TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Håll tummarna
Håll tummarna
Ok, så här ligger det till.
Snacka just med en polare som lirar på Dailys tillsammans med Bobby
(som även lirar på Docklands)
Killen berättade för min polare idag, att Munchen Bryggeriet eventuellt kommer att anordna en del fester i höst, precis som vanligt.
Nu till det roliga, Bobby är en av dom tillfrågade när det gäller vilka dj`s som kan vara intressanta för Sverige.
Namnen jag fick höra idag var inga mindre än Dj Tiesto eller Mauro Picotto.
Jag hoppas verkligen att allt går vägen, för båda av de ovannämda är rågrymma.
Jag vet att man inte ska ha för höga förväntningar. Men denna höst ser det ut att kunna arta sig med Lange i oktober och eventuellt...
"Men lyssna, det blir nice. Du, jag, Tiijs och Mauro..." 
hehhe...antar att du känner till min källa.
Armin Armin Armin Armin Armin

ere bara jag som dansar runt i rummet å studsar av ren glädje när jag ser detta (trots att det inte är säkert)
fan om dom ens försöker få dit grabbarnna så e jag nöjd...då har dom försökt iaf 
räkna bara med dötrist techno om picotto kommer (och att han kör nästan bara egna productioner gör ju inte saken bättre).
tiesto har blivit en flata. lyssnade på hans senaste sets. tråkigare och mer förutsägbara set får man leta efter.
nej hämta någon dj som kör grymt, rent och fräscht. typ John 00 Fleming (blandningen av melodic och goatrance är unik), Armin van Buuren (killen vet hur man väljer ut nya bra låtar)
kommer tiesto så kommer jag 
måste dock säga att jag har börjat att hålla både corsten och van buuren högre än tiesto...
| quote: |
| Originally posted by RebeL9 räkna bara med dötrist techno om picotto kommer (och att han kör nästan bara egna productioner gör ju inte saken bättre). tiesto har blivit en flata. lyssnade på hans senaste sets. tråkigare och mer förutsägbara set får man leta efter. nej hämta någon dj som kör grymt, rent och fräscht. typ John 00 Fleming (blandningen av melodic och goatrance är unik), Armin van Buuren (killen vet hur man väljer ut nya bra låtar) |
Gillar honom skarpt..
Gaaaah!! säg vad ni vill men Tiesto släng dig i väggen jag vill ha hit Picotto!
jag förstår inte varför folk hackar på picotto.....han e ju asgrym juh! 
Picotto`s set är sköna och en aning spårade om man gillar Techno.
Skulle bli kul om han kom, tycker jag.
Picotto vill man ju se.....Hoppas att detta kan stämma nu bara...
| Originally posted by Vizay jag förstår inte varför folk hackar på picotto.....han e ju asgrym juh! |
hehehe....nu gillar jag honom ännu mer 
| Originally posted by Xplorer76 . Har varit med när POLISEN kommit och sagt åt han att sänka... Han sänkte, polisen gick... sen kom det upp på skärmarna runt omkring 5 min senare "fuck the police" också höjda han ännu högra än vad som va från början.... Picotto äger. |
Jo Picotto brukar "spexa" lite, vad som är synd är att han kör med redan färdig mixat material och cd skivor. (dock inte alltid)
Tycker nog mer om Picooto som låt makare än DJ.
Nån jag verkligen skulle vilja se igen, Lisa Lashes med Tidy Boys.
Woow, ruggig energi på scen, sen så är hon ju så snygg....
Och ett ruggigt drag på låt valet...
Tidy Boys är också en syn för sig.. dom vägrar sluta spela, dom blir alltid avslängda av arrangörerna.
| Originally posted by Xplorer76 Jo Picotto brukar "spexa" lite, vad som är synd är att han kör med redan färdig mixat material och cd skivor. (dock inte alltid) |
| Originally posted by AC. färdig mixat som i? |