TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- תחזיקו לי אצבעות!
Pages (3): [1] 2 3 »


Posted by Scorchio on Aug-19-2002 19:25:

תחזיקו לי אצבעות!

חברה בסוף מסתבר שאני כן יתקלט בתל יצחק
יום שישי הבא יש תחרות תקליטנים ואני משתתף
אני עולה לסט של חמישים דקות
והמנצח יופיע במועדון על בסיס קבוע.
אללה אני כבר לא יכול לחכות.
אני מקווה שחלק מחברי הפורום יוכלו להגיע


Posted by eXeTik on Aug-19-2002 19:27:

בהצלחה צח!
ואם תוכל לארגן איזה משהו תהיה בטוח שאני וגיא שם...


Posted by NaOren on Aug-19-2002 19:36:

בהצלחה גבר....
ומזל טוב לך


Posted by m0sh on Aug-19-2002 19:37:

שיהיה לך בהצלחה אחי
מקווה שעזרתי לך לבנות את הסט יותר טוב


Posted by Tarantula on Aug-19-2002 21:28:

מתחילה להחזיק כבר מעכשיו!


Posted by AnthemFreak on Aug-19-2002 22:58:

בהצלחה אחי!!!


Posted by AnthemFreak on Aug-19-2002 22:58:

בהצלחה אחי!!!


Posted by NyKoN on Aug-19-2002 23:14:

בהצלחה אחי
מאיזה גיל זה?


Posted by Djsamorai on Aug-19-2002 23:26:

ב-ה-צ-ל-ח-ה !!!!!!!!!!!!
הלוואי ותיזכה !
מה אתה הולך לשים ?!?


Posted by YuVaL on Aug-19-2002 23:40:

בצלחה אחי
ואל תשכח שיש לך עוד אודישן מחכה


Posted by Hell_Copter on Aug-20-2002 02:44:

שיהיה לך בהצלחה אח שלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אולי אני שם... לא סגור על זה


Posted by Sniper on Aug-20-2002 10:09:

שיהיה לך בהצלחה אח שלי
אם אני לא יעבוד באותו יום
תיהיה בטוח שאני יהיה נוכח:]

באמת תירשום תפלי ליסט


Posted by dj trinity on Aug-20-2002 10:19:

בהצלחה גבר יש סיכוי מצויין שאני יהיה שם...
דוד של ידידה שלי מנהל את המקוםם...


Posted by on Aug-20-2002 12:51:

מי יהיו השופטים?


Posted by luckystrike on Aug-20-2002 12:54:

וואי אחי !!!!!! איזה הזדמנות יא אללה !

באמת אל תתרגש ותן סט מהלב

תגיד לנו את הטראק ליסט שאתה בערך מתכוון לשים ?( בערך כי תמיד יש שינויים בהתאם לקהל ...)

מועדון נחמד "תל יצחק" לפני הגיוס היינו הולכים אליו דיי הרבה ...


Posted by warpedd_ on Aug-20-2002 13:08:

צח רציתי להגיד לך בהצלחה
ואני מזה מתבאס שאני לא יכול לבא לראות אותך כי אני יהיה בצפון בתאריך הזה

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
מי יהיו השופטים?
]

ראסמי גיל צודק לפי מה שהולך שמה
הקהל לא מבין מהחיים שלו וגם כנראה המארגנים

נראה לי שמי שישים שמה יותר לסגו ינצח


Posted by Scorchio on Aug-20-2002 13:16:

תודה לכולם

אני חושב שזה הולך לפי קהל
ודווקא הם כן מבינים שם
להיפך הם כל הזמן מתלוננים ששמים אותו דבר
אז אני הולך להפגיז להם כמה דברים שהם לא שמעו בחיים:

01. Planisphere - Teardrop
02. Darren Tate Vs. Mike Koglin - Now Is The Time
03. Ramirez - Acelerando [Airwave Remix]
04. Energy 52 - Cafe Del Mar [Marco V Remix]
05. Marc Dawn - Expander [Flutlicht Remix]
06. DJ Kim - Get Ready To Explode [Alpha Zone Remix]
07. Arome - Hands Up [DJ Scot Project Remix]

המסיבה היא לתיכוניסטים
אבל אני לא יודע אם אני יוכל לארגן משהו רונן
אולי איזה הנחה אבל ספק אם חינם.

נתחיל את הסט בקצת אפיק טראנס שמתגבר ומשם להארד
הסט הוא רק חמישים דקות
תגובות


Posted by Hell_Copter on Aug-20-2002 14:05:

טראק ליסט עצבני בהחלט.... לא הייתי רוצה לפספס דבר כזה
אני מקווה שאני יוכל לבוא


Posted by GLoBaL-MUZiK on Aug-20-2002 16:11:

Satan (eek!)

מצטער על ההצתה המאוחרת
בהצלחה אחי אני מחזיק לך אצבעות ואם זה יעזור אני ינסה גם באצבעות של הרגליים, למרות שאני בטוח שתזכה, הטראק ליסט ממש מושקע ונראה מעולה, רואים שבנית אותו....רק תהיה עצמך ותזרום

אני מקווה שתתן את הסט של החיים


Posted by Sniper on Aug-20-2002 18:45:

כמו שאמרתי כבר שיהיה בהצלחה אח שלי! אני מחזיק אצבעות אני מאוד מקווה שאני יהיה שם. ממממ טראק ליסט בן זונה!!!
אהבתי!! מממ הכי חשוב זה לא להיתרגש (תשאר אתה כבר יכול ללמד אותי).
בקיצר! דבר איתי אח שלי :]]]]]


Posted by nimrod levi on Aug-20-2002 19:15:

צח אחי בהצלחה בתחרות...
אממ מי משתתף עוד בתחרות סתם בשביל לדעת?


Posted by Djsamorai on Aug-20-2002 19:36:

אני צריך פרטים על המסיבות בתל יצחק ..
כמה כניסה וכל זה ..


Posted by TranceGiant on Aug-20-2002 19:45:

Yo Zah! Just read this and Im very happy for you, Hope you'll succeed, In fact i dont worry about your mixing but about the ppl (if they accept such a style or not) Ye beseder


Btw. I feel proud that u start with "Teardrop" which i recommended you


Posted by on Aug-20-2002 19:58:

תראה צח
בדברים כאלה, לא יעזור לך אם אנשים יגידו בהצלחה
זה הכל תלוי בשופטים, עד כמה הם מכירים אותך ועד כמה אתה מתחנף אליהם
אז ככל שתתחנף יותר, סיכוייך לזכות ייגדלו.

בגלל זה אני לא אומר לך בהצלחה
אלא רק שתכין ת'לשון לליקוק עצבני


Posted by NaOren on Aug-20-2002 20:47:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts

בגלל זה אני לא אומר לך בהצלחה
אלא רק שתכין ת'לשון לליקוק עצבני


חחח שוקקק
ככה זה ברב הדברים....

ואתה מקליט את זה צח?


Pages (3): [1] 2 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.