TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Heeft Tiësto zijn vinger afgezaagd????
Pages (2): [1] 2 »
| quote: |
| Originally written by Fred in the Blackhole Geutbook 12.54 - 10/4 2001 Gotvergotgotverdegotgotverdomme!! Tiesto heeft een ongeluk gehad bij het klussen in huis en z'n linkerpink is erafgezaagd. Voorlopig kan die het draaien wel shaken! Gotverdegotverdegotverdumgotverdegotver!!!!! Fred |
Ik denk het ook wel niet
Ik weet zeker dat ie het zonder die pink ook wel af kan ...
Ik mag hopen van niet!!!
Wat een verhaal, volgens mij is het klets
Alleen een zwakzinnige gelooft dit!!!!
Tijs zelf zegt vandaag nog de ID9 van zijn set op DD en dan zegt een 1 of andere JOSTI dat ie ze vinger der af heb gezaagd..
| Originally posted by Remy D Alleen een zwakzinnige gelooft dit!!!! Tijs zelf zegt vandaag nog de ID9 van zijn set op DD en dan zegt een 1 of andere JOSTI dat ie ze vinger der af heb gezaagd.. |
Als iemand hem een e-mail stuurt met sample en vraagt of hij die ff kan ID en dan het nummer in het guestboek kan zetten waarom zou die dat dan niet doen... En waarom zou iemand die dan wel het nummer EINDELIJK kan ID dat dan niet onder zijn eigen naam doen maar onder die van Tijs.
Maar vind jij dan dat een DJ te goed is om in zijn eigen guestboek te schrijven???????
De mzzl
dikke vette lol!!!!
kgeloof er niks van, beetje onzinnig verhaal, we zullen wel zien, maar als dit zo is zou het wel erg zijn hoewel hij het ook wel zonder die pink kan.
Tiesto schreef vroeger nog weleens op zijn guestbook (jaar anderhalf jaar geleden) maar als men dit soort berichten nu echt gelooft dan ben je wel heel 
dan zou er wel een berich staan op de homepage en niet in het guestbook.
(hmm good joke HAHA)
mzzl
Man...Tiesto kan zelf met z'n grote teen draaien
zonder pink kan hij het echt wel af 
ok, het zal wel bullshit zijn!
Maar we zullen wel zien!
bulllshiihhht
Man wat een gelul zeg, welke knuppel zit dit nu weer door de hele toko te roepen?
wat een onzin...........
www.djtiesto.nl is uit de lucht.....wat kut........
groeten
jezus crisus man
tering man, ik weet niet welke onwijze zwakzinnige die post heeft gedaan dat tiesto zijn pink heeft afgezaagd, maar er moeten wel flink wat steekjes los zitten. Ten eerste zal Tijs heus niet ZELF in zijn huis gaan klussen en ten tweede zal die daar geen tijd voor hebben. Ik vind de term JOSTI erg op z'n plaats hier
hahahaha, debiel!!!
Josti een belediging voor de josti band ja
| Originally posted by Mysteric Man...Tiesto kan zelf met z'n grote teen draaien zonder pink kan hij het echt wel af |
ik denk dat dit grote onzin is
we merken het morgen...
Als hij morgen gewoon in de NOW&WOW staat te draaien is er nix aan het handje (tja...5 vingers dan...)
ja ik wil morgen ook wel naar now en wow zijn daar nog kaarten voor te verkrijgen???
Jezus als Tiesto zo'n kluns is met klussen zou hij ook nie kunnen draaien. Wie heeft dit eigenlijk verzonnen zeg. Pink eraf zagen. Lekker verhaal.
Laters
nou.. het zou waar kunnen zijn hoor...
ik stond namelijk tijdje geleden met een aantal heren op de foto, waaronder tiesto...
en wat schetste mijn verbazing.....
..

hmmm....
ADK
Ja Lol ADK....Weet je wat mijn verbazing schetste??
Dat je vergeten was een pak aan te trekken net als de 3 heren en in plaats daarvan je Hawai-blouse nog aan had...

photoshop
Ik heb Photoshop 6.0 van adobe, ik kan ook van die leuke truukjes gheghegheghe.
it's fuckin bullshit.
| Originally posted by ADK nou.. het zou waar kunnen zijn hoor... ik stond namelijk tijdje geleden met een aantal heren op de foto, waaronder tiesto... en wat schetste mijn verbazing..... .. ![]() hmmm.... ADK |