TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Paul Oakenfold at Bloomingdale!!!!!
Pages (3): [1] 2 3 »
Paul Oakenfold at Bloomingdale!!!!!
Volgende week zal Oakie de Beachbop van Bloomingdale afsluiten. Echt SUPER dus. Dat zijn nog eens acties van ID-T.
Deze week draait Tiesto er maar dat wisten de meeste al volgens mij. Marco V zal er zondag ook zijn.
En ik ook. Maar dat is logisch. 

Doeiii
FUCK
dan kan ik niet..........
Zo, das geen kattepis...... Het overwegen waard
I'll be there (als alles meezit)...
Op de id-t site staat dat tiesto deze zondag niet komt:
Dit is de gehele line-up van Beachbop aanstaande zondag:
16:00 uur Praful
16.45 uur Jip Deluxe
18:15 uur Marcella
20:00 uur Denis
21.30 uur Marco V
23:30 uur sluit
1 september is zkr optie al ist de dag na decibel outdoor, wil oakenfield nou eindelijk wel is xtje live zien 
1 September
Paul Oakenfold
LTR!
bron www.id-t.com
damn...ik ben pas een uur of 6 in amsterdam als t meezit, dus op zich kan t wel...Jappio, ken je me niet ff ophalen op adam centraal?
| quote: |
| Originally posted by DjSuez damn...ik ben pas een uur of 6 in amsterdam als t meezit, dus op zich kan t wel...Jappio, ken je me niet ff ophalen op adam centraal? |
als Decibel niet doorgaat voor mij is t ook een optie
| wat denk je zelf? |

| Originally posted by Jappio Op de id-t site staat dat tiesto deze zondag niet komt: Dit is de gehele line-up van Beachbop aanstaande zondag: 16:00 uur Praful 16.45 uur Jip Deluxe 18:15 uur Marcella 20:00 uur Denis 21.30 uur Marco V 23:30 uur sluit bron www.id-t.com |
voor de volledigheid
__________________________________ Beachbop Sunday 25th August 2002 Start: 16.00 End: 23.00 Entrance: FREE http://www.beachdance.nl/ Bloemendaal aan Zee, The Netherlands __________________________________ WOODSTOCK 69 dj Mo dj Benoelie dj Dirk dj Josz Etro Anime (NYC) SOLARIS Club Risk dj Eric de Man dj Cassie6 dj Roog dj Bart Thimbles PARADISO AAN ZEE Soho Connection dj Paul Jay dj Graham B dj Johnson DE KUST dj Tiesto dj Funkerman dj Dazzle LIDO BLOEMENDAAL dj Hocke dj Brian S BLOOMINGDALE Ricky Rivaro DE REPUBLIEK Suprise dj s |
ty, haalde volgens mij een btje de begrippen door elkaar 
Misschien ga ik nu toch nog de trip richting bloemendaal maken 
| Originally posted by Jappio ty, haalde volgens mij een btje de begrippen door elkaar ![]() Misschien ga ik nu toch nog de trip richting bloemendaal maken |
Als het weer een beetje mee zit gaan we volgende week zeker naar Oakey! Dit jaar 2 sets van hem gehoord en die horen tot de 2 beste sets dit jaar. Week daarna alweer 4 Elements....!
| hehe zeg je elke x. Zo was er na Qontact dat in Dordrecht, toen was je te moe en na Impulz heb je ook tot 8 uur liggen maffen lol. Maar ja dit is wel Oakie natuurlijk :P |
gister was marco v live vanaf bloomingdale, maar wat een KUT MC, lulde echt veeel te veeeel.
grteetzx
| Originally posted by DJ_Siesta gister was marco v live vanaf bloomingdale, maar wat een KUT MC, lulde echt veeel te veeeel. grteetzx |
gelukkig issie op een gegeven moment ff gestopt met bl�ren en begon pas weer tegen t einde van de set..
we hadden met IRC effe ID&T radio aan..mwhehe this is marco V.......................this is marco V.......................this is marco V.......................this is marco V.......................this is marco V.......................this is marco V.......................this is marco V.......................this is marco V.......................this is marco V.......................this is marco V.......................this is marco V.......................this is marco V.......................
Echt jammer want sommige plaatjes waren best chill.
| Originally posted by New Wave Echt jammer want sommige plaatjes waren best chill. |
t was echt SUPERVETTTT!!!! Tiesto was ziek, dus maar ff by Marcotje gestaan... op een gegeven moment kwamen er een stuk of 3 boten aan op 300 meter van het strand met iets van 5 van die groene partylasers!!
Die kwamen het strand even 'verlichten'... Damn dat zag r eght vett uit!!!
| Zoals dat ene nrtje met dat leuke melodietje... geen idee hoe die heet zo, maar wel een leuk melodietje |
| Originally posted by DjSuez aahhhhh, je bedoelt zeker die ene met die beat erin..? |

)
| Originally posted by New Wave Echt jammer want sommige plaatjes waren best chill. |
| (ging er ff om dat NW nie wist welk nr het was toen cafe del marco opstond, hij kende em nie |
k zag idd de posters al hangen bij bloongindale
moet alleen nog ff kijken hoe k met school zit..want moet die mandag weer beginnen:S
Maar denk dat k der wel weer bij ben...vorige keren waren echt super