TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- een paar vraagjes
een paar vraagjes
Aloha,
Ik had een paar vraagjes/requests
Voor de mensen op mysteryland
Hoe heete dat nummer wat cosmic gate draaide met vocal in my house (die was echt nie meer normaal ziek!!!!!!!)
de anderen:
Heeft iemand misschien voor mij het nummer energy 52-cafe del mar(john OO flemming rmx)???
Zijn er al sets te verkrijgen van mysteryland..zo ja ook van ecplis tent (armin, ferry, dumonde, cosmic???) en waar te verkrijgen??
Greetz Muppet
Sets zijn er al wel, op www.newmp3hits.com
Voor die flemming remiz kan je het best in op DC zoeken gewoon.
Op de rest weet ik geen antwoord
Vertel anders nog es wat meer over die plaat van CG.....style, melodie, man/vrouw vocals enzo? 
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Vertel anders nog es wat meer over die plaat van CG.....style, melodie, man/vrouw vocals enzo? |
Re: een paar vraagjes
| Originally posted by Muppet Aloha, Ik had een paar vraagjes/requests Voor de mensen op mysteryland Hoe heete dat nummer wat cosmic gate draaide met vocal in my house (die was echt nie meer normaal ziek!!!!!!!) Heeft iemand misschien voor mij het nummer energy 52-cafe del mar(john OO flemming rmx)??? Zijn er al sets te verkrijgen van mysteryland..zo ja ook van ecplis tent (armin, ferry, dumonde, cosmic???) en waar te verkrijgen?? Greetz Muppet |
Re: een paar vraagjes
| Originally posted by Muppet Zijn er al sets te verkrijgen van mysteryland..zo ja ook van ecplis tent (armin, ferry, dumonde, cosmic???) en waar te verkrijgen?? |
Re: Re: een paar vraagjes
| Originally posted by Blik maar inderdaad maximaal 30 minuten per set |

Ik had er zin an Armin nog eens te beluisteren...
Maar idd slechts 30 min; Bloody shame!
Waarom geen hardstyle? Willen ze weer poen verdienen bij ID&T?
Een moord zou ik wel willen plegen voor Dumonde en Hennes&Cold... 
| Originally posted by jploveparade Ik had er zin an Armin nog eens te beluisteren... Maar idd slechts 30 min; Bloody shame! Waarom geen hardstyle? Willen ze weer poen verdienen bij ID&T? Een moord zou ik wel willen plegen voor Dumonde en Hennes&Cold... |
Weet toevallig ook iemand wanneer Marc et Claude - Lovin'You (Isaac Remix) wordt gereleased???
Dana draaide hem ook nog maar toen werd het zo druk in de Hardhouse keet dat we maar weer naar de clubtrance tent zijn gegaan..
| Originally posted by Joost008 Weet toevallig ook iemand wanneer Marc et Claude - Lovin'You (Isaac Remix) wordt gereleased??? Dana draaide hem ook nog maar toen werd het zo druk in de Hardhouse keet dat we maar weer naar de clubtrance tent zijn gegaan.. |

| Originally posted by DJ_Siesta 1.Tuneboy - Housenation |

ook paar vraagjes
die nieuwe remix van for an angel. welde remix is dat precies. Marco V draaide hem op mysteryland, andere djs ook.
ook die remix van sound of goodbye. welke is dat precies. armin draaide hem op dance valley. en heb hem ook paar keer langs horen komen op mysteryland.
| Originally posted by basvh ook paar vraagjes die nieuwe remix van for an angel. welde remix is dat precies. Marco V draaide hem op mysteryland, andere djs ook. |
ook die remix van sound of goodbye. welke is dat precies. armin draaide hem op dance valley. en heb hem ook paar keer langs horen komen op mysteryland. |
| Originally posted by Partyhardy! Fingers Burnt - For A Devil Perpetuous Dreamer - The Sound Of Goodbye (Robbie Rivera Remix) |
in de set van Westbam.... op 11 minuten, hoe heet dat nr?
en dat nr erna, op 13.10 begint ie met een stemmetje en dan het POM POM POM POM POM, welk nr is dat? die ken ik ergens van.....
| Originally posted by jploveparade Een moord zou ik wel willen plegen voor Dumonde en Hennes&Cold... |

| Originally posted by DJ_Siesta volgens mij bedoelt ie de dark mather remix van perp. dreamer |
| Originally posted by ScuL worden misschien nog apart uitgezonden bij Q-Dance op de woensdag... (is niet 100% zeker maar een feit is wel dat ID&T DAT-opnames achterhoudt van �lke liveset die er ook maar op hun events wordt gedaan zodat ze naderhand terug kunnen luisteren en de qualiteit kunnen beoordelen). |
| Originally posted by Optimus in de set van Westbam.... op 11 minuten, hoe heet dat nr? en dat nr erna, op 13.10 begint ie met een stemmetje en dan het POM POM POM POM POM, welk nr is dat? die ken ik ergens van..... |
| Originally posted by moogwai yes.. nooit meer Mario Piu op een ID&T Feest |
| Originally posted by Blik maar inderdaad maximaal 30 minuten per set |
| Originally posted by DJ_Siesta Niet alle sets zijn uitgezonde, alleen korte stukken van 30 min, en soms wat langer |
| Originally posted by Optimus in de set van Westbam.... op 11 minuten, hoe heet dat nr? en dat nr erna, op 13.10 begint ie met een stemmetje en dan het POM POM POM POM POM, welk nr is dat? die ken ik ergens van..... |
| Originally posted by Opti in de set van Westbam.... op 11 minuten, hoe heet dat nr? en dat nr erna, op 13.10 begint ie met een stemmetje en dan het POM POM POM POM POM, welk nr is dat? die ken ik ergens van..... |