TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiësto remixed "Burning Love"
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Ding Chavez on Aug-14-2002 13:32:

Tiësto remixed "Bruning Love"

Iemand het vandaag ook in de spits gelezen???
Er is aan Tiësto gevraagd om de Elvis song "Burning Love" te gaan remixen. Voglens mij stond er in het stukje ook dat ie voor het eind van het jaar uitkomt, dus dat betekent dat ie het ook echt gaat doen.

Is dit na het succes van de remix van " A little less conversation" niet een beetje geldmakerij? Zo van hey dat elvis remixen loopt best goed, laten we er nog een doen. En dan voornamelijk door de familie van Elvis want die zullen wel het grootste percentage krijgen...

GreetZ, DC

Posted by Opti on Aug-14-2002 13:49:

ja, ik vind van wel.

Posted by -TAIS- on Aug-14-2002 13:55:

Stond ook al in die andere thread over Tiësto, maar idd, volgens mij denkt ie wel gauw ff mee te profiteren van de Elvis-hype... hij zal wel gedacht hebben: "wat Junkie XL kan, kan ik ook".

Posted by tijs08 on Aug-14-2002 13:56:

quote:
Originally posted by Optimus
ja, ik vind van wel.

vind ik dus ook!

En ik moet zeggen dat ik de afgelopen remixen van Tiesto echt niet goed vind. Met uitzondering van Southern Sun dan natuurlijk
Maar die van Moby, Saint Etienne en Avalon.. bah!
Zonde want hij kan het zo goed.... Dan denk ik.. hij heb geen tijd voor Gouryella maar dus wel voor die andere crap en nu dus om een Elvis track remixen???

Laat hem zelf lekker nieuwe tracks maken, en met Armin, Ferry en natuurlijk Benno!!

Posted by junis on Aug-14-2002 13:56:

Het gaat de verkeerde kant op met tiesto...

Posted by Siesta on Aug-14-2002 14:20:

tiesto remixen van de laatste tijd zijn echt super bagger, ik von southern sun ook al niet zo lekker

Posted by Blik on Aug-14-2002 14:20:

ligt meer aan de elvis familie hoor, want junkie xl heeft bijna niks gekregen voor de plaat omdat hij de rechten van het nummer niet heeft. de familie heeft er veel meer baat bij dan jxl (of tiesto in de toekomst)

Posted by Jesse on Aug-14-2002 15:16:

quote:
Originally posted by tijs08

vind ik dus ook!

En ik moet zeggen dat ik de afgelopen remixen van Tiesto echt niet goed vind. Met uitzondering van Southern Sun dan natuurlijk
Maar die van Moby, Saint Etienne en Avalon.. bah!

Moby, St Etienne en ook die van Svenson & Gielen (weet niet of die wel 100% van hem is) vind ik ook zwaar bagger...
maar die van Avalon kan ik daarentegen wel weer waarderen, lekker nummer.

Misschien dat nu alle goeie dingen in de Magik Muzik mixen gaat zitten?

Posted by tijs08 on Aug-14-2002 15:20:

quote:
Originally posted by Jesse

Moby, St Etienne en ook die van Svenson & Gielen (weet niet of die wel 100% van hem is) vind ik ook zwaar bagger...
maar die van Avalon kan ik daarentegen wel weer waarderen, lekker nummer.

Misschien dat nu alle goeie dingen in de Magik Muzik mixen gaat zitten?

Magik muzik remixen zijn inderdaad erg lekker ja! TIC TOC!!!

Maar die melodie van Avalon is inderdaad wel goed, maar die zang stem vind ik iets teveel overheersen en een te hoog Celine Dion gehalte hebben

Posted by Massive on Aug-14-2002 15:34:

tiesto heb toch geen flikker met die magik muzik mixen te maken, behalve dan dat ze op zn Magikmuzik labbeltje uitkomen

Posted by Biohazard on Aug-14-2002 15:48:

Die remixen van moby rulen echt hard

Tja ghet is niet de 'Gielen Goat Cheese Trance Sound' dus voor veel mensen is het te 'saai'

Posted by DjSuez on Aug-14-2002 16:05:

de reden dat Tiesto Burning Love gaat rmxen, is dat hij is gevraagd. Er komt een cd uit met allemaal Elvis rmxes, waaronder ook JXL.

