TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Meer SENSATION info...
Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »

Posted by Mysteric on Apr-10-2001 14:39:

vers van de pers als het ware:

De eerste dag dat de kaarten in de verkoop gaan is zaterdag 12 Mei in
Amsterdam ( Bij de Free Record Shop in de Kalverstraat ). De eerste 1000
mensen die een entreekaart kopen zullen namelijk een "special treatment"
krijgen op het evenement zelf. Wat die "ST" inhoud houden wij no geheim maar
het zal absoluut een "sensation" worden.

De maandag erop ( 14 Mei ) zullen de kaarten gewoon in het hele land
verkrijgbaar zijn. Wees er snel bij want we verwachten heel erg snel
uitverkocht te gaan!

Naam : Sensation "The Worlds Leading Dance Event"

Datum : 7-7-2001

Prijs : Fl. 95,00 ( ex presale-fee )

Doors Open : 21.00 till 07.00 hours

Minimum age : 18

Web-adres : www.id-t.com

Op 5 Mei en 11 Mei zal er een Sensation-special uitgezonden worden op TMF
waarbij alle details omtrent 7 juli vrijgegeven zullen worden. Vanaf 14 Mei
kun je dit ook allemaal nog eens terugvinden op www.id-t.com .

Posted by magrec on Apr-10-2001 14:47:

OH MY FUCKING GOD
niet op tmf NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
das echt rampzalig.

Posted by Mysteric on Apr-10-2001 14:49:

Ow en ��n ding is zeker:

MARCO V KOMT OOK

Posted by Henkie_henk on Apr-10-2001 16:20:

quote:
Originally posted by magrec
OH MY FUCKING GOD
niet op tmf NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
das echt rampzalig.

Ja ik vind t ook een aardig K*nkerzooitje!! anders gaat tmf zich een keertje bezighouden met die kankerawards en niet met goeie trance feesten.. ophoeren

Posted by JdDark on Apr-10-2001 17:25:

Zou ik binnenmogen, ik word pas 18 2 weken later?

Posted by tango on Apr-10-2001 17:53:

in nederland maken ze daar vaak niet zo'n probleem van, ze vragen je eerder je schoenen uit te trekken dan ze je legitimatie vragen op zo'n feest.

dus gewoon gaan.

Maar dat op tmf suckt echt zwaar. is wel cool dat marco v komt, alleen zie hem wel erg vaak de laatste tijd, hij moet oppassen dat ie niet te snel gaat, en dat ie overal aanwezig is.

greetz,
TNG

Posted by magrec on Apr-10-2001 18:25:

ehm vorig jaar kwas 16 maar ik zag meisjes (in mooie elfen pakjes ofzo van 14,15 misschien zelfs rondlopen)

(KBEN DAN WEL 1 METER 95) MAAR WEES NIET BANG DAAR DOEN ZE ECHT NIET MOEILIJK OVER die (ff capslock uitzetten) security gozers.

Posted by Jukx on Apr-10-2001 20:54:

Drunk

Ja man!! volgens mij wordt dit echt een onwijs commercieel tyfusevenement!! nou, ik weet het wel zeker eigenlijk! ik hoor al van allerlei mensen in mijn omgeving die totaal niet in "de scene" zitten dat ze er naar toe willen gaan... dat voorspelt niet veel goeds dus!

Posted by JdDark on Apr-10-2001 21:05:

Thanx, jullie hebben mij blij gemaakt
Vergeet niet als alle TA komen van Nederland en Belgi� zijn dat er een hele hoop die wel in de scene zitten.

Posted by Akira on Apr-10-2001 21:58:

ach ja Trance energy is ook super commercieel en toch had ik me in heerenveen uitstekend vermaakt....
Shockers,Mysteryland enzo komen ook gewoon op TMF...bijna alle feesten van ID&T tegenwoordig dus waar je nu ineens super druk om???het ligt ook grotendeels aan ID&t dat het gebeurd, die willen gewoon lekker centjes vangen maakt hun geen fuck uit wat voor publiek er komt....

Posted by Cold on Apr-10-2001 23:07:

quote:
Originally posted by Akira
ach ja Trance energy is ook super commercieel en toch had ik me in heerenveen uitstekend vermaakt....
Shockers,Mysteryland enzo komen ook gewoon op TMF...bijna alle feesten van ID&T tegenwoordig dus waar je nu ineens super druk om???het ligt ook grotendeels aan ID&t dat het gebeurd, die willen gewoon lekker centjes vangen maakt hun geen fuck uit wat voor publiek er komt....

Kijk hier ben ik het nou mee eens...BOEIE dat TMF ...Sensation gaat WEER vet worden met of zonder TMF

dat LMFD!

