TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הצלחתי לצאת מהבסיס המסריח !!!!!!!!!!!


Posted by luckystrike on Aug-18-2002 16:32:

הצלחתי לצאת מהבסיס המסריח !!!!!!!!!!!

סוף סוף !!!

היום קיבלתי את השיבוץ החדש - אני הולך להדרכת חובשים קרביים
מילואימניקים שגייסו אותם בצו 8 ...
והבנתי שיש מדי פעם הדרכות של חובשים בסדיר
שיורדים לעשות קו ...

אמור להיות תפקיד טוב -קיבלתי היום את השרוך הדרכה ומחרתיים
אני מקבל אישור ללכת על מדי ב' בכל הארץ !!!


איזה כיף בלי המדי א' המגעילים והמזיעים האלה ...


קיצר היה לי תקופה של חודשיים מסריחים בבה"ד 10
וסוף סוף יצאתי משם


בהצלחה לכולם בגיוס !
אני חוזר רבו"ש כנראה השבוע


Posted by DjChook on Aug-18-2002 16:56:

לפי הכותרת זה נשמע כאילו ברחת מהכלא או משהו


Posted by m0sh on Aug-18-2002 17:21:

מזל"ט אחי...


Posted by DJ RF on Aug-18-2002 18:17:

ברוך שובך אחי

אחי יש לך את הדובי הכי חמוד בעולם

יעני התמונה =] =] =]

איזה חמוד !


Posted by Tarantula on Aug-18-2002 20:38:

מזל טוב!!!!!


Posted by NyKoN on Aug-18-2002 20:43:

חח
מזל"ט אחי


Posted by NaOren on Aug-18-2002 23:04:

Re: הצלחתי לצאת מהבסיס המסריח !!!!!!!!!!!

quote:
Originally posted by luckystrike


היום קיבלתי את השיבוץ החדש - אני הולך להדרכת חובשים קרביים
מילואימניקים שגייסו אותם בצו 8 ...
והבנתי שיש מדי פעם הדרכות של חובשים בסדיר
שיורדים לעשות קו ...



דבר ראשון מזל"ט גבר....
דבר שני - אח שלי היה בקורס חובשים...
הוא היה חובש קרבי בגיבעתי ואז הוא עבר לבי"ס צניחה
( הוא נפצע בברך...)


Posted by YuVaL on Aug-19-2002 00:28:

מזל"ט אחי
בעזרת השם
טפו טפו טפו


Posted by Hell_Copter on Aug-19-2002 03:12:

מזל טוב מורן... שמח לראות שסוף סוף מסתדר לך כל העניינים עם הצבא
תרים טלפון אם אתה יכול נשב איפשהו או משהו


Posted by luckystrike on Aug-19-2002 05:25:

תודה אחים

אני נוסע לירושליים עכשיו לבסיס החדש ...

שבוע הבא אני מתחיל חפיפת מפקד

ורועי - אני ירים אלייך טלפון היום בערב

.
יובל - התקשרתי אלייך בשישי לא היית זמין ...

דרך אגב מישהוא היה ב
ICE
ביום שישי ?


Posted by Tarantula on Aug-19-2002 11:43:

quote:
Originally posted by luckystrike
תודה אחים

מה עם תודה אחותי קטן? אתה יודע יש גם בנות בפורום הזה!


Posted by luckystrike on Aug-19-2002 15:46:

quote:
Originally posted by Tarantula

מה עם תודה אחותי קטן? אתה יודע יש גם בנות בפורום הזה!


חשבתי על זה באמת


SORRY
...


Posted by Tarantula on Aug-19-2002 21:11:

quote:
Originally posted by luckystrike


חשבתי על זה באמת


SORRY
...


הפעם אני סולחת, אבל שזה לא יקרה יותר!


Posted by luckystrike on Aug-20-2002 12:52:

quote:
Originally posted by Tarantula


הפעם אני סולחת, אבל שזה לא יקרה יותר!




מחר אני יוצא להדרכה ראשונה !!!

אני הולך להדריך במתקן אדם 30 מילואימניקים שמפקדים
על התנחלויות בשטחים !

נקווה שיהיה קל ...


Posted by NaOren on Aug-20-2002 20:31:

בהצלחה גבר


Posted by oDrori on Aug-20-2002 21:47:

בהתחשב ב"קריירה" שלך עד כה אני סופסוף יכול להגיד את זה לחייל,

תהנה אח שלי ברכות!


Posted by Tarantula on Aug-20-2002 22:19:

quote:
Originally posted by luckystrike




מחר אני יוצא להדרכה ראשונה !!!

אני הולך להדריך במתקן אדם 30 מילואימניקים שמפקדים
על התנחלויות בשטחים !

נקווה שיהיה קל ...


קל בטח לא יהיה, אבל אני בטוחה שתעבור את זה כמו גבר!!


Posted by luckystrike on Aug-23-2002 13:29:

quote:
Originally posted by Tarantula


קל בטח לא יהיה, אבל אני בטוחה שתעבור את זה כמו גבר!!


ביטלו לי את ההדרכה ההיא משום מה - למה לא הקפיצו את החברה ההם

...

אבל יום ראשון אני מדריך הנדסה קרבית בסדיר ומעביר
להם קורס עזרה ראשונה

ויום רביעי יש לי הדרכה של פלס"ר נח"ל במילואים


Posted by Hell_Copter on Aug-23-2002 18:28:

מורן המדריך
יש לזה צליל טוב
יפה אחי העיקר שאתה לא סובל שם עכשיו... זה הכי חשוב


Posted by Tarantula on Aug-24-2002 10:52:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
מורן המדריך
יש לזה צליל טוב
יפה אחי העיקר שאתה לא סובל שם עכשיו... זה הכי חשוב


וואלה נכון !



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.