TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Lange Docklands... jaja, jag veta att ni vet.
Pages (4): [1] 2 3 4 »

Posted by Xplorer76 on Aug-23-2002 08:09:

Lange Docklands... jaja, jag veta att ni vet.

Hur m�nga ska ditt??
T�nkte att vi skulle ta ett "riktigt" TA m�te eller n�t....
Ni som inte bor i Sthlm har s�kert n�gra polare som kan st�lla upp med dusch, f�r sova ska vi inte....
Skulle t.o.m kunna st�lla upp med f�rfest hemma hos mej...
M�ste snacka med gumman f�rst och att vi inte blir 200 men, men runt 20 pers e ok. Och inga droger, d� det f�rmodligen kommer vara barn runt omkring. Men �n j�vla massa sprit kan vi trycka i oss.

vet inte om ni gilla iden... men men...

Posted by mindshooter on Aug-23-2002 09:02:

Be Cool!

Jag ska g�ra ALLT f�r att komma in p� den festen!!! Min bror ska f�rs�ka mygla in mig. Jag �r bara 17... Om n�n annan kan lyckas fixa n�got liknande genom kontakter s� �r jag p�! Det �r en fredag vilket �r perfekt f�r mig d� jag jobbar s�ndag. Blir mitt f�rsta riktiga lagliga rave wohoo!

Posted by AC. on Aug-23-2002 12:02:

Smiling Frog

Jag kommer vara d�r. no doubt

Posted by Vizay on Aug-23-2002 12:17:

jag t�nker precis som minda f�rs�ka med alla medel � ta mig in (n�n som har automatvapen) *sneglar p� mind*

nae men seri�st s� vill jag in men jag e ocksx� bara 17....n�n som har n�tt f�rslag f�rutom falsklegg?

Posted by GyLLe on Aug-23-2002 15:08:

funderar p� att pallra mej dit .... om du ska ha f�rferre s� undrar jag om d �r lungt om man tar med sej n�ra polare.... � sen efter partyt... m�ste man �ka hem till v�ste�s d� eller kan man slagga hos n�n som bor i sthlm???? � sen dra p� morronen i nyktert tillst�nd....=)

Posted by Gaby on Aug-24-2002 14:58:

Sounds great!

Posted by dbl on Aug-24-2002 16:49:

quote:
Originally posted by Vizay
jag t�nker precis som minda f�rs�ka med alla medel � ta mig in (n�n som har automatvapen) *sneglar p� mind*

nae men seri�st s� vill jag in men jag e ocksx� bara 17....n�n som har n�tt f�rslag f�rutom falsklegg?

ehm.. jag har ett automatvapen.. en AK5, fast den f�r jag ju d� inte ta med mig utanf�r miliomr�det.. eller jag har ju gjort det n�r jag skall till skjutbanan, leka i skogen eller sova i skogen etc...

men fixar du en AK5 och lite patroner s� kan jag ta hand om det hela... e n�gorlunda bra p� att skjuta... f�r iallafall godk�nt p� alla skjut uppgifter. s� det s�

Posted by mega_pudas on Sep-22-2002 17:32:

ja e 16 o kommit in p� dockan f�rr genom min polares brorsa som BRUKADE lira techno d�r.. som sagt brukar han inte lira d�r s� ofta utan han lirar p� n�tt st�lle i stan..iallfall s� m�ste ja f� tag p� den snubben s� ja kommer upp p� g�stlistan och om ja har tur kan ja �ven f� in n�gra till som tex mind eller dbl.. men som sagt �r det verkligen inte s�kert..hur som helst ska ja dit o f�rs�ka komma in med vilka medel som hellst..synd bara att det farligaste ja har hemma �r sm�llare och vattenpistoler

Posted by mega_pudas on Sep-22-2002 17:40:

Drunk

quote:
Originally posted by mega_pudas
f� in n�gra till som tex mind eller dbl

oj mena ju d� mind och Vizay... dbl har ju redan vapen

Posted by ExOn on Sep-22-2002 17:47:

Jag och min gumma kommer n�rvara.
Reser fr�n Gbg f�r denna happening!
Fan det kanske blir b�de en trance.nu och TA gathering d� kanske?
Skoj om det vore s�!

L�gg den h�r fula fejjan p� minnet bara.

Posted by mindshooter on Sep-23-2002 14:26:

Love Poundin' Sensation

Pudas.... Du f�r Respekt, k�rlek och bumbisaft om du kan fixa in mig och Vizay! Du skulle vara min gud i flera dar!!!!

H�mtade en flyer idag p� Saturn Return...

*suck*

"Uplifting och melodic trance i v�rldsklass!"

