TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- DJ Promotion
-- Undiscovered Music

Posted by j0st1 on Oct-02-2011 12:35:

Undiscovered Music

Hi!
I go by the name Dj Rafs.
On youtube you can find some of my tracks. they are not popular but you guys can help me
Go check it out!

Please, give me some feedback and suppoort

- Dj Rafs

Posted by netroM on Oct-02-2011 13:17:

du f�r nok litt flere responser her

For � v�re �rlig m� jeg si at dette sugde ganske hardt. Spesielt Gerudo Valley-remixen din. Den var forferdelig.

Posted by j0st1 on Oct-02-2011 14:17:

quote:
Originally posted by netroM
du f�r nok litt flere responser her

For � v�re �rlig m� jeg si at dette sugde ganske hardt. Spesielt Gerudo Valley-remixen din. Den var forferdelig.

� e ikke det minste sjokkert over at responsen e negativ. � e enig i at Gerudo Valley remixen e elendig, har aldri v�rt forn�yd med den. Men musikk e jo s�nn at enten like man det eller s� like man det ikke. Siden du �penbart ikke likte det du h�rte s� trengte du faen ikke � v�re s� j�vli hestkuk. Har du ikke no bra � si, hold kjeft.

Og en ting til, fuck you too

Posted by netroM on Oct-02-2011 14:33:

quote:
Originally posted by j0st1

Beklager � m�tte v�re s� slem i kritikken. Du startet egentlig det hele ved � ikke lese hvilken seksjon du postet dette p�: det var nemlig feil del av forumet.

Posted by j0st1 on Oct-02-2011 14:36:

quote:
Beklager � m�tte v�re s� slem i kritikken. Du startet egentlig det hele ved � ikke lese hvilken seksjon du postet dette p�: det var nemlig feil del av forumet.

Feil sted? � e jo p� DJ Promotion, e det feil?
Har v�rt p� et anna forum tidligere der dem veileda meg til "Dj Promotion". Om det her e feil sted av forumet, kor skal � v�r da?

Posted by netroM on Oct-02-2011 14:53:

Music Producers Promotion

Posted by j0st1 on Oct-02-2011 15:55:

quote:
Music Producers Promotion

Okok, takk for veiledninga