TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הצלחתי לצאת מהבסיס המסריח !!!!!!!!!!!
הצלחתי לצאת מהבסיס המסריח !!!!!!!!!!!
סוף סוף !!!
היום קיבלתי את השיבוץ החדש - אני הולך להדרכת חובשים קרביים
מילואימניקים שגייסו אותם בצו 8 ...
והבנתי שיש מדי פעם הדרכות של חובשים בסדיר
שיורדים לעשות קו ...
אמור להיות תפקיד טוב -קיבלתי היום את השרוך הדרכה ומחרתיים
אני מקבל אישור ללכת על מדי ב' בכל הארץ !!!
איזה כיף בלי המדי א' המגעילים והמזיעים האלה ...

קיצר היה לי תקופה של חודשיים מסריחים בבה"ד 10
וסוף סוף יצאתי משם

בהצלחה לכולם בגיוס !
אני חוזר רבו"ש כנראה השבוע



לפי הכותרת זה נשמע כאילו ברחת מהכלא או משהו 
מזל"ט אחי...
ברוך שובך אחי
אחי יש לך את הדובי הכי חמוד בעולם
יעני התמונה =] =] =]
איזה חמוד !
מזל טוב!!!!!

חח
מזל"ט אחי
Re: הצלחתי לצאת מהבסיס המסריח !!!!!!!!!!!
| quote: |
| Originally posted by luckystrike היום קיבלתי את השיבוץ החדש - אני הולך להדרכת חובשים קרביים מילואימניקים שגייסו אותם בצו 8 ... והבנתי שיש מדי פעם הדרכות של חובשים בסדיר שיורדים לעשות קו ... |
מזל"ט אחי
בעזרת השם
טפו טפו טפו
מזל טוב מורן... שמח לראות שסוף סוף מסתדר לך כל העניינים עם הצבא
תרים טלפון אם אתה יכול נשב איפשהו או משהו
תודה אחים 
אני נוסע לירושליים עכשיו לבסיס החדש ...
שבוע הבא אני מתחיל חפיפת מפקד 
ורועי - אני ירים אלייך טלפון היום בערב
.
יובל - התקשרתי אלייך בשישי לא היית זמין ...
דרך אגב מישהוא היה ב
ICE
ביום שישי ?
| quote: |
| Originally posted by luckystrike תודה אחים ![]() |
| quote: |
| Originally posted by Tarantula מה עם תודה אחותי קטן? אתה יודע יש גם בנות בפורום הזה! |

| quote: |
| Originally posted by luckystrike חשבתי על זה באמת ![]() SORRY ... |
| quote: |
| Originally posted by Tarantula הפעם אני סולחת, אבל שזה לא יקרה יותר! |
בהצלחה גבר
בהתחשב ב"קריירה" שלך עד כה אני סופסוף יכול להגיד את זה לחייל,
תהנה אח שלי ברכות!
| quote: |
| Originally posted by luckystrike מחר אני יוצא להדרכה ראשונה !!! אני הולך להדריך במתקן אדם 30 מילואימניקים שמפקדים על התנחלויות בשטחים ! נקווה שיהיה קל ... |
| quote: |
| Originally posted by Tarantula קל בטח לא יהיה, אבל אני בטוחה שתעבור את זה כמו גבר!! |
מורן המדריך
יש לזה צליל טוב 
יפה אחי העיקר שאתה לא סובל שם עכשיו... זה הכי חשוב
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter מורן המדריך יש לזה צליל טוב ![]() יפה אחי העיקר שאתה לא סובל שם עכשיו... זה הכי חשוב |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.