TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צבא SUCKS !!!!
Pages (2): [1] 2 »


Posted by yahel222 on Aug-14-2002 20:13:

צבא SUCKS !!!!

היום קיבלתי פס שזה אומר שהולכים בערב וחוזרים מחר בבוקר
אני עדיין בבקום.....הכי מגעיל שם בעולם !!!


Posted by DjChook on Aug-14-2002 20:29:

Shook in the forummmmmmmmm

סתם אחי עזוב, אורן סוף סוף הלך

שיגע אותי....

קיצר אני מקווה שתסתדר אחוקי ויהיה טוב


Posted by eXeTik on Aug-14-2002 20:32:

קטעים, דחקות, חבר'ה טובים, משהו...?
תזכיר לי למה התגייסת?


Posted by Tarantula on Aug-14-2002 21:20:

sucks,
אבל אין מה לעשות.. חובה ללכת לצבא...


Posted by DjChook on Aug-14-2002 21:37:

welcome new guy


Posted by eXeTik on Aug-14-2002 21:58:

quote:
Originally posted by DjChook
welcome new guy


זאת בת, עם ניק מוזר ואוואטאר מפחיד רצח אבל בת...


Posted by Tarantula on Aug-14-2002 22:15:

quote:
Originally posted by eXeTik


זאת בת, עם ניק מוזר ואוואטאר מפחיד רצח אבל בת...


מוזר מוזר, אבל לפחות מקורי
לך תמצא עוד אחת עם ניק כזה


Posted by m0sh on Aug-14-2002 22:32:

חחחח

I wish I could fight like a tarantula


ברוך הבא...
יאללה אני זז חזרתי לשנייה הביתה


Posted by Tarantula on Aug-14-2002 22:37:

[QUOTE]Originally posted by MoSH_MaN
חחחח

I wish I could fight like a tarantula


חחח... לא כדאי לך לראות למה אני מסוגלת

הכינוי הזה לא סתם!


Posted by eXeTik on Aug-14-2002 22:48:

quote:
Originally posted by Tarantula
הכינוי הזה לא סתם!


גם לך יש 8 רגלים ושערות בתחת?!


Posted by Tarantula on Aug-14-2002 22:52:

quote:
Originally posted by eXeTik


גם לך יש 8 רגלים ושערות בתחת?!


חחח... לא ככול הזכור לי, אבל שניה אני אבדוק..


Posted by Hell_Copter on Aug-14-2002 23:12:

באסה עם הצבא אחי!!!!


וברוכה הבאה טרנטולה


Posted by Tarantula on Aug-14-2002 23:19:

quote:
Originally posted by Hell_Copter

וברוכה הבאה טרנטולה


או.. לפחות מישהו פה יודע לקבל אנשים כמו שצריך!
תודה, תודה , תודה!!


Posted by DjChook on Aug-14-2002 23:29:

סורי לבאס אותך מאמי אבל זה דווקא נראה שיא ההעתקה

למה יש פה מישהי לא זוכר מאיפה שקוראים לה

Julie_spider

וגם לה יש אווטר וחתימה עם עכבישים

חפיף
תרשמי על עצמך הכל (גם בנוגע לבדיקת רגליים) בטרד המתאים למעלה

MEET THE CREW

סלאמת


Posted by NyKoN on Aug-14-2002 23:34:

ברוכה הבאה
ואחי
אתה ג'ובניק?
מה ציפית? שיהיה כיף לעשות עבודות גננות ולמכור טעמי בקיוסק?


Posted by arik on Aug-14-2002 23:39:

ברוכה הכאה למשפחת טראנס
!!!!!
תאמיני לי ברגע שתתרגלי אלינו יהיה לך הכי כף שבעולם פה


Posted by YuVaL on Aug-14-2002 23:49:

Welcome Tanrantula!



ואחי
אל תדאג, עוד 3 שנים למנייק


Posted by Tarantula on Aug-15-2002 07:32:

quote:
Originally posted by DjChook
סורי לבאס אותך מאמי אבל זה דווקא נראה שיא ההעתקה

למה יש פה מישהי לא זוכר מאיפה שקוראים לה

Julie_spider

וגם לה יש אווטר וחתימה עם עכבישים

חפיף
תרשמי על עצמך הכל (גם בנוגע לבדיקת רגליים) בטרד המתאים למעלה

MEET THE CREW

סלאמת


תאמין לי שכשנרשמתי לא ראיתי אותה...
ובן טרנטולה לעכביש יש הרבה הבדל!


Posted by NaOren on Aug-15-2002 10:25:

דבר ראשון שלום לך טרנטולה...
דבר שני - חן אתה על הזיין שלי


Posted by Tarantula on Aug-15-2002 11:32:

Hello!

תודה תודה לכול המברכים למיניהם!
luv u ppl!!!


Posted by m0sh on Aug-15-2002 12:37:

חחח אפשר להרגע

מרוב אהבה תעקצי אותנו


Posted by oDrori on Aug-15-2002 13:05:

נראה לי טרנטולה היא האני הישראלית של ג'ולי


אחי תחזיק מעמד זה רק ההתחלה... אין לי מושג איך מתעודדים מחרא כזה...


Posted by warpedd_ on Aug-15-2002 13:35:

אחי לא נורא

תגיד איזה טירונות אתה עושה

אההה
טרנטולה
welcome to the club...



Posted by DjNumShum on Aug-15-2002 14:12:

אחי אתה בינתיים רק מסופח לבקום זה הכי מבאס חכה קצת עוד מעט יוציאו אותך לטירונות ואז שתדע לאן אתה הולך בטוח יההי פחות משעמם


Posted by on Aug-15-2002 14:32:

יהל אחי
תתעודד אתה לא תשרת שם כל השירות
גם אני הייתי מסופח לבקו"ם וזה לא היה כל כך נורא
אתה כולה צריך לבנות שם קומבינות וכמה שיותר מהר,
להתייחס לזה בשיא הסבבה כאילו מחר אתה משתחרר
(וואי יצא לי חרוז אחולמניוק!)

ותאמין לי, הזמן טס כשנהנים



הנה קח אותי לדוגמא, הייתי אמור לצאת לרגילה ב22 לחודש
(זה בגלל שיש לי ת'רייב הענק הזה ב27 וגם יכול להיות שב26 אני יתארך בתוכנית "אלקטרה" ברדיו 106FM)
והנה, כמעט בטוח שבוטלה לי שוב הרגילה בגלל איזה אימון מאפן שיש לנו באותו השבוע אבל חפיףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
אני יודע שאם אני יתבאס, לא יעבור הזמן!


נ.ב
ברוכה הבאה

ובא לי טילון!


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.