Posted by impulze on Sep-23-2002 14:41:

�r det n�n annan �n jag som inte tvekar en sekund? jag kommer
l�tt, �r dock 17, men det hindrar inte mig o mitt lilla falsklegg

Posted by SteveTranz4ever on Sep-23-2002 15:06:

Har ingen biljett, har vart lite insn�ad i sommar s� jag har missat detta event men imorn fixar jag biljett... hoppas jag

Posted by Singularity on Sep-23-2002 16:36:

Sj�lvklart s� ska man dit!! =)

F�resten...jag �r ny p� det h�r forumet, s� jag kanske borde presentera mig? here goes:

Nick: Singularity
Namn: Dan Axelsson
F�delse�r: 1982
Bor: Sthlm
Favorit DJ: Armin Van Buuren

Vad h�nder just nu? jo, muckade fr�n Livgardet f�r en m�nad sedan och letar nu efter ett jobb f�r att f� timmarna mellan festerna att g� =)
N�e, men lite pengar skulle ju aldrig vara fel.

Posted by Vizay on Sep-23-2002 17:31:

fan vor eskitnajs om man lunde bli infixad....11 oktober ere...right?

i s� fall min slog det mig just....ska inte du p� nuclear?...de borde ju bli ditt f�rsta lagliga....lr?

Posted by impulze on Sep-23-2002 18:03:

fan, lange allts�, kommer bli s� fett skulle dock vilja se infected p� docklands, mmm symphonatic well, see ya'll there i guess *tummen upp f�r TA*

Posted by lonne on Sep-23-2002 19:21:

Damn, Lange b�rjar n�rma sig. N�gon som har koll p� hur m�nga

biljetter som sl�pps ?. Jag borde k�pa biljetter under veckan, medan

jag fortfarande har pengar. Jag ser fram som fan mot denna fest...

Posted by mega_pudas on Sep-24-2002 06:10:

quote:
Originally posted by mindshooter
Pudas.... Du f�r Respekt, k�rlek och bumbisaft om du kan fixa in mig och Vizay! Du skulle vara min gud i flera dar!!!!

H�mtade en flyer idag p� Saturn Return...

*suck*

"Uplifting och melodic trance i v�rldsklass!"

jo ja har ocks� kelat med den flyern...tranceatlantic heter hela skiten va? nu f�r vi hoppas att det fixar sig...f�rs�ker meddela er s� fort som m�jligt ifall det inte skulle g� s� ni kan fixa in er p� annat sett.. fan va ja vill till den festen...

ett f�rslag skulle ju vara att sm�ra f�r airbase..s� kan han v�gra spela om inte man sj�lv f�r komma in...n�n som k�nner killen?

Posted by mindshooter on Sep-24-2002 10:36:

quote:
Originally posted by mega_pudas

jo ja har ocks� kelat med den flyern...tranceatlantic heter hela skiten va? nu f�r vi hoppas att det fixar sig...f�rs�ker meddela er s� fort som m�jligt ifall det inte skulle g� s� ni kan fixa in er p� annat sett.. fan va ja vill till den festen...

ett f�rslag skulle ju vara att sm�ra f�r airbase..s� kan han v�gra spela om inte man sj�lv f�r komma in...n�n som k�nner killen?

japp det heter Tranceatlantic

Vfn airbase har juh skrivit h�r i den svenska sektionen... AIRBASE fixa in ooooos

Posted by Airbase on Sep-26-2002 12:46:

Sorry grapps � flicks, kan inte hj�lpa s�rskilt mycket, bara genom � lira bra musik =)

Lycka till med era f�rs�k att ta er in, jag vet av tidigare erfarenhet att det �r tv�rstopp om man �r under 18 � med falskleg s� �ker man dit s� det visslar om det ifall dom uppt�cker det.

// Jezper

Posted by mindshooter on Sep-26-2002 13:51:

quote:
Originally posted by Airbase
Sorry grapps � flicks, kan inte hj�lpa s�rskilt mycket, bara genom � lira bra musik =)

Lycka till med era f�rs�k att ta er in, jag vet av tidigare erfarenhet att det �r tv�rstopp om man �r under 18 � med falskleg s� �ker man dit s� det visslar om det ifall dom uppt�cker det.

// Jezper

Kan du inte s�ga att du ska lira d�ligt musik s� skulle jag m� lite b�ttre

K�nns som att jag f�r l�gga ner det d�r...suck....en annan g�ng

Posted by Amnezia on Sep-26-2002 17:19:

s�ger det igen...ja kommer va d�r..� ac vi l�r v�l synas innan lr???

hm n�r fn e det..�re p� l�rdan ll fredan???

yeye ja e d�r iaf...

Posted by lonne on Sep-26-2002 17:45:

Jag kollade upp det d�r ig�r i allmenackan. Tranceatlantic festen

med Lange i spetsen kommer att h�llas en Fredag.

Posted by AC. on Sep-26-2002 21:43:

Smiling Frog

...och dagen efter Moonflower 8, varf�r ska de alltid krocka med n�gon fest annan fest??

Sj�lvklart Rappy! :P

Posted by WhiteRussian on Oct-10-2002 09:25:

Jahapp, det b�rjar dra ihop sig... vilka ska dit d�?

Skulle vi typ ha en liten "mini-svensk-TA-gathering" eller n�t liknande?

Trevligt det ska bli att dansa lite,

Pages (4): [1] 2 3 4 »