En Ik vind Tiesto zen rmxes echt wel vet...vooral Southern Sun

Posted by Raymond on Aug-14-2002 16:06:

quote:
Originally posted by Biohazard

Tja ghet is niet de 'Gielen Goat Cheese Trance Sound' dus voor veel mensen is het te 'saai'

Duidelijk /me *klapt*

En tijs dat had ik niet van je verwacht!!

Herinner je me eraan dat ik je op de volgende DA ffe in elkaar stamp

Posted by tijs08 on Aug-14-2002 16:32:

quote:
Originally posted by Raymond

En tijs dat had ik niet van je verwacht!!

Herinner je me eraan dat ik je op de volgende DA ffe in elkaar stamp

haha jaja zal ik doen! 5 september is dat he.. met jouw held

maar wat dan? kvind trouwens Moby - We Are All Made Of Stars (DJ Tiesto NON Vocal Remix) wel er goed.. en hou juist helemaal niet van die cheesy gielen shit!

en volgens mij heb tiesto wel wat te maken met die magik muzik remixen.. hij is niet degene die ze zelf remixed maar heeft er wel een aandeel in volgends mij

Posted by MaGiK54 on Aug-14-2002 16:48:

quote:
Originally posted by Blik
ligt meer aan de elvis familie hoor, want junkie xl heeft bijna niks gekregen voor de plaat omdat hij de rechten van het nummer niet heeft. de familie heeft er veel meer baat bij dan jxl (of tiesto in de toekomst)

Hoorde net op de radio, dat Elvis de best betaalde doden artiest is. Hij verdient nu nog 37.000.000 Euro'tjes per jaar.

Posted by SnuggLe on Aug-14-2002 17:24:

quote:
Originally posted by Biohazard

Hahahah LoL
Nah, ik vind die remixen niet rulen, maar met het 2e heb je wel gelijk Tis geen nr. wat de top 40 haalt, maar daarom is het nog geen bagger mensen.

Maar tis idd wel zo dat Tiesto nu wel ALLES ineens remixed.
Tevens vind ik um lui worden in zijn platenkeuze. Zijn setjes zijn wel oke enzo, maar veeeeeeeeeel teveel hetzelfde. Vergelijk zijn set op Impulz met die laatste van Ibiza/ Amnesia. Veeeeeeeel hetzelfde.

Greetz,
SnuggLe

Posted by moogwai on Aug-14-2002 18:10:

Na het succes van Junkie XL willen die platenbazen nog meer oude hits van Elvis restylen en flink eraan verdienen... A little less conversation staat nu ook al op 1 in de USA... echt niet normaal meer wat een grote hit het is.

Maar ik ben ook benieuwd wat Tiesto er van bakt! Ik vind z'n Moby en die andere recente remixen maar matig (of zelfs bagger)

quote:
Originally posted by tijs08
en volgens mij heb tiesto wel wat te maken met die magik muzik remixen.. hij is niet degene die ze zelf remixed maar heeft er wel een aandeel in volgends mij

Dit is ook nog altijd onduidelijk.. een ding is wel zeker... dat Geert Huinink erachter zit en die maakt verschrikkelijke goede muziek Alleen jammer dat hij geen tracks met de typische "dawnseekers_photon project_twenty-something" sound meer produceerd.

Posted by Jesse on Aug-14-2002 18:17:

quote:
Originally posted by moogwai

Dit is ook nog altijd onduidelijk.. een ding is wel zeker... dat Geert Huinink erachter zit en die maakt verschrikkelijke goede muziek Alleen jammer dat hij geen tracks met de typische "dawnseekers_photon project_twenty-something" sound meer produceerd.