Posted by Mysteric on Apr-11-2001 07:08:

Ik ga er toch heen...
Inderdaad heel jammer dat er veel van die gassies zijn die Cygnus X op tv hebben gezien en nu ook naar Sensation willen. Terwijl ze verder nog nooit uberhaubt aan de scene geroken hebben. Och, weten ze gelijk hoe je echt feesten moet!

Posted by Akira on Apr-11-2001 10:50:

IK ben er wel van de partij....schijt aan die TMF kinderen,ik maak er zelf wel een leuk feesie van

Posted by magrec on Apr-11-2001 12:47:

ik ben er hoogst waarschijnlijk ook wel.
Ik vind het alleen jammer want een feest als sensation heeft niet die reclame nodig op tmf. ach als de muziek maar goed is en er niet teveel kijkers zijn (beetje kijken en niet dansen ) dat haat ik nl alleen maar komen om te zeggen dat je naar sensation bent geweest. Triest.

grtz magrec

Posted by Henkie_henk on Apr-11-2001 13:12:

quote:
Originally posted by Akira
IK ben er wel van de partij....schijt aan die TMF kinderen,ik maak er zelf wel een leuk feesie van

Word

Ik doe met je mee...

Posted by tango on Apr-11-2001 13:21:

Ik denk dat ik sensation maar is ga overslaan dit jaar. Het kan toch niet mooier worden als de herrinering van vorig jaar. (op je hoogtepunt moet je toch altijd stoppen volgens de topsporters?)En dat commerciele gedoe allemaal, ik ga het wel live op tmf kijken ofzo

Ik denk dat ik maar lekker naar dancevalley ga dit jaar. Hebben jullie trouwens de line-up van impulz outdoor al gezien? (rank1,armin,cross,emjay)

greetz,
TNG

Posted by Vinyl Boy on Apr-11-2001 14:08:

Exclamation twijfel twijfel

Vorig jaar sensation was echt HET feest van de eeuw ja, wellicht dat het nu alleen nog maar tegen kan vallen..zoals iemand zie: een goed feest verkoopt zichzelf wel. Jammer dat het op TMF moet komen. En je kunt wel zeggen dat alle arties tegenwoordig op TMF komen, maar dat is pas als ze geweets zijn en niet voordat ze zijn. Nu wordt de hele reclamecampagne door TMF gerund, das geen goed nieuws hoor. Dan denken die kinderen dat het een "feestje" is. Erg zonde, afgezien va dit alles baal ik nog steeds dat ik er niet heen kan...tenzij de line-up zuigt natuurlijk, mara dat zal wel niet.
laten we maar hopen dat het nog meevalt. als je strax echter ook nog reclame hoort op 538 dan kun je het echt wel shaken...

mzzls

Posted by michiel on Apr-11-2001 14:19:

Arrow efodfi

ja gasten, ik ben het echt extreem eens met alles wat hier al gezegd is, al die kleine klotekindertjes die niet weten dat trance ook house is, moeten echt gewoon heel hard wegblijven. Maar goed, wat ik wou zeggen is: we moeten niet vergeten dat ze vorig jaar met Sensation gestart zijn als een wat commercieler feest naast underground feesten als bv Innercity en Mysteryland. Dat was de gedachte van Sensation, ze wilden grotere house-feesten ook voor het grote publiek toegankelijk maken. Dus ja, dat ze dan dit jaar weer eem stukje verder gaan, daan hebben we ons dan maar bij neer te leggen, hoe jammer het ook is.
Nogmaals, ik baal er ook echt onwijs van.

later

michiel

Posted by michiel on Apr-11-2001 14:20:

Idea

ummmmmm..........dat titeltje van die vorige post moet je ff wegdenken

later

michiel

Posted by Mysteric on Apr-11-2001 14:23:

Je hebt helemaal gelijk. Ik hoor Stutterheim (kweet niet hoe je het precies schrijft) nog zeggen: "Met Sensation willen we dance mainstream maken."

das wel gelukt ja

Posted by michiel on Apr-11-2001 14:29:

ja precies

later

michiel

Posted by Remy D on Apr-11-2001 16:13:

Talking

Het word wel leuk..

Posted by Jukx on Apr-12-2001 10:35:

quote:
Originally posted by tango

Hebben jullie trouwens de line-up van impulz outdoor al gezien? (rank1,armin,cross,emjay)

TNG

Mmmmm.... wat dacht je van Billy Nasty, Sven V�th en Dave Clarke????????!?!?

Posted by Akira on Apr-12-2001 11:39:

Shit he SVEN VATH???ARMIN??dat zijn vette namen...

maar waar kan ik de gehele line up vinden ???

please show me !!

Posted by tango on Apr-12-2001 12:06:

Check alle aankomende feesten op teletekst pagina 338 van veronica. Ik zal effe een nieuwe thread maken met nog wat leuke feestjes....

greetz,
TNG

Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »