TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- I love techno 2002
I love techno 2002
voorlopig zijn deze namen bekend:
UNDERWORLD (live) - CARL COX - TIMO MAAS - TREVOR ROCKCLIFFE - C1 - SVEN V�TH - ADAM BEYER - DEETRON - OXIA Full line-up, start presales and practical information to be announced soon.
mwoah als ik nu niet van die lastige ouders had erm dan zou ik toch ietsje meer gaan twijfelen tussen ilt en capital of europe op 9 november 
Was al van plan om te gaan want vorig jaar was het echt SUPER!!! En dan zie ik eindelijk UNDERWORLD!! 
Ik kies zeker voor I Love Techno. Nu nog zien dat het zover komt dat ik ook echt ga 
wel vet dat carl draait. toch maar overwegen om richting belgie te gaan
Keuze wordt me wel moeilijk gemaakt. Paul van Dyk en Tieske nog net niet in me achtertuin of Carl Cox en Tim Maas in Belgi�. Moet er nog ff over nadenken. Maar als het een beetje mee zit draait ome Carl in december in de Eau (hopen hopen hopen). 
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Keuze wordt me wel moeilijk gemaakt. Paul van Dyk en Tieske nog net niet in me achtertuin of Carl Cox en Tim Maas in Belgi�. Moet er nog ff over nadenken. Maar als het een beetje mee zit draait ome Carl in december in de Eau (hopen hopen hopen). |
Wie gaan er eigenlijk allemaal?
Ik zit er aan te denken om ook maar te gaan...tis tenslotte een gezellig techno feestje..
| Originally posted by Optimus met de verjaardag van Johan Cyber komt ie vast wel! |
, echt een legandarische set was dat.
| Originally posted by Optimus met de verjaardag van Johan Cyber komt ie vast wel! |