Tracks van Twenty Something...dat zijn nog eens goeie uplifting nummers zeg..

Trouwens, in Tiesto remixen is het aandeel wat tiesto zelf levert ook niet zo heel erg veel, op dit moment is Geert de "man achter tiesto"
(niet doordenken luitjes), voorheen zijn dat ook verschillende geweest, de meeste met een muzikale opleiding (ook Cor Fijneman)

Posted by TimeportE on Aug-14-2002 18:31:

ik weet nie of ik het leuk zou vinden als tiesto de muziek van de king gaat remixen.. kijk de remix van jxl was nog niet eens zo verschillend met de originele versie, het nummer is alleen aangepast tot hedendaagse standaarden (het is wat voller en funkier)..
als tiesto er een remix alla, sweet surrender, space between ervan maakt, maak ik me nie zorgen.. bij die remixes heeft hij juist de goede vocals in hun waarde gelaten en er een goede track erom heen gebouwd! laten we hopen dat hij bij dit nummer dat ook probeerd!!

btw. tiesto probeerd (en doet een redelijke job) alternatieve bands etc te zoeken om te remixen.. moby, saint etienne, dave mattews band etc zijn niet echt de normale traxx om te remixen.. hij probeert weer eens wat nieuws en dat mensen die liever tiesto alleen maar uplifting trance zien maken dat niet kunnen waarderen das jammer (ik zeg hier niet dat al zijn nieuwe remixes goed zijn..!!)

Posted by SnuggLe on Aug-14-2002 18:44:

Weet je,
Check de top40 eens. 90% van de meuk is allemaal GECOVERED. Dat sucks echt wel. Er komt gewoon geen goede muziek meer uit.

Dit hoorde ik laatst op Hotradio:
" Ja dames en heren, dat was Love u More van Rollergirl, natuurlijk een goede cover van het oorspronkelijke nummer van Paul Elstak"

LoL! (voor wie um nie snapt, ga maar op internet zoeken)

Greetz,
SNuggLe

Posted by moogwai on Aug-14-2002 18:59:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Weet je,
Check de top40 eens. 90% van de meuk is allemaal GECOVERED. Dat sucks echt wel. Er komt gewoon geen goede muziek meer uit.

Ik hoorde vandaag ook Bruce Springsteen - Because The Night!

Wat een traag nummer zeg.. lol!

In arbeidsvitaminen (ja ik werk ) hoor je echt veel ORIGINELEN voorbijkomen. Het is idd erg veel gecovered.. en niet alleen maar Trance zoals jij ook zegt.. laatsts was er ook weer iemand bij radio 3 die ff een cd uitbrengt met alleen maar gecoverde muziek.. tja..

Posted by TimeportE on Aug-14-2002 20:26:

ben het helemaal met je eens snuggle!! vond het ook enorm jammer en triest dat die dj sammie en yanou ofzo de prachtige vocals van bryan adams hebben geript voor een enorm BOUT nummer!! het is gewoon een schande serieus!!

Posted by Smirnoff on Aug-14-2002 22:09:

quote:
Originally posted by TimeportE
ben het helemaal met je eens snuggle!! vond het ook enorm jammer en triest dat die dj sammie en yanou ofzo de prachtige vocals van bryan adams hebben geript voor een enorm BOUT nummer!! het is gewoon een schande serieus!!

Zou Sammy dat wel met Bryan overlegd hebben ?? ¿¿

En zoals Maddhouse dan, krijgt madonna daar ook geld voor ¿¿

Vincent stormfield - sweet harmony__dumonde_vocal_mix-promo_cdm

Das, ook een cover maar wel een lekkere !!!

Posted by eieregooie on Aug-15-2002 00:01:

Covers hoef je nix voor te betalen... alleen wanneer je originele samples gebruikt...

Posted by Eye-Riz on Aug-15-2002 10:39:

quote:

DAt is al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren zo!

Pages (2): [1] 2 »