TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Zwemmen op Mysteryland
Pages (2): [1] 2 »
Zwemmen op Mysteryland
Neem je zwembroek/bikini/badpak mee naar mysteryland want ik las net dat ze in de soap tent een zwembad hebben geplaatst
,(bron partyflock.nl)
Trouwens dat gaat een druk daggie worden voor de ehbo denk ik morgen... 
Re: Zwemmen op Mysteryland
| quote: |
| Originally posted by magrec Neem je zwembroek/bikini/badpak mee naar mysteryland want ik las net dat ze in de soap tent een zwembad hebben geplaatst ,(bron partyflock.nl)Trouwens dat gaat een druk daggie worden voor de ehbo denk ik morgen... |

Helaas, het zwembad staat achter de hekken, aan de verkeerde kant voor de bezoekers 
ok heren en dames
we gaan niet not he?
veel drinken, goed eten van tevoren, en niet meer dan een tegelijk droppen
en afkoelen elke 15min
ok?
veel plezier!
ik ga op een lege maag naar Ruigoord, woohooo, ik gooi er om 11 uur 6 in, daarna elke keer BIER BIER BIER en dan nog elk uur 2 naar binnen gooien!!!!
wie mij kent weet dat ik dit niet doe
ik gooi er namelijk altijd eerst 7 naar binnen gna gna
Als het echt tering heet is dan spring ik ook wel ff dat zwembad in (met die meid die ik dan aan de haak geslagen moet hebben
) 
maar helaas het was alleen voor vip's 
| Originally posted by franzelare maar helaas het was alleen voor vip's |
hij lachen had ie weer geregeld met kommander K....
Volgens mij kwam er bijna niemand in die tent voor de muziek! Bijna iedereen stond een beetje te geilen op die wijven bij dat zwembad!! (Ik trouwens ook even hoor
).
Met vriendelijke groet.
Hoorde 's avonds Mousse T op Dance Dept die ook in de SOAP tent gedraaid had. Hij vertelde dat het ook de mooiste vrouwtjes waren geweest die hij ooit had gezien, en hij had er een hoop gezien zei ie
Op de vraag van Wessel of ie net zo horny was als toen hij zijn zo getitelde nummer maakte zei ie dat ie niet horny was toen ie het nummer maakte maar nu wel 
Kheb weer wat gemist dus 
GreetZ, DC
ja die wijven waar wel geil.
| Originally posted by basvh ja die wijven waar wel geil. |
vandaar dat die tent zo goed bleef staan 
plenty tentstokken 
Whahaha jah en zware zakken genoeg aanwezig om t tentdoek mee te verzwaren voor in tijden met storm
De muziek kon me niet echt boeien daar, maar het podium zag er wel erg strak uit, zeker met dat mooie zwembad erbij!!

en allemaal persoonlijk geselecteerd door Kommander K...
(tsja als ik nu ook zoveel geld als hem had...
)
| Originally posted by magrec en allemaal persoonlijk geselecteerd door Kommander K... (tsja als ik nu ook zoveel geld als hem had... ) |
kommander k = koen van trojen = mede oprichter kremlin = organisator/initiator bij id&t van de soap feesten.
Daarnaast heeft ie ook wat dingen op tv gedaan.
ziet er idd wel fijn uit!!
jammer dat ik daar niet tussen lig 
| Originally posted by franzelare ziet er idd wel fijn uit!! jammer dat ik daar niet tussen lig |
| Originally posted by franzelare ziet er idd wel fijn uit!! jammer dat ik daar niet tussen lig |
je post 2 keer HOER!! 
maar als jij een berg mooie vrouwen regelt ben ik van de party 
| Originally posted by franzelare je post 2 keer HOER!! ![]() maar als jij een berg mooie vrouwen regelt ben ik van de party |
al enige info omtrent de activiteiten rond het zwembad, als er uberhaupt een zwembadje komt??
| Originally posted by tijs08 al enige info omtrent de activiteiten rond het zwembad, als er uberhaupt een zwembadje komt?? |