionen" som st�r i fitth�ret..vad vet jag 
| Originally posted by Endre okej, men tydligen inte tillr�ckligt mycket f�r att sverige ska ta sig i nack skinnet och ordna lite egna trance evenemang. men det kanske �r den h�r "Ravekommitionen" som st�r i fitth�ret..vad vet jag ![]() |
Vem ska g� f�rutom jag? Som iof inte kan g�ra mer �n att f�rs�ka trots min �lder 
har kollat vilken veckodag och det �r en fredag....21.00 - 05.00 ganska bra kv�ll f�r mig. n�n?
Jag ska dit... och f�r en g�ngs skull kanske jag tom har n�gon att g� med. (BTW... sn�lla Vitryss, kalla mig inte naiv f�r att jag har en annan �sikt �n dig.)
Men det �r juh d�rf�r Aendy, det f�rst�r juh b�de du och jag.
Eller �r det f�r att det finns f�r n�gra som tycker om trance i Sverige?
Nix, icke... klart att det �r sv�rt n�r trance har s�dan st�mpel som det har av polisen...
hmmm....n�n som har koll p� priser � s�nt i samband med detta....l�ter fan som det e v�rt att ta sig dit � f�rs�ka komma in trots min �lder 
hur mycke kollar dom legg p� docklands...j�ttenoga eller bara om man beter sig som en �berfjortis?
Rotor �r det som arrangerar iaf, kolla deras hemsida, men s� mycket info har nog inte dykt upp �n. Det �r juh i oktober han kanske kommer juh,
Lika h�rda p� leg som p� alla andra stockholm klubbar/barer.
Dvs utan leg kommer man inte in. Skaffa falsk-legg!
S�g n�gon engelsk sida f�r n�t tag sedan d�r dem s�lde falsk-leg..kanske �r ett tips. F�r man v�l snacka engelska medans man g�r in bara... =). Eller s�ga att man har dubbelt medborgarskap, eller n�t...
Kan leta fram den igen om n�gon �r intresserad...
Ses d�r grabbar! Det h�r e ju v�rt en tripp till Dockan 
| Originally posted by Vizay hmmm....n�n som har koll p� priser � s�nt i samband med detta....l�ter fan som det e v�rt att ta sig dit � f�rs�ka komma in trots min �lder ![]() hur mycke kollar dom legg p� docklands...j�ttenoga eller bara om man beter sig som en �berfjortis? |
| Originally posted by mindshooter "Presale-tickets are 120 SEK + 10 SEK booking fee. Price at the door is 150 SEK." Men det var f�r tranceatlantic 2..antar att det �r typ samma priser nu....det vi ska oroa om �r hela "leg" fr�gan..vad g�r vi? Jag r�knar med att du �r d�r Vizay |
white: du e faktiskt inte den f�rsta som n�mner den h�r engelska sidan...en polare snackade med mig om det f�r bara n�n vecka sen faktiskt...man kan typ fixa som ett EU legg f�r ett ganska bra pris...sen s�ger man att man vart p� spr�kresa eller att man har dubbelt medborgarskap eller n�n annan bra � inte s� genomskinlig vals...jag funderar faktiskt p� detta...
hur som hellst mind s� kommer jag f�rs�ka in i det sista s� nog l�r vi v�l synas d�r iaf 
| Originally posted by Gaby Dockan har alkor�ttigheter nu s� tyv�rr s� e det nog r�tt s� k�rt utan falsk legg |
Hmmm....
Testa!!!
Jag b�rjar bli orolig, vad h�nder med detta?
Jag g�r mitt b�sta. Min bror har lovat att f�rs�ka prata med folk som k�nner folk som k�nner folk s� att s�ga...f�r att lilla jag ska kunna komma in 
Detta g�r mig att tro att det inte blir n�n Lange p� Dockan:
| Originally posted on www.lange-music.com Australia tour: In September, Lange will be making his DJing debut in Australia and New Zealand. The Tour is sheduled for 11th - 24th September and will include dates in Melbourne, Brisbane/Gold Coast, Sydney, Perth and also New Zealand. Full details will be posted on this site as soon as they are confirmed. |