TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- I love techno 2002

Posted by magrec on Aug-21-2002 08:46:

I love techno 2002

voorlopig zijn deze namen bekend:

UNDERWORLD (live) - CARL COX - TIMO MAAS - TREVOR ROCKCLIFFE - C1 - SVEN V�TH - ADAM BEYER - DEETRON - OXIA Full line-up, start presales and practical information to be announced soon.

mwoah als ik nu niet van die lastige ouders had erm dan zou ik toch ietsje meer gaan twijfelen tussen ilt en capital of europe op 9 november

Posted by Remy D on Aug-21-2002 09:42:

Was al van plan om te gaan want vorig jaar was het echt SUPER!!! En dan zie ik eindelijk UNDERWORLD!!

Posted by -TAIS- on Aug-21-2002 10:00:

Ik kies zeker voor I Love Techno. Nu nog zien dat het zover komt dat ik ook echt ga

Posted by basvh on Aug-22-2002 15:54:

wel vet dat carl draait. toch maar overwegen om richting belgie te gaan

Posted by MaGiK54 on Aug-25-2002 03:52:

Keuze wordt me wel moeilijk gemaakt. Paul van Dyk en Tieske nog net niet in me achtertuin of Carl Cox en Tim Maas in Belgi�. Moet er nog ff over nadenken. Maar als het een beetje mee zit draait ome Carl in december in de Eau (hopen hopen hopen).

Posted by Opti on Aug-25-2002 12:22:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Keuze wordt me wel moeilijk gemaakt. Paul van Dyk en Tieske nog net niet in me achtertuin of Carl Cox en Tim Maas in Belgi�. Moet er nog ff over nadenken. Maar als het een beetje mee zit draait ome Carl in december in de Eau (hopen hopen hopen).

met de verjaardag van Johan Cyber komt ie vast wel!

Posted by New Wave on Aug-25-2002 14:22:

Wie gaan er eigenlijk allemaal?
Ik zit er aan te denken om ook maar te gaan...tis tenslotte een gezellig techno feestje..

Posted by MaGiK54 on Aug-25-2002 17:54:

quote:
Originally posted by Optimus

Daar ga ik ook vanuit, zal beter zijn. Verleden jaar 5.5 uur staan stampen samen met Michel de Hey (big fun). Was echt ongekend 5.5 uur lang Cox en dan eindigen met Good Live van Innercity wow wow , echt een legandarische set was dat.

Posted by DJ Bazz on Aug-26-2002 12:53:

quote:
Originally posted by Optimus

staat ie al geboekt