TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- תחזיקו לי אצבעות!
Pages (3): [1] 2 3 »
תחזיקו לי אצבעות!
חברה בסוף מסתבר שאני כן יתקלט בתל יצחק
יום שישי הבא יש תחרות תקליטנים ואני משתתף
אני עולה לסט של חמישים דקות
והמנצח יופיע במועדון על בסיס קבוע.
אללה אני כבר לא יכול לחכות.
אני מקווה שחלק מחברי הפורום יוכלו להגיע

בהצלחה צח!
ואם תוכל לארגן איזה משהו תהיה בטוח שאני וגיא שם...
בהצלחה גבר....
ומזל טוב לך
שיהיה לך בהצלחה אחי
מקווה שעזרתי לך לבנות את הסט יותר טוב

מתחילה להחזיק כבר מעכשיו! 
בהצלחה אחי!!!
בהצלחה אחי!!!
בהצלחה אחי
מאיזה גיל זה?
ב-ה-צ-ל-ח-ה !!!!!!!!!!!!
הלוואי ותיזכה !
מה אתה הולך לשים ?!?
בצלחה אחי
ואל תשכח שיש לך עוד אודישן מחכה

שיהיה לך בהצלחה אח שלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אולי אני שם... לא סגור על זה
שיהיה לך בהצלחה אח שלי
אם אני לא יעבוד באותו יום
תיהיה בטוח שאני יהיה נוכח:]
באמת תירשום תפלי ליסט
בהצלחה גבר יש סיכוי מצויין שאני יהיה שם...
דוד של ידידה שלי מנהל את המקוםם...
מי יהיו השופטים?
וואי אחי !!!!!! איזה הזדמנות יא אללה !
באמת אל תתרגש ותן סט מהלב 
תגיד לנו את הטראק ליסט שאתה בערך מתכוון לשים ?( בערך כי תמיד יש שינויים בהתאם לקהל ...)
מועדון נחמד "תל יצחק" לפני הגיוס היינו הולכים אליו דיי הרבה ...
צח רציתי להגיד לך בהצלחה
ואני מזה מתבאס שאני לא יכול לבא לראות אותך כי אני יהיה בצפון בתאריך הזה
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts מי יהיו השופטים? |
תודה לכולם
אני חושב שזה הולך לפי קהל
ודווקא הם כן מבינים שם
להיפך הם כל הזמן מתלוננים ששמים אותו דבר
אז אני הולך להפגיז להם כמה דברים שהם לא שמעו בחיים:
01. Planisphere - Teardrop
02. Darren Tate Vs. Mike Koglin - Now Is The Time
03. Ramirez - Acelerando [Airwave Remix]
04. Energy 52 - Cafe Del Mar [Marco V Remix]
05. Marc Dawn - Expander [Flutlicht Remix]
06. DJ Kim - Get Ready To Explode [Alpha Zone Remix]
07. Arome - Hands Up [DJ Scot Project Remix]
המסיבה היא לתיכוניסטים
אבל אני לא יודע אם אני יוכל לארגן משהו רונן
אולי איזה הנחה אבל ספק אם חינם.
נתחיל את הסט בקצת אפיק טראנס שמתגבר ומשם להארד
הסט הוא רק חמישים דקות
תגובות

טראק ליסט עצבני בהחלט.... לא הייתי רוצה לפספס דבר כזה
אני מקווה שאני יוכל לבוא
מצטער על ההצתה המאוחרת
בהצלחה אחי אני מחזיק לך אצבעות ואם זה יעזור אני ינסה גם באצבעות של הרגליים, למרות שאני בטוח שתזכה, הטראק ליסט ממש מושקע ונראה מעולה, רואים שבנית אותו....רק תהיה עצמך ותזרום
אני מקווה שתתן את הסט של החיים
כמו שאמרתי כבר שיהיה בהצלחה אח שלי! אני מחזיק אצבעות אני מאוד מקווה שאני יהיה שם. ממממ טראק ליסט בן זונה!!!
אהבתי!! מממ הכי חשוב זה לא להיתרגש (תשאר אתה כבר יכול ללמד אותי).
בקיצר! דבר איתי אח שלי :]]]]]
צח אחי בהצלחה בתחרות...
אממ מי משתתף עוד בתחרות סתם בשביל לדעת?
אני צריך פרטים על המסיבות בתל יצחק ..
כמה כניסה וכל זה ..

Yo Zah! Just read this and Im very happy for you, Hope you'll succeed, In fact i dont worry about your mixing but about the ppl (if they accept such a style or not) Ye beseder
Btw. I feel proud that u start with "Teardrop" which i recommended you 
תראה צח
בדברים כאלה, לא יעזור לך אם אנשים יגידו בהצלחה
זה הכל תלוי בשופטים, עד כמה הם מכירים אותך ועד כמה אתה מתחנף אליהם
אז ככל שתתחנף יותר, סיכוייך לזכות ייגדלו.
בגלל זה אני לא אומר לך בהצלחה
אלא רק שתכין ת'לשון לליקוק עצבני 
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts בגלל זה אני לא אומר לך בהצלחה אלא רק שתכין ת'לשון לליקוק עצבני |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.